۱۳۹۳/۰۱/۲۴

زندانیان سیاسی زمان شاه چه کسانی بودند ؟

مرتب دیده شده است که شورشیان 57 پیراهن عثمانی را برداشته و میچرخانند که شاه زندان داشت ؛ زندانی سیاسی داشت. اما کسی نمی گوید این زندانیان سیاسی چه کسانی بودند ؟

اگر با ماهیت افرادی که در زندانهای شاه به عنوان زندانی سیاسی نگاه کنید بدون معطلی در میابید که شاهنشاه ایران هیچ تصمیم غلطی در زندان کردن این افراد نداشته است. در زیر فقط مشکی نمونه خروار را به شما نشان می دهم

1-اسدالله لاجوردی معروف به قصاب اوین .  وی نه تنها بعد از به قدرت رسیدن سایر شورشیان را شکنجه کرد بلکه گزارش های بسیاری از تجاوز به دختران باکره در زندان تحت نظر او نیز منتشر شده است .
2-علی اکبر هاشمی رفسنجانی : معروف به کوسه رفسنجان ، دزد بیت المال که بعد از به قدرت رسیدن اموال ملت ایران را چپاول کرد و در بانکهای کانادا و دیگر نقاط جهان سرمایه گذاری و برای خود و فرزندانش مافیای خانوادگی ایجاد کرد
3-سید علی خامنه ای : معروف به علی گدا . رهبر مسلمین جهان که در دوران حکومتش روی اسلام و مسلمین را سفید کرده است. جنایات در دوره او ناگفتنی است

4- صادق خلخالی : اسم او آنقدر پست است که در جنایت و قصاوت نیاز به توضیح بیشتری ندارد
5-هادی غفاری : جنایتکاری که از پشت به هویدا تیر خلاص را زد ، قاتل بسیاری از بزرگ مردان ارتش در اول انقلاب


6-مسعود رجوی : به باد دهنده زندگی بسیاری از جوانان ایرانی ، تحت ایدولوژی مارکسیست اسلامی ، کسی که علیه کشور خودش وارد جنگ شد و روی سربازان میهن اسلحه کشید :
7- فرخ نگهدار : فرخ رژیم نگهدار از لابی های کنونی رژیم در خارج کشور


این فقط تعدادی از این جنایت کاران بودند که اگر به سایر جنایتکاران محبوس در زندان های شاه نگاه کنید در جنایت و غارت مردم دستکمی از اینها ندارند که اگر بخواهیم نام همه آنها را بیاوریم مثنوی هفتاد من کاغذ است.

تنها می توانم بگویم روح شاهنشاه میهن پرست ما شاد باد که این میکروب ها را از فضای جامعه دور نگه داشته بود و عده ای از نوکران استکبار و اتحاد سرخ و سیاه  و با همکاری آنها این میکروب ها را به فضای جامعه باز گرداند و جامعه را آلوده کردند و اولین قربانیان نیز خود همانها بودند.
ای کاش شاهنشاه تمام این میکروب ها را سوزانده بود و یکبار برای همیشه ایران را از شر آنها واکسینه کرده بود.

۱۱ نظر:

  1. یه مشت جانی آدمکش تخم زوار مالیخولیایی سادیستیک نر گدا گشنه بی پدر مادر عقب مونده ذهنی فلج مغزی مذهب زده پرورشگاهی بی سواد کره خر ... ! اسلام و مسلمون یعنی همینا ! فعلا که دست انتقام روزگار داره پوستشون رو یکی یکی میکنه و کونشون داره یواش یواش پاره میشه تا درس عبرت بزرگی بشه واسه آیندگان که دیگه شیطون کسی رو گول نزنه ! خدا رو شکر !

    پاسخحذف
  2. مرگ بر الله
    مرگ بر محمد
    مرگ بر اسلام
    مرگ بر آخوندها (بلند)

    «یک مسلمان سابق»

    پاسخحذف
  3. عکس مهندس بزرگان. دکتر شاپور بختیار. داریوش فروهر. دکتر حسین فاطمی. عباس هویدا و غیره را هم میزدید! به تاریخ نمیشه دروغ گفت. ولی شکی نیست این رژیم جنایتکار است. آن که حقیقت را نمیداند بیشعور است ولی آنکه حقیقت را می داند و به شکل دیگری می پندارد تبهکار است!

