۱۳۹۰/۱۲/۲۶

سخنانی که چالنگی الان میگوید من 4 ماه پیش به نیویورک پست گفتم

میبینیم که در این روزها بحث صدای امریکا داغ است و جمشید چالنگی عزیز با حضور در برنامه کانال یک درباره صدای امریکا افشاگری کرد که دست آخوندها و عواملشان هست که فیلم این افشاگری را میتوانید از این لینک ببینید.


ولی من از روزی که بهارلو در چند سال پیش از صدای امریکا رفت گفتم این صدای امریکا دیگر صدای امریکا نمیشود و بعد از ان هم که حذفها در صدای امریکا شروع شد و به جمشید چالنگی رسید.جدای این مساله در مصاحبه که 4 ماه پیش با عده از خبرنگاران خارجی به عنوان یک جوان داخل کشور داشتم به خبرنگاران گفتم که صدای آمریکا تبدیل به صدای جمهوری اسلامی شده است. و فقط از گروههای خاص که نهایت آن اصلاح طلبان هستند در این مجموعه دعوت میشود. اتفاقا این مطلب در نیویورک پست انعکاس خوبی داشت. از سایت نیویورک پست میتوانید مطلب کامل را ببینید که در آنجا در جواب به این سوال که : یک انتقاد از آمریکا اگر میخواهی بیان کنی چه هست ؟  گفتم من انتقادی نسبت به آمریکا ندارم انتقاد من از یک ارگان رسمی آمریکا یعنی صدای امریکاست که تبدیل به صدای جمهوری اسلامی شده و در جهت منافع جمهوری اسلامی اقدام میکند.

خلاصه مطلب اینکه اگر واقعا افکار عمومی در امریکا و همچنین روزنامه های مستقل بخواهند نظر مردم ایران را بداند باید نظر براندازان واقعی در داخل کشور را جویا شوند نه کسانی که به اسم بچه های داخل کشور میروند و در خارج کشور ادعا میکنند که نمایندگان ما هستند . منظورم مستقیم به لابی های جمهوری اسلامی و همچنین گروههای مثل شورای راه سبز امید هست که فقط تلاش آنها در جهت ماندن جمهوری اسلامی بر سر ملت رنج کشید ایران هست .

قسمت گفتگو خارجی من با نیویورک پست در متن زیر و کامل آن در لینک زیر ببینید.

The dissidents also say America can do much more than it currently does to help them change the regime. “The Voice of America needs to be the voice of freedom,” but instead “it seems that the Iranian government" runs its Farsi service, said “mobarez.” By contrast, he praised Israel Radio’s Farsi service for broadcasting detailed news and for constantly conducting interviews with dissidents from inside Iran.

Read more: http://www.nypost.com/p/news/opinion/opedcolumnists/skyping_with_iran_underground_q1vQTdPOwGFTmCd45BWqxM#ixzz1pIKF3xjW
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...