۱۳۹۰/۰۷/۲۷

اندر باب پانترک و هر گام عقب نشینی برابر آنها مساوی است با تجزیه ایران


عده ای به ظاهر هویت طلب و به باطن تجزیه طلب مدتی است که راه افتاده اند و در فضای مجازی جار و جنجال که ما حق از دست رفته خود را میخواهیم گویی که انگار همه ملت ایران به حقشان رسیده اند و اینها تافته جدا بافته هستند . مدتی هم بود از سر دلسوزی به لینکهای این دسته از افراد رای میدادم و میگفتند حق دارند اما با آن عکسی که برای علی کریمی قهرمان کشورمان که یاد بستن دستبند سبزش در ذهن های همه ما مانده را در سایتها دیدم که وی را سگ خطاب کرده بودند این نا جوانمردان فهمیدم که به هیچ وجه در مقابل پانترک و تجزیه طلب نباید کوتاه آمد . اینها جوری وانمود میکنند که حقوقشان از دست رفته اما این را نمیگویند در طی این 33 سال حقوق تک تک ایرانیان پایمال شده وجود هر روز حکومت جمهوری اسلامی خود یعنی از دست رفتن حقوق تمامی ایرانیان و اقوام ایرانی.



تمام اقوام و اقلیتهای ایران باید در فردای آزادی ایران به حق خود برسند به خصوص دلاوران آذرآبادگان و آذری ما فرزندان ستار خان و باقر خان و وارثان انقلاب مشروطیت (در صورت تمایل و رای مردم آذرآبادگان) اما اکنون با این لوا وارد شدن و بر طبل هویت هویت کوبیدن و فاصله گرفتن از جنبش آزادی خواهانه ایرانیان حربه ای بیش نیست برای تجزیه ایران .پیام من به همه آنها روشن است ما به کمک دوستان آذری خود هر کس دم از تجزیه بزند به پیش همان الهام الیف که شما برایش نوکری میکنید میفرستیم.

در پایان فیلم پخش عکس های شاهزاده رضا پهلوی در تبریز توسط فرزندان ستار خان و باقر خان وارثان انقلاب مشروطیت انجام شد برایتان میگذارم و بر همه آذریان غیور درود میفرستم.

۲۷ نظر:

  1. man,chodam.azareyam,vli,ba,tajzeiee.100-mochalifam

    پاسخحذف
  2. واقعیت این که یکی از دلایل پا گرفتن و بسط و توسعه انفلاب اسلامی همین تجزیه طلبها بودند که برای رسیدن به هدف خود ضعف حکومت مرکزی را بهترین راه حل میدانستند. لذا آنچه از جمهوری اسلامی سهم این گروه شده و میشود حق آنها است و نمیتوانند گله کنند.

    پاسخحذف
  3. jonbeshe raye man koo! na jonbeshe azadi! hich moge in jonbesh az huguge melale dakhele iran harf nazad va hamin khodkhahi va tak mehvari baese shekastash shod!

