۱۳۹۲/۰۴/۰۶

حسن روحانی و معضل حملات پی در پی به او

در این مدت پس از انتخابات شاهد هستیم که حسن روحانی مدام زیر تیرهای انتقادی مخالفین و اپوزسیون قرار گرفته است . مخالفینی که به او  و هیچ کس دیگر رای نداده اند  و جمعیت آنها در داخل کشور 20 میلیون نفر (طبق آمار وزارت کشور جمهوری اسلامی ) و در خارج کشور چند میلیون نفر است . مخالفینی که رسانه دارند افراد دارند قدرت دارند و توانستند در این انتخابات 20 میلیون نفر را متقاعد کنند که در انتخابات شرکت نکنند.

با این همه تفاسیر حسن روحانی برای برون رفت از این معضل حملات چه باید کند ؟ به باور من که یک تحریم کننده بودم و تا زمانی که انتخابات آزاد و زیر نظر سازمان های بین المللی و طبق کنوانسیون های جهانی نباشد در آن شرکت نخواهم کرد حسن روحانی تنها راهی که برای برون رفت از این معضل حملات دارد این هست که از هم اکنون خلف وعده نکند ، من به عنوان یک ایرانی نه کاری به مدرک تحصیلی او دارم نه کاری به خودکشی پسرش اگر ایشان برود و موسوی و کروبی و رهنورد را از حصر خارج کند و زندانیان سیاسی را آزاد کند و فضای کشور را باز کند و گرنه این رویه ای که در پیش گرفته شده و اسامی که در این کابینه دیده میشود مثل پورمحمدی جلاد و فلاحیان قاتل کار حسن روحانی به سه ماه نمی کشد  و اکثر آن رای دهندگان نیز به صف منتقدین میپیوندند و مدرک تحصیلی که سهل است شاید روزی این شعار را شنیدید که برادر رفتگر ، حسن رو بردار ببر

پس باید از هم اکنون اگر ایشان حسن نیت و صداقت دارد محکم پا جلو بگذارد و گوش به حرف ترمزهایی که میگویند تند روی نکن و ... نداشته باشد. تنها بازنده اصلی در جنگ درون قدرت رژیم طی بررسی من کسی است که مردم را به کنار گذاشته و به حاکمیت و افراد بد نام نزدیک شود. حال انتخاب با حسن روحانی هست .

۶ نظر:

  1. اولا جمله اول شما کاملا یکطرفه هست. من خودم جزو کسانی هستم که به روحانی رای دادم و شدیدا هم به اون انتقاد دارم.
    ثانیا، من هم برام مدرک روحانی هیچ اهمیتی نداره ولی دروغ گفتنش چرا! اگر برای یک چیز الکی مثل مدرکش اثبات بشه که دروغ گفته، نشون میده که آدم قابل اعتمادی نیست.
    این دروغ گفتن و پنهان کاری هست که مهمه، نه مدرک و خودکشی پسرش و هر چیز دیگه ای!

    پاسخحذف
  2. دروغ که گفته اونم 3 بار: دوره های اول دوم و سوم مجلس در حالی که لیسانس داشته با عنوان دکترا وارد شده.تو فیلم تبلیغاتی اش هم گفته من دکترامو قبل از انقلاب گرفتم! که سال 1999 گرفته البته.20 سال بعد از انقلاب.اگر احمدی نژاد هفته اول این دورغاش لو میرفت چه می کردید باهاش.اما در مورد روحانی به افشاگر ها فحش میدهتد!در ضمن من طرفدار عارف بودم و چون به زور مجبور کردند بره منم رای ندادم.از اول از این روحانی خوشم نیومد.

    پاسخحذف
  3. چرا هیچ کس از بازاریان که مهمترین سد در برابر مردم وازادیخواهان هستند چیزی نمی گوید سپاه/ارتش/ بسیج/بیت/یانیروی انتظامی تمام اینها نقد می شوند جز بازار که با موذی گری همیشه بر علیه مردم بوده اگر انقلاب پیروز شد بازار خواست اگر ظلم پا بر جاست چون دست بازار باز است اگر تحصیل کردگان این مملکت در به در و اواره اند چون بازار ضد انهاست وکلا تمام کشور در خدمت منافع بازار است لطفا به این نظر کمی بیندیشید

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز
    شما و همه کسانی که به دنبال انتخابات آزاد تحت نظارت مراجع بین المللی هستید با این تفکر دارید به دنیا اعلام می کنید که انسانهائی نا توان هستید و دیکران باید بیایند و کشور شما را درست کنند بعد بدهند به دست شما و بروند. یعنی چیزی شبیه به عراق و افغانستان که نمونه های عینی این طرز تفکر برای آنها اجرا شد. بد نیست نه؟ سرنوشت عراق و افغانستان را می گویم.
    این استدلال شما که در انتخابات شرکت نکنیم چون ال و بل دقیقا شبیه این استدلال خامنه ای و امثان اوست که می گویند فلان حرف را زدید و رسانه های بیگانه چنین گفتند و چنان پس شما در خط بیگانگان هستید.
    در این کشور 4 بار مردم نه محکم به جمهوری اسلامی و شخط خامنه ای گفتند. انتخابات 76،انتخابات مجمس ششم،انتخابات 84 و انتخابات 88. و در این انتخابات هم نه گفته شد و لی اگر دوستانی مثل شما مثل بقیه پا روی خود و احساساتشان می گذاشتند یک تو دهنی بزرگتری را نطیب خامنه ای و حاکمیت می زدیم. بیائید با هم یک طدا باشیم و مطالباتی را که با اطثریت بیشتری میتوان گرفت را مطرح کنیم چون مطالباتی که با جمعیت کم مطرح شوند خفه می شوند. فکر نکنید مطالبات من کمتر از شماست ولی بیائید با یک جمعیت حد اکثری خواسته هایمان را یکی یکی مطرح کنیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. انتخابات آزاد قانون و مفاد خاص خود را دارد که در سال 1948 به توصیب سازمان ملل رسیده است. اگر حکومتی در این چارچوب این قوانین را اجرا نکند هیچ ارزشی از نظر شرکت در انتخابات ندارد .

      ما دیگر از بحث و تئوری تو دهنی زدن به این و آن گذشته ایم. عقلانیت چیز دیگری حکم میکند. مقایسه عراق و افغانستان که با جنگ نظام آن سرنگون شده با ایران یک قیاس مع الفارث و یک مغلطه بیش نیست

      حذف
  5. آقا جان خوب ما هم رأی ندادیم ولی اسلحه هم برنداشتیم!! همه تحریم کنندگان خواه سامن خارج یا داخل ایران که باشند همه شون در یک ویژگی شریک و سهیم هستند؛ شیکمشون سیره سره سیر هست!! گشنگی نکشیدن و گرسنه نیستند و برای سفره خالی خونه شرمنده رن و بچه شون نیستند!! هرکس تحریم کننده ای مش شناسه که سفره خونه شون خالی از نون باشه، بگه؟
    از همه چیز گدشته، مگر روحانی کابینه معرفی کرده؟ هنوز تشریفات رسمی انجام نشده، چه جوری؟ آخه این چه جور تحلیل آبکیه روی هوا؟ یک سرسوزن واقعیت در این تحلیل نیست!! قدیمها می گفتند "هرکی که رأی نداده، حق نظر نداره!!!"
    البته حرف مقبولی نیست ولی بعضی ها سزاوار همین جواب هستند!؟

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...