در سالگرد ترورهای سال گذشته ,امروز نیز بمبی مقابل دانشگاه علامه منفجر و تا کنون دو نفر کشته شده اند.فقط باید گفت ننگ بر جمهوری اسلامی که مشکل امنیتیش موی بانوان و ماهواره مردم و سرعت اینترنت باشه و تو روز روشن دانشمندان کشور ترور بشن
مبارز نستوه (مهدی میرقادری) وبلاگ نویس ، فعال سیاسی به ویژه در حوزه سایبری و هوادار سامانه پادشاهی
نویسنده: مهدی میرقادری – ۲۴ آوریل ۲۰۲۵ با آغاز دور دوم ریاستجمهوری پرزیدنت ترامپ، بحثهایی پیرامون مذاکره و معامله با رژیم جمهوری اسلامی ...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر