۱۳۹۰/۰۸/۰۲

آیا کار کردن در شبکه مردمی و بین المللی من و تو شرف دارد یا کار کردن در 20:30 ؟

امروز در خبرها خواندیم که یکی از مجریان اخراجی شبکه من و تو در فرندفید علت کناره گیری یا اخراجش را اینگونه بیان کرده که شبکه من و تو زیر نظر شاهزاده رضا پهلوی اداره میشود و گفته است بهتر است بروم و 20:30 کار کنم تا در شبکه من و تو .شرح کامل ماجرا را میتوانید از این سایت ساندیس خور بخوانید که با شادی و شعف بسیار این ماجرا را بیان کرده است.

حال سوال اینجاست آیا کردن در شبکه مردمی و بین المللی من و تو شرف دارد یا کار کردن در 20:30 ؟
20:30 که با خبرهای دروغش و لجن پراکنی سازمان یافته علیه جنبش سبز مردم ایران و رهبران سبز این جنبش و همچنین گروههای مبارز و آزاده باعث عمری آزار و اذیت ایرانیان شده است ؟

به فرض اداره شدن شبکه من و تو زیر نظر شاهزاده رضا پهلوی باید از کار بزرگ او تقدیر کرد و به شرفش درود فرستاد که همچین شبکه سیاسی اجتماعی و سرگمی بین المللی ایجاد کرده نه اینکه عده ای طلبکارنه قضیه را پیگیری کنند.

برای آن خانم متاسفم که میخواهد در 20:30 کار کند که با پول خون نداها و سهرابها اداره میشود و متاسف تر برای کسانی که او را مظلوم جلوه میدهند و طرح دوستی با ساندیس خوران میرزند و خوب که اطلاعاتشان فاش شد آه و سودا سر میدهند و به قول معروف ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند ،آه و فریاد بر آری که مسلمانی نیست.
کسانی که تکلیف خود را با مزدوران رژیم نمیدانند و خیال میکنند مزدور اصلاح پذیر است سخت در اشتباه هستند و همانا کند کنندگان مبارزه این افرادند.
توصیه ای که میتوان در آخر به همه هموطنان کرد باید خط قرمز خود را با مزدوران رژیم مشخص کنند تا دچار همچین مشکلاتی نگردند .


۶ نظر:

  1. وقتی به اراجیف این سایت ها واکنش نشون میدید..فردا ترغیب میشند که دروغ هایی بیشتری بنویسند...مگه بار اولشون هست که این چرت و پرت ها رو ...تو سایت خودشون می نویسند...اینم یه خبر چرت.. مثل بهایی شدن کارکنان بی بی سی و تجاوز تو صدای آمریکا و بیماری روانی مینا لاکانی و....
    ولشون کنید بذارید خبرهاشون در حد طنز و سرگرمی باقی بمونه...

    پاسخحذف
  2. صاحب امتیاز این شبکه هر کسی که هست درود به شرافتش چون شبکه ای پر محتوا و جذاب ایجاد کرده .کاری که جمهوری اسلامی 33 سال با هزاران میلیارد سرماه نتونست بکنه

    پاسخحذف
  3. به فرض که شاهزاده رضا پهلوی اسپانسر شبکه باشه . آیا شما جایی برنامه ای دیدید به طرفداری از ایشون؟
    شبکه من و تو چند بار شاهزاده رو نشون داده؟
    به فرض اسپانسر بودن شاهزاده ، کارش قابل تقدیره که نخواسته خودش رو تبلیغ کنه

    پاسخحذف
  4. فارس نیوز هم هر روز می‌نویسه که احمدی نژاد بهترین رئیس جمهورِ دنیاس، شما اونا رو هم باور میکنی‌ که الان چرندیاتِ باشگاه خبرنگاران رو قبول میکنی‌؟؟؟

    پاسخحذف
  5. 20:30 بهترین بخش خبری دنیاست ، امام پینوکیو.
    در 20:30 لذتی است که در هزار بار دروغ گفتن نیست.شیطان ابن ملعون.
    20:30 باد شکم رهبر است، که چون نسیمی بر احمقان تشنه حماقت می وزد.

    پاسخحذف
  6. من که هر چی نگاه کردم خبرهای بالاترین بی منطق ترین خبرها بود خبرهای مهمی مثل وال استریت یا خبری در مورد اسرائیل نیافتم حالا که یه شبکه توی ایران پته شماها رو ریخته بهم چقدر اشفته شدین؟ دلارهای امریکایی خوب به مذاقتون خوش اومده‌ها خدایش هر چیزی که مربوط به وطن باشه شرف داره به دلارهای امریکایی

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...