    پاسخحذف
  4. اميدورام اين وبلاگ مثل آن يكي نشود كه تبديل به عرصه فحاشي بين ترك و فارس شده بود.
    من يك نظري دارم و اميدوارم اگر كسي پاسخ منطقي دارد جوابم را بدهد:
    اگر يك نفر و يا گروهي از افراد خود را ايراني نمي دانند و حتي خود را آذري نمي دانند و داعيه ترك بودن دارند، پان تركيست يا هرچي كه اسمشان باشد، خوب اين نظرشان است. اصلا اگر كسي نخواهد ايراني باشد، به زور كه نمي شود او را وادار به ايراني بودن كرد.
    هر چه مي خواهد باشد به ما مربوط نيست.
    اما خاك ايران متعلق به تك تك مردم است. متعلق به آن كودكاني است كه در آينده زاده خواهند شد.همه ما ايرانيان به طور مشترك بر وجب به وجب خاكمان حاكميت داريم.يعني همه هفتاد و چند ميليون ايراني، چه آنها كه در ايران زندگي مي كنند و چه آنها كه در خارجند، به طور مشترك مالك و صاحب تمام خاك ايران هستيم. وجب به وجب خاك آذربايجان متعلق به تك تك ايرانيان است. آن هم ميهن عزيز بلوچ هم مالك تبريز است همانطور كه آن هموطن بزرگوار اردبيلي مالك خرمشهر است.مگر كسي مي تواند بگويد كه چون من در اين منطقه زندگي مي كنم پس اينجا ملك من است و مي توانم آن را از بقيه پهنه سرزميني جدا كنم. نگاه كنيد به خرمشهر: چه كساني براي آزادي آن جنگيدند؟ آيا فقط بچه هاي خرمشهر بودند؟ بر جاي جاي آن خاك مقدس خون فرزندان دلاور سراسر اين مرز و بوم ريخته است. به قول شاعر:
    خشتي كه فتاده بر زمين است
    از خون دلاوران عجين است
    تاريخ اين سرزمين شهادت مي دهد كه تمام خاك پاك ميهنمان با جانبازي و فداكاري همه مردم از سراسر ايران عزيز حفظ شده و همه مردم بر سراسر اين خاك مالكيت دارند.
    اگر كسي نمي خواهد ايراني باشد، متاسفم ولي نمي خواهد كه نخواهد. ايراني نباشد.
    ولي روي سرزمين نمي تواند دخل و تصرف كند.
    اگر خداي ناكرده كسي بخواهد كشورمان را تجزيه كند، مردم ايران نخواهند گفت كه عيب ندارد چون منطقه خودش است و مي خواهد جدا شود پس برود پي كارش. هرگز.
    همه مردم يك دست خواهند شد و او را سر جايش مي نشانند.مي خواهد برود، برود. ولي خاك ايران از جانمان با ارزش تر است. تا زنده ايم چنين اجازه اي نخواهيم داد:
    اگر سر به سر تن به كشتن دهيم
    از آن به كه كشور به دشمن دهيم
    حالا پان تركيست يا هرچيزي كه هستند. اين خيال را از سر بيرون كنند. سرزمين آذربايجان ملك شما نيست. متعلق به همه مردم ايران است و هيچ كس از مالكيت خود بر اين سرزمين پاك نشان كوتاه نخواهد آمد.
    ارادتمند - سپهر از تهران

    پاسخحذف
  5. تجزيه طلب شما فارس هاي نژاد پرست هسنيد كه استان هاي مارا كوچك مي كنيد بعد اسم ها را عوض مي كنند و فارس ها را جايگزين مي كنيد بعد هم مي گويد به زبان فارسي پارس كنيم ما از تمايت عرضي و استقلال آذربايجان دفاع ميكنيم

    پاسخحذف
  6. كسي كه فكر مي كند آذري و فارس دو نژاد مختلف هستند ، آدم بي سوادي است و اگر كمي سوادش را زياد كند اينقدر پرت و پلا نخواهد گفت.
    اگر آذري خر است پس فارس هم خر است و
    اگر فارس سگ است پس آذري هم سگ است.
    چرا؟ چون خوشبختانه يا متاسفانه هر دو از يك نژاد و حتي از يك تيره هستند.
    اي واي من

    پاسخحذف
  7. گه روش کفیر= کوروش کبیر۲۷ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۷

    مغز نخودی تر از شما فارسهای افغانی دربه در که از بد شانسی ما سریشمان شده اید نیست. ما هر چه می کشیم از این نیاکانمان می کشیم که با شماها به خظا انسانی برخورد کردند هرچند آن بیچارگان نمی دانستند که روزی بر این سرزمین رضا پالان دوز زیر خایه (ببخشید سایه) انگلیس ادعای شاهی می کند و توله سگش نیز آویزان شمبول آمریکا شده شاه می شود. ولی به قول شهریار هنوز از ماست ایران را اگر روزی فرج باشد. این فرهنگ استبداد و ریا کاری کثافت کاری و دروغ نیز در ذات شماست که با ان مملکت را به نکبت گرفتار کردید الحق که احمدی نژاد یک آرایی اصیل از شماست بقیه اتان فکر کنم یه جوریایی به لحاظ زنتیکی مورد لطف تورکان بوده اید که کمی انسان می نمایید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چو ایران نباشد تن من مباد۲۱ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۳۶

      حتما برو دهن کثیفت رو بشور.چون چیزی بجز لجن از توش بیرون نیومد...

