۱۳۹۰/۰۸/۱۲

شاهزاده رضا پهلوی : ایرانیان بیشتر به ایرانیت خود افتخار میکنند ولی اعراب به اسلام

فیلم گفتگو کامل شاهزاده رضا پهلوی و علیرضا میبدی در تلوزیون پارس. در این فیلم شاهزاده در پاسخ به این سوال آقای میبدی که گویا انقلاب های عربی دارند پس رفت میکنند و به سمت اسلامیت پیش میروند گفت که فرق ایرانی با کشورهای عرب خاورمیانه این است که اولویت ایرانیان ایرانی بودن و کشور و میهن آنهاست ولی اولیت اعراب ,مسلمان بودن آنهاست. بخاطر همین انقلابهای عربی به سمت اسلامی شدن پیش میرود

۴ نظر:

  1. جناب پهلوی، افتخار به نژاد بسیاری به نزادپرستی سوق داده شده و اگر مخالف نژادپرستی هستید، میدانید ادامه حکومت در یک از یک خانواده،نوعی نژاد پرستی است و انهم برتری ژن پسر نه ژن دختر. چه فرقی بین دمکراسی شما با دمکراسی "ولی فقیه" که: 1:انتصابی است، 2: زن نمیتواند رهبر یا سلطان شود، 3: رای مردم برای انتخاب مقام، "سلطان"یا "ولی فقیه" مادام العمر نیازی نیست، فرقی ندارد.
    1)شما تجویز یک حکومت "فرد سالاری" را انتخاب برای مردم عامه میدانید و حرف از دمکراسی میزنید؟ نخست قسم خوردن خود را به "پادشاهی" انتصابی بر اساس ژن خانوادگی که یک نوع نژاد پرستی است، پس بگیرید و خاتمه حکومت "سلطانی" ادامه در نژاد یک خانواده را پایان دهید تا هر خانواده ای "برابر" خانواده شما حق "انتخاب شدن" به هر مقامی را داشته باشد، این دمکراسی است.
    2)حق زنان کشور و دمکراسی؟ دمکراسی سلطنتی شما حق هر بانوی ایرانی را برای انتخاب شدن در "مقام نخستین کشور" به اجحاف و اسرار شما "سلطانی" و به خواسته"خرد جمعی" ریاست "جمهوری"میگیرد. نیمی از جمعیت کشور در نوع دمکراسی شما نیستند؟ دمکراسی؟ پدر شما برای این نوع دمکراسی و اوردن یک فرزند پسر مچبور شد چند زن عوض کند؟ دمکراسی است؟به تاریخ رجوع کنید؟
    3) در دمکراسی شما "حق رای" و خواسته 24+ میلیون نفر برای انتخاب "ریاست کشور" را از شهروندی بنام میرحسین به عنوان "سلطان" مادام العمر یا "رئیس جمهور را از انان میگیرد.
    لطفا پس از "ختم" سلطنت این سخنان را بگویید که مغایرت نداشته باشد.
    مزدک

    پاسخحذف
  2. جناب پهلوی، افتخار به نژاد بسیاری به نزادپرستی سوق داده شده و اگر مخالف نژادپرستی هستید، میدانید ادامه حکومت در یک از یک خانواده،نوعی نژاد پ.....
    مرخرف در مزخرف در مزخرف.
    Hamburg

    پاسخحذف
  3. این اسپرم همایونی البته باید گفت اسپرم مذکرساز همایونی (چون اسپرم های مونث همایونی بی ارزش بوده اند و ارزش شاه شدن -ملکه شدن- را نداشتند ) در آب و هوای سی سال پیش فریز شده و هنوز هم که هنوز است یخش آب نشده.البته حدس زدن دلیلش هم چندان سخت نیست.عده ای دور قاب چین بیچاره که بوسیدن دست آن حضرت را هم برای خود افتخار عظیمی می دانند، آنقدر مجیز ایشان را می گویند که طرف واقعا فکر کرده که برای خودش آدم مقدسی است!
    این مذکر-اسپرم همایونی همانی است که هرساله جنایات ارتش پدرش در آذربایجان را به نام نجات آذربایجان نام می نهد و برایش اعلامیه منتشر می کند.
    در نظر اینان عرب بودن و ترک بودن و ... جرمی است نابخشودنی و باید انتقام پدران آنها را که به گفته آنان ایران پرشیا را فتح کردند و ... را باید از فرزندانشان گرفت.

    پاسخحذف
  4. 1- شازده با همه اعراب صحبت کرده که چنین کلی اظهار نظر میکنه؟
    2- این حرف جنبه تحقیر آمیز داره. شازده با استفاده از اعراب و کوچک کردن آنها خواسته ایرانیها رو بزرگتر کنه. در غیر اینصورت هیچ لزومی نداشت اسمی از اعراب بیاره. خیلی راحت میتونست بگه ایرانیها به ایرانیتشون افتخار میکنن. نقطه.
    3- شازده با همه ایرانیها صحبت کرده که چنین کلی اظهار نظر میکنه؟

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...