۱۳۹۰/۱۱/۱۹

بفرمایید شام و فرهنگ عقب افتاده بعضی از ایرانیان خارج کشور

بفرمایید شام برنامه ای است که در داخل کشور طرفداران بیشمار دارد.این برنامه دقیقا نشان دهنده فرهنگ عقب افتاده تعداد زیادی از ایرانیان خارج کشور است. کسانی که برای پول خود را میفروشند.اخلاقهای عجیب و غریب دارند.علاقه ای به کلاه گذاشتن سر یکدیگر دارند.مرموز یا به عبارتی آب زیر کاه هستند. جالب هست بدانید من طبق انالیزی که انجام دادم اکثر کسانی که این خاصیتها را دارند همان کسانی هستند که بسیار زیاد به ایران رفت وآمد میکنند یا به بهانه های سیاسی و بهانه های دیگر پناهندگی گرفتند ولی مدام نوکری خود را برای جمهوری اسلامی حفظ کرده اند و پشت تفکرشان تفکر دینی و مذهبی هم دارند.

نمونه بالا فردی به اسم سهیلا که در برنامه اشک تمساح میرزد.خودنمایی میکند اما در آخرین قسمت میگفت آدم باید بدجنس باشد تا به همه جا برسد.
فردی که به همه نمره های 1 -2 میداد تا فقط به 1000 پوند برسد.اسم خودش رو اسمی عجیب به اسم ابیگل گذاشته تا شاید در ایران شناخته نشود.


این هم فردی دیگر که در یک جا میگفت بهترین کارم رفتن حج با مادرم بود و در جای دیگر گلایه که چرا استاد افشار ویلون زده من جوان هستم و ویلون دوست ندارم. نمونه اسلام گرایان ساکن لندن و انگلیس که پا روی خون نداها میگذارند.

.من به هیچ وجه زن ستیز نیستم ولی با عرض تاسف باید بگویم بیشتر این افراد هم زن بودند !


همیشه هم دلاورانی مثل آقا شهرام پیدا میشن که با پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان در برنامه حاضر میشوند

۱ نظر:

  1. پس دلاور و انسان واقعی کسی هست که با پرچم شیر و خورشید ظاهر شود؟!!! و افراد جنده و پتیاره و اسکل هم، پشت مغزشان تفکر مذهبی هست و نوکر جمهوری اسلامی و غیره.

    اشکال امثال شما اینه که دشمنتون رو خیلی دست کم می گیرید. برای همینه که سال ها دور خودتوت می چرخید و هنوز به جایی نرسیده سر نوع حکومت آینده ایران درگیر هستید با هم. مثال اون بنده خدایی که بلیط بخت آزمایی می خره و می آد به خونه، به این امید که ماشین ببره. تو خونه که می آد دعوا می شه که اگر ماشین برنده شدن، کی صندلی جلو بشینه...

    با اینکه به هیچ جا نرسید، اما خیلی خودتون رو حتی برای هم دست بالا، روشنفکر و عاقل می گیرید و مخالفان و دشمنانتون رو با توهین و تمسخر سر و ته می کنید.

    میثم تمار به ابن زیاد گفت : این خاصیت حرام زاده هاست که با فحاشی و تمسخر، مخالفان خودشون رو آزار و اذیت می کنند

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...