۱۳۹۳/۰۱/۱۹

تلاش های مزبوحانه جمهوری اسلامی برای هک کردن من + آموزش ضد هک

تلاش مزبوحانه جمهوری اسلامی از برای هک کردن اکانت من همچنان ادامه دارد . زهی خیال باطل که مبارز نستوه که خود عمری عوامل جمهوری اسلامی را هک کرده است هک شود. 
در اینجا دیدم که چند روزی هست ایدی به اسم احسان رضایی بدون عکس و بی نام و نشان چند روزی است مرتب پیغام می دهد و درود می گوید و عرض ارادت می کند



ببینید کامنت ها از چندین ماه پیش آغاز شده است یعنی تقریبا 4 ماه پیش ، تا توجه من را به خود جلب کند. فحش دادن به آخوند ها ، درد دل غربت بودن و همه این ها از کلک های وزارت اطلاعات محسوب می شود . 

 . امروز به رسم آموزش های ضد اطلاعاتی تصمیم گرفتم هویت طرف را چک کنم تا از نیتش آگاه شوم. پس از اندکی  گفتگو کردن نیتش را نشان داد که بله بیا این تم جدید فیس بوک رو بگیر.

من هم اول سایت را به وسیله سایت نورتون  که مخصوص چک کرن سایتهای الوده هست چک کردم مشکلی نداشت. چون صفحه اصلی سایت متعلق به شرکت پزشکی بود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید سایت اصلی مربوط به یک سایت پزشکی هست  که آدرس مراکز اصلی را گذاشته بخاطر همین سایت نورتون نیز گول خورده و این را امن تشخیص داده است . ولی در عکس پایین میبینید که سایت تغییر ماهیت داده و یک سایت فیک برای بدست اوردن پسورد شده است . 


. البته گویا اینها مبارز نستوه را نشناخته اند و نخواهند شناخت که تمامی این حقه های کثیف را خنثی خواهد کرد.
توصیه های ایمنی به دوستان
1-: هر جا دیدید که سایتی از شما پسورد فیس بوکتان را می خواهد اول بالای سایت را چک کنید (مثل لینکی که برایتان علامت زده ام ) اگر هر سایت به غیر از آدرس فیس بوک بود از دادن پسورد در آن خودداری کنید. 
2- در چت فیس بوک آن افرادی که زیاد به شما پیام می دهند از نظر روانشناسی اطلاعاتی مشکوک هستند . آنها را با دقت بیشتری در نظر بگیرید
3-هیچگونه لینکی که توسط افراد در فیس بوک به شما داده می شود را باز نکنید
4-از لینکها خطرناک تر فایل هایی هستند که توسط افراد برای شما چه در ایمیل و چه در فیس بوک ارسال می شوند . فایلها معمولا به صورت زیپ یا فشرده هستند که ویروسیاب ها را فریب دهند. آنها می توانند کلیه اطلاعات کامپیوتر شما از شماره کارت بانکی گرفته تا متن چت شما را کشف کرده و برای هکر ببرند.
5-سعی کنید اگر در ایران هستید دو شناسه داشته باشید یکی مستعار برای مبارزات و دیگری حقیقی برای ارتباط با خانواده و فراموش نکنید یک سرباز خوب یک سرباز زدنده است .

پاینده ایران 
جاوید شاه 
زنده باد آزادی

۲ نظر:

  1. ریدی تو دهنشون مبارز نستوه ! خیلی راحت میشه رید تو دهن اینا فقط باید یه خورده مواظب بود !

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...