۱۳۹۰/۱۲/۰۷

کنفرانس مطبوعاتی من با خبرنگاران اتریشی از طریق اسکایپ

در این گفتگو که توسط  نویسنده کتاب انقلاب  0.3 ترتیب داده شده بود .سوالات زیادی از من درباره اوضاع ایران ,اوضاع انتخابات؛خطر جنگ و ایا اینکه ملت ایران به جنگ علاقه مند هست یا نه پرسیده شد و همچنین راجع به اپوزسیون واقعی .

من در جواب این خبرنگاران از هر گونه حمله نظامی انتقاد و بر حمایت از اپوزسیون واقعی نه اصلاح طلب و اپوزسیون قلابی که خود رژیم به خارج از ایران میفرستد تاکیید کردم و به آنها گفتم که اگر میخواهند با کسی که نماینده من و بسیاری از جوانان ایران هست صحبت کنند با شاهزاده رضا پهلوی صحبت کنند که بسیار مورد اطمینان سکولار و وطن پرست است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...