    پاسخحذف
  4. ریدم به قبر بازرگان و فاطمی اینها چه گهی خوردن جز جاسوسی برای ایران؟!مسلمونی که[توله بازرگان] در قرن ۲۱ نشسته تو ناف آمریکا قران تفسیر می‌کنه و سفره ابلفرض پهن می‌کنه چه نفعی برای ایران که هیچ برای بشریت داره جز حروم کردن اکسیژن و پخش ویروس؟!اصلا شاه بد رضا شاه هم بد ۱کی‌ از کارهای مثبتی رو که اپوزیسیون پهلوی از فدای و مجاهد و مسلمون و کمونیست و مارکسیست و آنارچیست و توده‌ ای‌ تا بقیه جانوران انسان نمای ایران ستیز در طول زندگی‌ نکبت بارشون برای این آب و خاک انجام دادند رو نام ببرید؟چه در حوزه فرهنگی‌ و آموزشی چه در حوزه اجرای و آبادی و آبادانی!۲۰۰سال پادشاهان مفتخور قاجار میدزدیدن و میخوردند و میبردن و میبخشیدن هیچ کس به تخمش نبود چرا مردم تو گوه و کثافت غلت می‌زنن یا چرا هر تیک از خاک ایران رو یک بی‌ پدری جدا کرده همین که یک شیر پاک خورده ای‌ پیدا شد ایران رو از این کثافت و فلاکت نجات بده و دست یه مشت مفت خور و دزد و راهزن و از ایران کوتاه کنه همه شدن وطن پرست و شروع کردن به چرتکه انداختن که مبادا ۲زار کم زیاد بشه!کلا هر تصمیم مثبت یا قدمی‌ برای پیشرفت و سازندگی در دوران پهلوی اول و دوم گرفته میشد این حرامزدگان سازی مخالف می‌زدند و مردم ساده رو با فریبکاری تشویق میکردند بر عکسش عمل کنند!
    مثلا اون زمان که رضا شاه تصمیم به تسیس حکومت جمهوری گرفت اینها همه مثل پیشوای بزرگشون مصدق السلطنه سلطنت طلب بودند و بخاطر مخالفت با تصمیم رضا شاه تا پابوسی ملّاهای عراق هم رفتند البته نه به خاطر نگرانی آینده ایران و منافع ملی‌ بلکه به خاطر بازگرداندن پادشاهان مفت خور قاجار!یا زمان حکومت پسرش محمد رضا شاه این به اصطلاح روشنفکرها از یک طرف به خاطر ظلمی که خوانین به کشاورزها میکردند از یک طرف مردم رو به شورش دعوت میکردند از اون طرف به خاطر تصویب قانون اصلاحات اراضی که دست خوانین رو از جان و مال و ناموس دهقانان کوتاه میکرد با شاه دشمن شدند!یا مثلا از یک طرف به رضا شاه ایراد میگیرند که چرا در زمان جنگ جهانی‌ دوم که ایران نه ارتش درست حسابی‌ داشت نه امکانات ایران وارد جنگ با ارتش قدرتمند انگلیس نشد تا ایران ویرنتر از اونی که هست بشه و به او تهمت بی‌ عرضگی و ترسو بودن میزنند از اون طرف لینک میفرستند که آی‌ محمد رضا شاه بخاطر باج دادن به این و اون پول مملکت رو داد یه مشت آهان پاره[اسلحه.مهمات.هواپیماهای جنگی] خرید!!همون اهم پاره هایی که اگر نبود الان همه داشتند عربی‌ صحبت میکردند و صدام شده بود رهبر و رجوی هم نخود وزیرش،
    اگر کامنتهای مخالفین رو زیر لینک هایی که مربوط به حکومت گذشته هست رو بخونید می‌بینید شاه با چه حیواناتی سر و کار داشته هرچند که بعد از انقلاب آمریکایی۵۷ دیدیم که این حیوانات چه بالای سر ایران و ایرانی‌ آوردند اون از مزاحمین خلق که رفتن تو بغل صدام اون از توده‌ ای‌‌ها که اسهال طلب شدند و مشغول دزدی و آدم کسی‌ و حفظ نظامند اون هم از کمونیست و آنارشیست که حامی‌ تجزیه طلبی شدند و دائم شعار نه شیخ نه شاه سر میداند بعد از اون طرف نگران خورد و خوراک نخود وزیر امام و شیخ کروبی هستند مخصوصاً آنارشیست‌ها که هم وجود دین رو برای جامعه بشری لازم میدونند هم عشق سینه چاک پوتین هستند کپی‌ برابر با اصل حزب توده‌!

    پاسخحذف
  5. اسم حسین شریعتمداری (مدیر مسئول کیهان) که یکی‌ از روشنفکران اصیل انقلاب سکولار! بر علیه شاه اسلام پناه! بود را هم اضافه کنید.

    پاسخحذف
  6. مطلب جالبی‌ بود. من زیاد با این موجودات آشنایی نداشتم چون در داخل ایران نسل خیلی هاشان به جز حزب‌اللهی‌ها منقرض شده و مردم عادی انقلاب و دهه فجر را به ارنجشان هم حساب نمی‌‌کنند تا این که با بالاترین آشنا شدم و از نزدیک دیدم چه موجودات خطرناک و بیماری هستند. چند روز پیش یکی‌ از همین انقلابیون زیریکی از لینکهای بالاترین می گفت باید بچه ۷ ساله رضا پهلوی را ترور کنیم. چنین دیوانگانی در طول ۳۰ سال مملکت را ۳۰۰ سال عقب انداختند و هنوز عربده می کشند.

