۱۳۹۱/۰۴/۰۷

تقدیم به خارج نشینانی که ذره ای به فکر ملت درون مرز نیستن

من همیشه گفتم بیش از 7 میلیون ایرانی خارج از ایران هستن که 3 میلیون اون در امریکا زندگی میکنن. یعنی یه چیز اندازه جمعیت کشور سوئد نروژ و خیلی کشورهای دیگه. اینها که بیرون ایران هستن مطمئنن هر کدوم یک دلیل دارن ولی دلیل اصلی جمهوری اسلامی و این حکومتش هست.حال باید پرسید چرا اینها هموطنان خود رو رها کردن.چرا در هر تظاهرات خارج کشور همیشه یه چند تا آدم تکراری هستن.چرا خوانندگان و هنرمندان از مبارازات درون مرزی با خوندن آهنگ های مبارزاتی پشتیبانی نمیکنن و بسیاری از این چراهای دیگه.

میخوام این آهنگ رو هم تقدیم کنم به ایرونیهای لوس انجلس که برای خودشون حال میکنن و ملت زجر کشیده ایران رو فراموش کردن.وطن پرستان بسیاری نیز در خارج کشور هستن که به همشون درود میفرستم.با هر عقیده سیاسی و هر باور مذهبی که دارن ولی درد من از بیخیالی هست چه داخل چه خارج کشور.تفاوت خارج کشور این هست که دیگه کلاشینکف و باطوم گاز اشک اور و کهریزک و اوین نیست و به راحتی میتونن کاریهای مفید و به نفع آزادی خواهان انجام دهند.

ترول یا اوباش اینترنتی چه کسی است؟

به علت زیاد شدن ترول ها در فضای مجازی شما را دعوت به خواندن این مقاله می کنم. اوباش اینترنتی یا ترول (به انگلیسی: Troll) در گفتمان اینتر...