۱۳۹۳/۰۵/۱۵

در پی کشته شدن سید جمال حسینی سردبیر هرانا در ترکیه ، یاد آوری روش های ترور جمهوری اسلامی

پیدا شدن جسد غرق در خون سید جمال حسینی مرا بر آن داشت تا چند خطی را راجع به روشهای ترور جمهوری اسلامی در خارج کشور بنویسم.

معمولا جمهوری اسلامی بخصوص در دهه 70 هجری شمسی بر اساس شناسایی فعالین و تاثیر گذاران سیاسی دست به یک سری ترورهایی زد . اگر بخواهیم در 2 مورد این ترورها را بررسی کنیم ترورهای مرحوم شاهپور بختیار و ترور مرحوم فریدون فرخ زاد به عنوان 2 تن از بزرگان و فعالین ضد جمهوری اسلامی در آن زمان بوده است .

وقتی روش قتل هر دوی این عزیز را بررسی کنید از طریق جلب اعتماد و نفوذ به خانه این 2 بزرگ بوده  است . قاتل شاهپور بختیار از خود بختیاری ها بود و راه نفوذ چند تن از عوامل جمهوری اسلامی را به خانه ایشان باز کرد و قاتل فریدون فرخ زاد هم به بهانه دوستی و گفتگو به خانه ایشان آمده بود.


کشته شدن سید جمال حسینی ، می تواند اخطاری جدید باشد که دولت تدبیر و امید حسن روحانی به روش همه اصلاح طلبان دست به این قبیل ترورها زده است.

نکته ای که برای همه ایرانیان سیاسی که در خارج زندگی می کنند حائز اهمیت است این است که در ارتباط گیری به خصوص در محیط خانه خود دقت کنید و هر کسی را به خانه خود راه ندهند. این مورد در باب پناهندگان باید با دقت بیشتری دنبال شود.

ارتباط گیری در فضای مجازی نیز بسیار باید با احتیاط همراه باشد .جدیدا ارتباطات بلاخص در فیس بوک باعث شده است یک سری انسان ناشناس بین ما نفوذ و ما را تخلیه اطلاعاتی کرده و به موقع به ما ضربه هایی تا حدی مرگبار بزنند.

از این رو از همه فعالین سیاسی و عقیدتی که در مبارزه با جمهوری خون ریز اسلامی به سر میبرند میخواهم با احتیاط بیشتر و با دقت روی نکته های بالا به مبارزه خود علیه این حکومت ادامه دهند.

با سپاس
مهدی میرقادری (مبارز نستوه)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...