۱۳۹۲/۰۶/۰۳

اندرباب روشهای جنایتکارانه اصلاح طلبان ، قتل عطالله رضوانی شهروند بهایی

یکی از روشهای جنایتکارانه اصلاح طلبان استفاده غیر متعارف از یک روش به اسم قتل زیرزمینی یا زنجیره ای است. روش کار بدین گونه است که دولت به طور غیر مستقیم دستور کشتن افراد خاصی را صادر میکند ولی برای  به قولی  نچسبیدن اتهام و موجه نشان دادن جلوه این را به عوامل خودسر و تندرو نسبت میدهند. در صورتی که تمام این عوامل زیر نظر مستقیم وزارت اطلاعات که خود زیر نظر شخص حسن روحانی هست انجام وظیفه می کنند.

از این قبیل اقدامات در جریان قتل های زنجیره ای ، قتل های خارج کشور ، قتل های محفلی کرمان ، قتل فروهر ها  و حتی حادثه اتوبوس نویسندگان که به ارمنستان می رفتند در دولت های هاشمی رفسنجانی و خاتمی دیده شده و زیر نظر مستقیم آنها با روش مخوف تر انجام شده است.


چندی پیش شنیدیم که جسد عباس یزدان پناه یزدی شریک پسر هاشمی رفسنجانی   در فجیره امارات پیدا شده است  و حال امروز میشنویم که  آقای عطالله رضوانی از خیرین شهر بندر عباس و شهروند بهایی شنبه شب به ضرب گلوله کشته شده است.

باری ای هموطن که قتل و کشتار به شیوه مخوف اصلاح طلبان آغاز شده است . روشهای کشتن مخفی و بعد از آن نسبت دادن این کشتار به عوامل خودسر. در 8 سال دولت احمدی نژاد بساط اینگونه کشتن ها لاقل جمع شده بود و حداقل وزارت اطلاعات از این روش برای کشتار استفاده نمی کرد ولی متاسفانه با روی کار آمدن حسن روحانی این نمونه کشتار زیر زمینی که از تخصص های اصلاح طلبان به ویژه هاشمی رفسنجانی هست باز مجددا آغاز گردیده است.

از همه میهن پرستان میخواهم ضمن پخش این خبر ، مردم ایران را از نیت شوم این گروهک آگاه کنند. 

۲ نظر:

  1. بابا بی خیال؛ یکم تعقل, از این توهم توطئه بیا بیرون.

    پاسخحذف
  2. توهم در حد گوسفندی که چند ساعت خشخاش نشخوار کرده ! آورین آورین

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...