۱۳۹۰/۰۸/۲۷

گفتگوی شاهزاده رضا پهلوی با شبکه اروپا 1 و سخنانی که همانا سخنان ملت ایران است

امروز شاهزاده رضا پهلوی با شبکه اروپا 1 مصاحبه ای را داشتند.در این مصاحبه سخنانی گفته شد که ما در 32 سال گذشته به خصوص در این چند سال که موضوع برنامه اتمی برای جهانیان مساله ساز شده است مدام تکرار میکنیم.جهانیان همواره گفتند که یا جنگ یا تحریم الکی یا مذاکره با رژیم جمهوری اسلامی اما ما همیشه بر تحریم موثر که همانا تحریم نفت و بانک مرکزی رژیم است پافشاری کرده ایم.

گفتگوی شاهزاده با این تیتر در خبرگزاریهای جهان منعکس شده است. کشورم را بمباران نکنید مسئولین رژیم را تحریم کنید که به راستی این سخن را اگر دول غربی گوش کنند میتواند تاثیر به سزایی در به انزوا رفتن جمهوری اسلامی و کمک به جنبش سبز مردم ایران هست.در نظر بگیرید زمانی را که سفارت خانه های رژیم که همان لانه های جاسوسی رژیم هست در کشورهای اروپایی و کل جهان تعطیل و سفرای رژیم جمهوری اسلامی اخراج شوند. دستاورد بزرگی است و یکی از ریشه های جاسوسی رژیم زده خواهد شد.

شاهزاده رضا پهلوی در بخش دیگری از این مصاحبه با مطرح کردن گزینه های جایگزین به غرب به عنوان جایگزین بمباران و اقدام نظامی یادآور میشود که مساله حقوق بشر مساله است که رژیم از آن وحشت دارد. شما باید بجای جنگ از نیروهای دموکراتیک پشتیبانی کنید و با آنها وارد مذاکره شوید و کاری نکنید که به مردم بیشتر از این فشار بیاید.

باید به این جهان بینی و خرد شاهزاده رضا پهلوی درود فرستاد و در آخر این سوال پیش می آید وقتی شبکه های بین المللی مثل فرانس 24 و اروپا 1 و ... در حال مصاحبه با ایشان هستند چرا شبکه صدای امریکا که برای بسط دموکراسی در ایران بنا نها شده ساکت شده و بی بی سی انگلیس هم بطور کل رضا پهلوی را بایکوت کرده .آیا واقعا این شبکه ها برای آزادی و زندگی مردم ایران ارزشی قائلند یا مافیای نایاک تا استخوان های اینها رسوب کرده است ؟
ویدیو مصاحبه را به زبان فرانسه میتوانید از لینک زیر ببینید.



۴ نظر:

  1. bsyar nazar dorsti ast va jank fghat virani keshvar va nabodi nasle javan va baghae hokamat zolm va bidad akhondi ra dar pi khahad dasht

    پاسخحذف
  2. به قول دائی جان ناپلئون کار کار انگلیساست. ما هرچه میکشیم از دست جهل خودمان ودر مرتبه بعدی از امریکا وانگلیس است.این موضوع بدیهی است که ایران ما با داشتن یک سیستم دمکراتیک دیگر منافع انچنانی برای غرب نخواهد داشت.دول غربی مگر دیوانه هستند که بازاری بنام ایران را که کالاهایشان را به چندین برابر قیمت اصلی به ما غالب میکنند،از دست بدهند.دو روئی امریکا در سخنان وقیحانه کلینتون در پارازیت کاملا مشخص است .پس واقعا که مرگ بر امریکا وانگلیس

    پاسخحذف
  3. مصاحبه رضاشاه دوم با رادیو. اروپای یک . و اقای الکاباش که قبل رئیس کانال های تلویزیون دولتی فرانسه بودند .همیشه سازنده و مثبت است . ولی تنها راه موفقیت پادشاه ما در رسیدن به ازادی و نجات کشور و مورد احترام قرار گرفتن ایران . در جایگاه شایسته و جهانی ان .در این است که پادشاه دولت در تبعید را تحت رهبری شخص خود و سیاستمداران اب دیده یا با تجربه و باشرف همانند . اقای اردشیر زاهدی و افسران شریف ارتش شاهنشاهی در ایران و خارج تشگل بدهند . بیاد دارم نشریه سنگر که در کانادا منتشر میشود . بعداز اولین روزهای سوگند یاد کردن رضا شاه دوم برای پادشاهی در مصر . این پیشنهاد را به پادشاه دادند. که ایران نمی تواند و نه باید بدون رهبر ایرانی . بعد از درگذشت شاهنشاه اریامهر باقی به مانند . باید یاد اواری کرد . که جیمی کارتر از پرذیدانت انوارالسعادات . خواسته بود که اجازه به رضاشاه دوم سوگند پادشاهی یاد کند در قاهره بعدازدرگذشت پدر خود . که پرذیدانت سعادات به خواسته کارتر اهمیت نداد .وقتی دولتی تشگلی شود . خود به خود . یک ایجاد خلع از بین می رود . و مردم می دانند کسی هست که پناه گاه انها و درنهایت رهبر ان ها باشد . و رژیم جنایتکار اسلامی . خود را در مقابل خواسته مردم خواهد یافت . و این بهترین و تنها راه رسیدن به ازادی زمین ما بوده و خواهد بود ...امیدوارم پادشاه ایران به این خواسته بیش از۳۵ ساله ایران و ایرانی پاسخ مثبت دهند .اهورامزدا نگهدار پادشاه و ایران و ایرانی باد .

    پاسخحذف
  4. مصاحبه رضاشاه دوم با رادیو. اروپای یک . و اقای الکاباش که قبل رئیس کانال های تلویزیون دولتی فرانسه بودند .همیشه سازنده و مثبت است . ولی تنها راه موفقیت پادشاه ما در رسیدن به ازادی و نجات کشور و مورد احترام قرار گرفتن ایران . در جایگاه شایسته و جهانی ان .در این است که پادشاه دولت در تبعید را تحت رهبری شخص خود و سیاستمداران اب دیده یا با تجربه و باشرف همانند . اقای اردشیر زاهدی و افسران شریف ارتش شاهنشاهی در ایران و خارج تشگل بدهند . بیاد دارم نشریه سنگر که در کانادا منتشر میشود . بعداز اولین روزهای سوگند یاد کردن رضا شاه دوم برای پادشاهی در مصر . این پیشنهاد را به پادشاه دادند. که ایران نمی تواند و نه باید بدون رهبر ایرانی . بعد از درگذشت شاهنشاه اریامهر باقی به مانند . باید یاد اواری کرد . که جیمی کارتر از پرذیدانت انوارالسعادات . خواسته بود که اجازه ندهد به رضاشاه دوم سوگند پادشاهی یاد کند در قاهره بعدازدرگذشت پدر خود . که پرذیدانت سعادات به خواسته کارتر اهمیت نداد .وقتی دولتی تشگلی شود . خود به خود . یک ایجاد خلع از بین می رود . و مردم می دانند کسی هست که پناه گاه انها و درنهایت رهبر ان ها باشد . و رژیم جنایتکار اسلامی . خود را در مقابل خواسته مردم خواهد یافت . و این بهترین و تنها راه رسیدن به ازادی زمین ما بوده و خواهد بود ...امیدوارم پادشاه ایران به این خواسته بیش از۳۵ ساله ایران و ایرانی پاسخ مثبت دهند .اهورامزدا نگهدار پادشاه و ایران و ایرانی باد .

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...