۱۳۹۰/۰۸/۱۹

تخلفهای بزرگ در بالاترین و بی پاسخ گذاشتن کاربران


در تصویر زیر میبینید از یکسو یکی از کاربران با بی شرمی تمام و زیر پا گذاشتن تمام قوانین یک لینک مربوط به یک ماه پیش را که با موضوع داغ زده شده تقاوت فاحشی دارد و رای بالایی آورده است را به لینکهای داغ اضافه میکند و پس از گذشت 6 ساعت و دادن اعتراض رسمی به بالاترین این لینک حذف نشده است.



از یکطرف کاربران تازه یا قدیمی را به دلایل واهی مسدود میکنند و هیچ توضیحی در مسدود کردن فله ای این افراد نمیدهند.حتی توضیح نمیدهند این کاربر برای چه چیز مسدود شده است ؟

از یک جهت موضوع داغی مثل موضوع داغ خانم شیرین عبادی که تا یکساعت اول 9 لینک دارد و چهار تای آن را یک شخص ایجاد کرده است زده میشود و به راحتی در بالاترین می ماند.

و حذف نشدن موضوع داغ پس از 20 ساعت


و حتی میبینیم بعضی سایتها که خبر را فقط کپی میکنند و قانون بالاترین را زیر سوال میبرند مانند سایت انقلاب اسلامی هنوز پابرجا لینک های خود را ارسال میکنند.

این مواردی هست که شخص آقای یحی نژاد باید پاسخ دهد.این مساله جدی است و حتی پاسخ هیچکدام از بالایارها کافی نیست و شخصا مسئول بالاترین باید جوابگو باشند.

۳ نظر:

  1. سلام
    من تا همین 1 سال پیش جمهوری خواه بودم و الان به اهمیت مشروطه پی بردم.
    میخواستم با شما آشنا بشوم.
    میشه باهاتون تماس اینترنتی داشته باشم؟

    پاسخحذف
  2. www.facebook.com/mobarez2010 راه تماس

    پاسخحذف
  3. سلام دوست گرامی.ممنون از نوشته ی با ارزشتان.در تائید سخنان شما این لینک هم وجود دارد.http://balatarin.com/permlink/2011/11/6/2789855
    با نیم نگاهی به نظرات کاربران باید افسوس خورد که فقط به دلیل مخالفت با نظر یک کاربر باید عده ای با منفی های فله ای اقدام به حذف آنها کنند.در این لینک به طور یکجا حساب 3 کاربر بدون دلیل مسدود شده و چند حساب دیگر از جمله حساب من نیز به صورت موقت غیرفعال شده.این هم کامنتی که به خاطرش حسابم بسته شده.http://m.friendfeed-media.com/bf04aee5b1ac9cba36e89ca020a4a5add156807c

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...