      حذف
  8. هر ترکی که میخواهد از ایران خارج شود آزاد است به شرطی که هیچ وقت بر نگردد اما من چشم کسی که به خاکم طمع کنه رو از حدقه در میارم خواه آن چشم سبز باشد خواه قرمز . آبی یا مشکی .......
    جاوید باد ایران
    جاوید آذرآبادگان

    پاسخحذف
  9. به نظر من هم هر كي دوست داره به زبان ت.ر.ك.ي درس بخونه ميتونه بره همون كشورايي كه سنگشو به سينه ميزنه!بيخودي هم وقت مردم ايران رو نگيرن با اين بحثا.. بعضيا انقدر احمقن كه نميفهمن اون تيم زپرتيشون هم ماله سپاهه و هدفش چيه

    پاسخحذف
  10. این ها را به ترسو ها نگفته به
    فارس ها سگ گفته
    مادر فارس ها گاییدم

    پاسخحذف
  11. خود خواهي, تک محوري, نژادپرست, پارس کردن, گه روش کفير, مغز نخودي, افغاني, رضا پالان دوز, زير خايه, توله سگ, شمبول, ريا کاري, کثافت کاري, دروغ, احمدي نژاد, مورد لطف ترکان قرار گرفتن, سگ, مادر فارس ها را ...
    عبارات فوق بخشي از الفاظي بود که پان ترک ها در چند سطر به فارس ها نسبت دادند.
    حالا آذري هاي با شخصيت و اصيل و محترم ملاحظه بفرمايند که چه کساني به عنوان طرفدار آنها مشغول فعاليت هستند.
    در ضمن همين ادبيات زننده نشان از ضعف است. آدم قوي اينطوري بي محابا فحش نمي دهد.
    همان رضا پالان دوز و پسرش امکان تحصيل را براي طبقات فرودست فراهم کردند و حالا آدم هايي که رشد شخصيتي و اجتماعي نکرده اند, آنقدر با سواد شده اند که وارد محيط اينترنت مي شوند و مي توانند همه فحش هايي را که بلد هستند بنويسند. واقعا آن پدر و پسر خيانت کردند. بايد مي گذاشتند همان عقب ماندگي و بربريت دوران قاجار بر اين کشور باقي مي ماند.
    همان قاجارهاي غيوري که قفقاز را به باد دادند و به زير سايه(!؟) روس ها رفتند و آن مردک بي وطن و بي غيرت يعني ناصرالدين شاه عشق آباد را درازاي يک دختر ترکمن به آنها بخشيد. هرات را هم دودستی تقدیم انگلیسی ها کردند و به زیر سایه(!؟) آنها هم رفتند. خلاصه به هیچکس نه نگفتند.
    امروز هم که وضعيت را ملاحظه مي کنيد. چرا فقط احمدي نژاد را مي بينيد؟ گنده تر از او هم داريم که. مگه نداريم؟
    در ضمن همانظور که يکي از آقايان مودب فرمودند, ترکها در طول تاريخ مردم ايران را بارها مورد لطف قرار داده اند. و آنهايي که به منظقه ترکها نزديک تر بودند بيش تر مورد لطف قرار گرفته اند. آنقدر به آنها لطف شد که ديگر پان ترک (ترک دوست) شده اند.
    خلاصه اگر يکي از شما شعور و سواد داشت و توانست بدون توهين و بي ادبي بيايد و دو کلمه حرف منطقي بزند باعث خوشحالي و البته تعحب خواهد بود. یعنی واقعا یک نفر در بین شما نیست که حرف حساب بزند؟
    در مورد کورش بزرگ هم همينقدر بگويم که اولا مادرش ماندانا از قوم ماد بود که به آذري ها بيشتر قرابت دارد و دوم اينکه لااقل يک پادشاه بزرگ نيمه فارس و نيمه ماد بوده است و بيشتر دنيا را در دست گرفته و آنقدر انسانيت داشته که هنوزم از او تمجيد مي شود. زماني که اجداد پان ترک ها در توحش و بربريت به سر مي بردند و مورد لطف شديد سربازان پارت و روم و بابل و چين و . . . قرار داشته اند.

    پاسخحذف
  12. من نمي‌دونم اين پان تورك ها(!) چه جماعتي هستن كه كردها، ارمني ها، يوناني ها و همه ايراني ها باهاشون مشكل دارن...فحاشي هم جزوي از وجودشون.
    الانم تويه اين صفحه هيشكي به هيشكي بي احترامي نكرده غير از تركا...نميدونم تو خونشون هم همديگرو همينجوري صدا ميزنن!!

    پاسخحذف
  13. ازرابادگان من
    مگر میشود بی تو به معنای وطن رسید.
    جدای طلبی که نمیدونی کی هستی و خودت از نواده چ.ن،گ.ی.ز میدونی و تو این روزهای تاریک صدات بلند میکونی ترک و فارس میخوای بجون هم بندازی .ما همه ایرانی هستیم وقتی جنگ شد چه فارس چه ترک .کنار هم جنگیدیم .برای تمامیت ارضی ایران ۸سال خون عزیزان زیادی زمین ریخته شده .هر کسی هم بخواد به تمامیت ارضی ایران تجاوز کنه چه یه کشور مثل عراق چه یه بی هویت مثل تو دشمن ایران تکلیف دشمن ایران هم مشخصه .پس پشین سر جات.

    پاسخحذف
  14. آقا مطلب خوبی بود
    دمت گرم
    آفرین

    پاسخحذف
  15. آذري:
    بله من يك آذري هستم كه از سرزمين پدريم جدا افتاده ام و اين جداي را از صدقه سر بي كفايتي همان قاجار ترك دارم كه ريشه مان را نابود كرد. و باكو شهر ابا و اجاديم را به روسهاي متجاوز بخشيد و امروز در سرزمين مادريم ايران بسر ميبرم و از اين بايت خداي بزرگ را سپاسگذارم كه همچنان ايراني هستم و خواهم ماند و روي سخنم با اذري ها هم وطنم ميباشد . ارزو دارم روزي شما هم به دامن ميهن برگرديد و همگي زير سايه يك پرچم كه قطعا آزادگي طلبي ستارخان و باقرخان و اجداد من را شاهد بوره است قرار گيريم. و اما انهاي كه از نژاد ترك عثماني هستند و ته ريشه عرب دارند . و فكر ميكنند آزرآبادگان ما را ميتوانم با فحش از مام ميهن جدا كنند . آيا لحظه اي به كردها ي كه در آذربايجان غربي زندگي ميكنند فكر كرده ايد . آيا شما لحظه اي به لرهاي كه در بخشهاي از آذربايجان زندگي ميكنند فكر كرده ايد و آيا به فارسهاي كه الان در اين سرزمين زندگي ميكنند فكر كرده ايد بعد جدايي خياليتان با انها چه ميكنيد. خوب معلومه كسي كه ايمجوري فحش ميده همشونو ميبنده به رگبار .اما عزيز من آيا فكر كرده اي كه بعدر از ان به سر آن آذري كه خوزستان ،تهران ، خراسان و جاي جاي اين مملكت زندگي ميكند چه خواهد امد. شما دم از تبيعض و ظلمي ميزند كه به قوممون در اين سالها ميشود درحاليكه آزادي و آزادي طلبي هيچ ربطي به جدايي طلبي ندارد بلكه اين ظلم امروز به همه اقوام آزادي خواه از طرف حكومتي مذهبي اعمال ميشود. سالهاست كه گير داده ايد و رقابتتان را نه از طرف سالمش بلكه كينه جويانه با تهارن آخه چرا خودتان را گول ميزنيد مگر نه اينكه بخشي از مردمي كه در همين تهران زندگي ميكنند از همين قوم آذري هستند .حالا شما شمشير بر روي بردار ميكشيد چرا چون اسمشان پايتخت نشين است در حاليكه خيلي از انها امكاناتي كه شما داريد را هم ندارد. پان تركيسمي كه از طرف تركيه در حال حمايت است خودش ميدانند چرا اين كارها را ميكنند ميدانند اگر اقوام ايراني فقط يكسال با يك حكومت ملي شكل بگيرد در نقشه نامي از كشور تركيه و آذربايجان نخواهد ماند و هم چون گذشته سرزمينهاي فرعي به اصلي خواهند پيوست.

