۱۳۹۱/۰۳/۱۱

حمله عوامل جمهوری اسلامی در لباسهای مختلف به شاهزاده رضا پهلوی در روزی که از حق ملت ایران در لاهه دفاع کرد

در روزی که شاهزاده رضا در لاهه هلند در حال صحبت و گفتگو و دفاع از حق ما جوانان و ملت مظلوم داخل کشور است که تا کنون صدایی نداشته اند که به گوش جهانیان برسانند و از ظلم و جور جمهوری اسلامی که در این 33 سال به ما  رفته است سخنی بگویند عوامل جمهوری اسلامی از هر طریق و هر روش در هر لباس و هر رنگ هر گروه شروع به حمله های مختلفی به این مرد کرده اند و اخرین تلاش های خود را میکند که کار حقوق بشری و دفاع از حق ایرانیان را با انگ و تهمت و توهین و تحقیر و ... نزد ملت ایران کوچک جلوه دهند یا بحث را عوض کنند.


دقیقا دیروز دیدیم مقاله در سایت نهاد مردمی چاپ شد از فردی به نام علی کشتگر که یک مقاله قدیمی بود و با حقه بازی و حذف بخش اصلی لینک سعی در داغ شدن لینک داشتند که میتوانید تفاوت محسوس لینک مورد اول و دوم را در عکس زیر  ببینید : 



جالب هست پس از ایمیلی که به مسئولین نهاد در این رابطه به عنوان عضوی از نهاد مردمی زدم.آقای بیژن کریمی  پاسخ میدهد که همه حق آزادی بیان را دارند ولی نمی گوید چرا آزادی بیان دقیقا در این روز مهم گل میکند و یک نوشته قدیمی در سایت نهاد در این روز چاپ میشود.

در قسمتی دیگر میبینیم عده ای دیگر از عوامل جمهوری اسلامی در لباس حمایت از موسوی و کروبی یک فیلم انیمیشنی ساخته اند و دقیقا در این روز بر ضد شاهزاده رضا پهلوی انتشار داده اند. شاید این افراد خیال کنند ما هم مانند ذوب شدگان در ولایت فقیه هستیم که خونمان با دیدن این فیلم ها به جوش آید ما فقط به حماقت های شما  میخندیم که میخواهید وانمود که  نمیدانید پادشاهی پارلمانی به مانند نروژ سوئد و دانمارک از دموکراتیک ترین ساختار است  و از 10 کشور برتر دنیا طبق آمار سازمان ملل 7 کشور آن به شیوه پادشاهی پارلمانی اداره میشود. 


برای دیدن این ویدیو هم میتوانید از اینجا اقدام کنید :
http://www.youtube.com/watch?v=-PvNu6LiB9Y


یا مثلا این نوشته به اصطلاح طنز که کامبیز دوله صفوی میخواهد شاه شود که عکس ان را میتوانید در اینجا ببینید : 




حمله ها و طعنه زدن های بعضی از تلوزیون های به اصطلاح اپوزسیون را هم در مجموع این حملات در نظر بگیرید و مهم تر از آن در نظر بگیرید همه اینها دقیقا در روزی صورت میگیرد که یک فرد به اسم رضا پهلوی رفته تا از حق ما ایرانیان درون و برون مرز دفاع کند.
جالب هست این تلوزیون ها اسم وطنی و میهنی را به دوش میکشند و از همین سو استفاده از نام خاندان پهلوی نان میخورند و لی ذره ای از  حرکت شاهزاده را پوشش نداده اند.


خب ...به چه نتیجه اخلاقی میرسید؟ آیا شما هم به این مساله پی میبرید که جمهوری خون آشام آخوندی در حال دست و پا زدن هست که بماند و این حرکت رضا پهلوی برایش بسیار دردناک بوده است ؟ 


من به این نتیجه رسیده ام.

۱ نظر:

  1. البته جا دارد در باب آزادی بیان و حق دفاع از انیماتور این دولینک را هم که از آثار من می باشد در پی نویس مطلب ذکر نمایید
    با تشکر میر علی سبزینه


    http://www.youtube.com/watch?v=bEHL5-fc1mQ

    http://www.youtube.com/watch?v=6etZ1CIUxNE

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...