۱۳۹۵/۰۹/۰۴

فحش خار و مادر به زائرین کربلا و فرستادن صلوات توسط زائرین

امروز یکی از دوستان عربم، من را از ویدیویی با خبر کرد که در شبکه های اجتماعی عرب زبان منتشر شده و موجب خنده و تمسخر آنها واقع شده است . در این ویدیو یک راننده مینی بوس در عراق  به زبان عربی  برای زائرین کربلا می گوید که : خواهرانتان را بیاورید تا ما آنها را ... و بعد می گوید صلوات و بقیه مسافران صلوات می فرستند . 

جایی بسی شرمساری دارد که میلیون ها ایرانی خرد باخته روانه عراق می شوند تا در آنجا به آنها گفته شود خواهرانتان را برای ما بیاورید و چون آنها زبان عربی نمی دانند صلواتی را هم نثار این کار کنند .

وقتی که ما می گوییم : ما آریایی هستیم، عرب نمی پرستیم، منظور نژاد پرستی نیست، منظور این هست که حاضر به عبادت و دولا و راست شدن در برابر فرهنگ اعراب و زبانی که ما نمیشناسیم نیستیم که آنها بخواهند این چنین از آن استفاده کنند.

من به شخصه دوست ندارم الان یک عده از آن ور پشت بام بیافتند و شروع به فحاشی به اعراب کنند، اگر ملامتی هم میخواهید کنید هموطنانی را ملامت کنید که سر را زیر انداخته و به سمت عراق می روند.

ویدیو را همچنین در قسمت زیر می توانید ببینید :


ویدیو را در زیردر یکی از فیس بوک های عربها  ببینید که چطور موجب تمسخر آنها شده است  :



اشتراک ویدیو وظیفه هر ایرانی وطن پرست هست که بدانیم چه بر سر ما می آورند !
----------------------------------------------------------------------------------------

اصلاحیه : طبق نظر بسیاری از کارشناسان زبان عربی این فرد فحش به خود داده و گفته است که خواهر مرا ..... و ما نیز  بنا به رساندن اطلاعات صحیح این موضوع را اصلاح می کنیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...