    پاسخحذف
  16. نه اینکه شماها خیلی وطن پرست هستید. علت سگ خطاب قرار دادن کریمی را هم می نوشتی که مثل اخلاف خود در پارسیان با جوک سازی و کاریکاتور کشی و ... به تحقیر سایر ملل ساکن در ایران می پردازید تا خفت و حقارت خود را چون اشعار فردوسی در شاهنامه با تخیلات جبران و خود را به داشتن تمدن ارضا کنید! ...

    پاسخحذف
  17. به آقای سپهر و چند نفر دیگر از دوستان باید بگویم که حق با شماست اگر کسی بخواهد آذربایجان یا هر قطعه دیگری از خاک مقدس میهنمان را جدا کند با او می جنگیم. ولی این را بدانید که آدم وطن فروش مرد جنگ نیست. آنها ترسو و خیانت پیشه اند. کارشان این است که یواشکی درهای کشور را به روی اربابانشان باز کند. اگر بنا شد بجنگند تا مسکو یا آنکارا عقب نشینی می کنند.
    همچنین تجزیه طلب ها از میان آدم های بی سواد و کم عقل یارگیری می کنند. ادبیات این افراد نشان دهنده خاستگاه اجتماعی آنهاست. برای کسانی که در صدد مقابله با این وطن فروشان هستند توجه به این نکته لازم است. آدمهای کم عقل و بیسواد اینقدر تعصب کور توام با هتاکی و رفتار متعرضانه دارند.
    یارو اصلا نمی داند فردوسی چی گفته, همینجوری بهش فحش می دهند. یکی از اینها به جای "تمامیت ارضی" نوشته "تمامیت عرضی". بعد درباره فردوسی هم اظهار نظر می کند. خلاصه آدم اگر سطح فرهنگش در این حد نبودکه کارش به اینجا نمی رسید.
    در ضمن اگر یک جو از شرف و غیرت علی کریمی را داشتید وطن فروش نمی شدید.

    پاسخحذف
  18. به آقاي سپهر و چند نفر ديگر از دوستان بايد بگويم که حق با شماست اگر کسي بخواهد آذربايجان يا هر قطعه ديگري از خاک مقدس ميهنمان را جدا کند با او مي جنگيم. ولي اين را بدانيد که آدم وطن فروش مرد جنگ نيست. آنها ترسو و خيانت پيشه اند. کارشان اين است که يواشکي درهاي کشور را به روي اربابانشان باز کند. اگر بنا شد بجنگند تا مسکو يا آنکارا عقب نشيني مي کنند.
    همچنين تجزيه طلب ها از ميان آدم هاي بي سواد و کم عقل يارگيري مي کنند. ادبيات اين افراد نشان دهنده خاستگاه اجتماعي آنهاست. براي کساني که در صدد مقابله با اين وطن فروشان هستند توجه به اين نکته لازم است. آدمهاي کم عقل و بيسواد اينقدر تعصب کور توام با هتاکي و رفتار متعرضانه دارند.
    يارو اصلا نمي داند فردوسي چي گفته, همينجوري بهش فحش مي دهند. يکي از اينها به جاي "تماميت ارضي" نوشته "تماميت عرضي". بعد درباره فردوسي هم اظهار نظر مي کند. خلاصه آدم اگر سطح فرهنگش در اين حد نبود که کارش به اينجا نمي رسيد.

