۱۳۹۱/۰۴/۰۷

تقدیم به خارج نشینانی که ذره ای به فکر ملت درون مرز نیستن

من همیشه گفتم بیش از 7 میلیون ایرانی خارج از ایران هستن که 3 میلیون اون در امریکا زندگی میکنن. یعنی یه چیز اندازه جمعیت کشور سوئد نروژ و خیلی کشورهای دیگه. اینها که بیرون ایران هستن مطمئنن هر کدوم یک دلیل دارن ولی دلیل اصلی جمهوری اسلامی و این حکومتش هست.حال باید پرسید چرا اینها هموطنان خود رو رها کردن.چرا در هر تظاهرات خارج کشور همیشه یه چند تا آدم تکراری هستن.چرا خوانندگان و هنرمندان از مبارازات درون مرزی با خوندن آهنگ های مبارزاتی پشتیبانی نمیکنن و بسیاری از این چراهای دیگه.

میخوام این آهنگ رو هم تقدیم کنم به ایرونیهای لوس انجلس که برای خودشون حال میکنن و ملت زجر کشیده ایران رو فراموش کردن.وطن پرستان بسیاری نیز در خارج کشور هستن که به همشون درود میفرستم.با هر عقیده سیاسی و هر باور مذهبی که دارن ولی درد من از بیخیالی هست چه داخل چه خارج کشور.تفاوت خارج کشور این هست که دیگه کلاشینکف و باطوم گاز اشک اور و کهریزک و اوین نیست و به راحتی میتونن کاریهای مفید و به نفع آزادی خواهان انجام دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...