۱۳۹۴/۰۱/۱۲

عملیات طوفان اراده تماشگران ایرانی در استادیوم ورزشی «فرندز آرنا» با پرچم های شیر و خورشید

شیر و خورشید در تمام این سالها یک نماد بوده است. نمادی از ایران باستان ، نمادی از مخالفت سیاسی با رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی و نماد زنده بودن یک جنبش تحول خواهی در ایران .

در تمام این سالها جمهوری اسلامی سعی کرد توسط عوامل و برنامه ها و پول نفت ملت ایران این نماد را تخریب و از بین ببرد تا آخرین نماد مخالفت با جمهوری اسلامی از بین رفته باشد  اما به یاری بسیاری از پیش کسوتان و وطن پرستان این نماد باقی ماند تا به دست نسل دوم و سوم بعد از انقلاب رسید . کسانی که جمهوری اسلامی بسیار تلاش کرد از آنها یک ملیشای شیعه بسازد که تحت امر ولی فقیه جنایت کنند اما در این امر شکست خورد تا جایی که بلای جان جمهوری اسلامی همین نسل دوم و سوم شده است.


فرندز آرنا بازی فوتبال ایران و سوئد




و اما پرچم های بر افراشته شیر و خورشید مشت محکمی بود به دهان عوامل جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور که در این سالها خون ملت ایران را در شیشه کرده اند . در فیلم بالا می توانید گزارش تلوزیون ملی سوئد از این بازی را ببینید

 اما چه کسانی از بردن پرچم شیر و خورشید به استادیوم ورزشی «فرندز آرنا» ناراحت هستند ؟
طبق جستجوی من نوچه های رژیم جمهوری اسلامی در رنگهای مختلف از این حماسه ملی ناراحت هستند. ولی کلید واژه آنها چیست؟
وقتی کامنتها و پستهای این افراد را بررسی میکنید همه از این کلید واژه استفاده می کنند : " آخه چرا پرچم بردید که جمهوری اسلامی رو مجبور به سانسور کردید "
من سالهاست به آنالیز روش های عوامل جمهوری اسلامی پرداخته ام . همیشه آنها در هر رنگی باشند یک کلید واژه های ثابتی را استفاده می کنند. استفاده ابزاری از مردم نیز همیشه در این کلید واژه ها مد نظر هست و همیشه از جانب مردم حرف میزنند. شما نگاه نکنید که طرف عضو چه گروه سیاسی است ، چه سابقه ای دارد ، چه کارهایی کرده است . اگر روشهای جمهوری اسلامی را و حرفهای دیکته شده از بالا را انجام داد بدانید که این افراد همه در هدف مشترک هستند که همانا ماندگاری جمهوری اسلامی است .
یکی به خود قیافه تحریم نفت می گرد ، یکی به خود رنگ اصلاح طلبی میزند ، یکی حتی خود را هوادار پادشاهی می داند ولی در هدف یک حرف های مشخص و یک حمله های مشخص انجام می دهند.
آش اینقدر شور بود که بعضی از چهرهای میانه و حزب بادی همچون کامبیز حسینی و آرش سیگارچی و بسیاری فیس بوک های دیگر مجبور به پوشش این قضیه شدند اما عوامل درجه یک رژیم در رنگهای مختلف به مخالفت برخواستند.

در مجموع عملیات طوفان اراده که توسط میهن پرستان انجام شد معیار خوبی برای سنجش میهن پرستان و خیانت کاران بود.

تماشاگران وطن پرست را در زیر ببینید : 

فرندز آرنا تماشگران ایرانی




























۲ نظر:

  1. این پرجم ایران است نه آن پرچم خرچنگ نشان که آرم سیکای هندی است و22 کلمه عربی در آن است.

    پاسخحذف
  2. یک خدا قوت به همه شما عزیزان .شما آبروی ایران هستید .

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...