    پاسخحذف
  19. خاندان پهلوی در کودتای 28 مرداد به ملت ایران خیانت کردند. رضا پهلوی در یک مصاحبه کودتای 28 مرداد را افسانه خوانده و آن را رستاخیز ملت ایران به نفع پدرش عنوان کرده بود. حالا در دنیای سیاست قحط الرجال است که ما دامن رضا پهلوی را بگیریم.

    پاسخحذف
  20. چقدر مردم را خر حساب می کنید، اینها را یک نفر چسبانده و آن هم اونی که فیلم گرفته همون هم چسبونده! نه مردم تبریز بلکه خودتون چسبوندید.
    ما ترکیم و به مسلمان بودن خود افتخار می کنیم. نه می توانید ما رااز زبان ترکی جدا کنید و نه اسلام ما مثل فارس ها از مسلمان بودن عارمان نمی آید و زرتشت گرا نیستیم.

    پاسخحذف
  21. اولا زرتشت آذری بوده است.
    ثانیا هیچکس نمی تونه زبان یا دین کسی را از او بگیره
    ثالثا 99.4 درصد از مردم ایران مسلمان هستند.
    مسلمان شدن مردم ایران هم به هیچوجه زوری نبوده
    اگر مردم ایران نمی خواستند مسلمان شوند, کسی نمی توانست به زور آنها را مسلمان کند. همانطور که مردم ایران نخواستند عرب شوند و عرب نشدند و زبانشان را حفظ کردند.
    آن آقای آذری که گفت ما مثل فارس ها از مسلمان بودن عارمان نمی آید و زرتشت گرا نیستیم, اگر واقعا مسلمان است چگونه چنین تهمتی به فارس ها می زند؟ مگر دین نداری؟ مگر به روز قیامت اعتقاد نداری؟ چطور به این راحتی و از روی تعصب قومیتی آخرت خود را خراب می کنی؟
    من یکی که در روز قیامت از تو نمی گذرم.
    نامرد نالوطی.

    پاسخحذف
  22. من یک آذری ام و افتخار دارم که ایران وطنم است.
    به امید روزی که انسان ها به خاطر زبان ومذهب به هم نپرند وبه این شعور برسند که زبان وسیله است نه هدف.
    هدف غایی برداشته شدن مرزها و احترام به انسانیت است.
    پان ترک ها وپان فارس ها به گمانم یا مامور سرمایه داری جهانی اند ویا نا آگاه.
    توجه داشته باشیم که سرمایه داری جهانی سی سال قبل با "ماه" ما را سرکار گذاشت و اوسکول کرد.نگذاریم که این بار با ماهواره اوسکولمان کند.آن وقت سی سال بعد بفهمیم چه اشتباهی کرده ایم.

    پاسخحذف
  23. به عنوان یک آذری می گویم

    زنده باد ایران زنده باد آذربایجان

    همه ایرانی هستیم

    پاسخحذف
  24. به عنوان یک فارس اصیل و آریایی می گویم کس خواهر هر چی سلطنت طلبه !!
    میدونستین چرا دختر و پسر شاه خودشونو کشتند ؟! چون بعد عمری فهمیده بودند که پدرشان محمدرضا نیست ، جیمی کارتر است :))
    اون هرزه ترک فرح جنده از هر کدام ار روسای جمهور آمریکا و انگلیس و ... یه فرزند داشت :))

    پاسخحذف
  25. والا چقدر آذری زیاد شده در زمان کسروی یکی اون بود نمی دونم اینا کجان من هر کجا رفتم تا حالا ندیدمشون!!!!!!!!!
    مثلا چه جوریه فقط تو فضای مجازی ان و به جای سلام از من به عنوان یک آذری استفاده می کنن؟
    اگه یکی به من کمک کنه و جوابمو بده ممنون میشم.
    راستی این خری ها رو دیدین (خراسانی ها)
    یا اصی ها (اصفهانی ها )
    من هم به شوخی به عنوان یک تهی (تهرانی) این رو نوشتم
    هاهههههههههاههههههههههههههههههههههاههاهاههاهاهاهاهاهاهاهاه

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...