    پاسخحذف
  7. من واقعاً متاسفم که چرا در آن زمان چهار نفر آدم آگاه و اندیشمند مثل شما ها پیدا نشد تا این حرف ها را بزند و ملتی را نجات دهد. انگار همه کس خل بودند آن موقع . از کارگر بگیر تا استاد دانشگاه. خداوند شما نوابغ را برای ملت ایران حفظ کند. فقط یک سئوال کوچولو. ملت نادان و کس خل بودند درست ولی پادشاه عظیم الشان ما چه مرگش بود؟ هیج فکر کرده اید چرا انبوه ملت ریختند توی خیابان ؟ به جای این که از سر شکم جواب بدهید و تقصیر را گردن این و آن بیندازید ، کمی به موضوع فکر کنید.

    پاسخحذف
  8. در جواب دوست انقلابی‌ کامنت گذار قبلی‌ که می‌گوید چرا هیچ کس این حرفها را آن زمان نزد، بخشی از سخنان بختیار را اینجا میگذارم:

    » وقتی آقای خمينی و آخوندها مرا جاه طلب معرفی ميكنند بايد بگويم كه من با تحصيلات و سوابق زندگی و مبارزاتم برای چنين مشاغلی تربيت شده بودم. ولی آنهائيكه در مدرسه فيضيه راجع به مطهرات و كثافات و نجاسات آن مهملات را نوشته اند، بنظر من آنها جاه طلب هستند كه خود را بصورت خليفه اسلام و دارای نظريه راجع به تمام مسائل علمی، فنی، فلسفی، اقتصادی و حقوقی ميدانند. وظيفه يك مرد وطن دوست اينست كه به مملكتش خدمت بكند. يك روحانی، همانطور كه همانوقت گفتم، همه كار در ايران ميكرد جز وظيفه خودش كه روحانيت بود. آخوندها راجع به جاه طلبی بهتر است صحبت نكنند. هم خمينی و هم من زنده مانديم تا مردم بفهمند جاه طلب مابين من و او كداميك بوده ايم و بفهمند كه چگونه گناه بزرگ من آگاهی و حسن تشخيصی بوده كه دقيقا ً از روحيه آخوند بطور اعم، و آقای خمينی و اطرافيانش بطور اخص پيدا كرده بودم و شهامت گفتنش را هم، در يك شرايطی كه ديگران اين شهامت را نداشتند، داشتم.»

    انقلابیون فقط به دنبال قدرت بودند و روشنفکرترینشان هنوز دنبال پیاده کردن احکام شیعه سرخ شریعتی‌ بود. اصولاً کسی‌ که اسم خودش را روشنفکر می‌گذرد یعنی خود هم می‌داند از نظر عقلی کمتر از دیگران است و نیاز به لقب دارد مثل آدمهایی که عینک میزنند تا با سواد به نظر بیییند. بعد از ۳۵ سال حکومت مذهبی‌ هنوز اینها دنبال شریعتی‌ و حکومت سرخ علوی هستند. مطلب زیر را ببینید، مال ۳۵ سال پیش نیست، مال همین چند ماه پیش است.

    http://melimazhabi.com/?video=%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%85%D8%A7-%DB%8C%D8%A7-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمالاً مرحوم بختیار این حرف ها را در سال های آخر که از زندان های پی در پی خلاص شده بود ، گفته است . که به هرحال خیلی دیر بود . دوست عزیز ، این حرف مرا تایید می کند که می گویم در آن رژیم مجالی برای گفتن حرف حساب نبود. به جای مقصر قلمداد کردن این و آن و انداختن به گردن روشنفکران و آمریکا و انگلیس و... خودمان را درست کنیم.

      حذف
  9. خاک بر سر اسهال طلبان و دنشجوین کثیف خط عمام که نافشون رو با ترور و کشت و کشتار و قتل و جنایت بریدند حالا فرقی‌ نمیکنه در دنیای واقعی مخالفان فکری خود رو به سبک آلمان نازی دسته دسته شکنجه بدن و بکشن[قبرستان خاوران] یا در دنیای مجازی با استفاده از اکانتهای یدکی و فیک به مخالفین فکری خود حمله کنند و با فحاشی و توهینهای زیر شکمی و اگر جواب نداد تهمت های جنسی‌ مخالف خود رو ترو شخصیت کنند و علناً دیگران رو حتی اعضای خانواده طرف مقابل رو تهدید به قتل و ترور کنند!

    نمونش گرین پاتریوت که چون چند بار به دلایل ذکر شده کامنتهاش پاک شده و حساب کاربریش تعلیق شده با اکنتهای فیک دانشجو و ذوزنقه مشغول عقده گشایی و لجن پراکنی شده،حیف اسم انسان که روی اینها گذشت وقتی‌ اینها رو میبینم خدا رو صد هزار مرتبه شکر می‌کنم که جنبش سال۸۸ شکست خورد وگرنه اگر اینها به قدرت می‌رسیدند ایرانیها رو به زور مجبور میکردند ماهی‌ ۱بار برن زیارت گور خمینی هندی زاده صد پدر و هر کس هم امتناع میکرد اعدام میشد!تٔف

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...