۱۳۹۲/۰۵/۱۶

شاهزاده رضا پهلوی عزیز ، رمز موفقیت شورش 57 در پروژه<< امام می آید>> بود

سالهاست به این موضوع فکر میکنم که چرا و چگونه شورش 57 به موفقیت رسید . همه دلایل و پازل ها را که کنار هم می گذارم و بررسی کلی انجام می دهم دلیل اصلی موفقیت شورش نه در حمایت دولت های خارجی بود و نه کارهای شورشیان درون مرزی و برون مرزی . رمز موفقیت شورش رمز <<امام می آید>> بود. این رمز بود که یک موج در میان مردم راه انداخت که امام امروز می آید یا فردا می آید از راه فرودگاه می آید یا از راه زمین  همین بحث بر سر این موضوع و بزرگ کردن این موضوع توسط خبرگزاری های جهانی و مصاحبه های پی در پی باعث موجی شد که امروز موج پیروی شورش 57 نامیده میشود.

حال شما به عنوان یک چهره شناخته شده و کاریزماتیک  چرا نباید از این رمز استفاده کنید، مگر رضا شاه بزرگ که این روزها مردم داخل و خارج مستند آن را می بینند و به شجاعت و شرافتش درود میفرستند جز این بود. یک فرد شجاع که قسم یاد کرد برای نجات میهن و حفظ تمامیت ارضی قوای قزاق را به تهران ببرد و مردم را از ظلم و ستم قاجار نجات دهد.رضا شاه می دانست این راه آسانی نیست، جان و ارزش و اعتبار و همه توانایی هایش را بر سر این راه گذاشت و پیروز شد.
رضا شاه رفت و احمد شاه رفت. کدام یک نزد مردم ایران شرافت بیشتری دارند؟ باری مردم ایران شجاعان میهن پرست  را دوست دارند و حداقل نامی درخشان در تاریخ ایران به جا خواهند گذاشت

به جرات میتوانم بگویم اگر روزی بیاید که شما حتی خبر آمدنتان را به ایران در یک روز مشخص اعلام کنید این خبر چنان موجی در داخل و خارج کشور ایجاد می کند که باعث بازگشت امید میشود و یک حرکت کاملا هوشمندانه است. من افرادی را میشناسم از شهر ها و دهات اطراف ایران  که با شنیدن این خبر پای پیاده به امید دیدن ولیعهد به سمت تهران و فرودگاه را خواهند افتاد حال چه برسد به مردم شهرهای بزرگ.

خوب یادم هست که جمهوری اسلامی با پروژه هخا این طرح را لوث کرد  ولی در همان زمان با وجود اینکه اینترنت فراگیر نبود ، فیس بوکی در کار نبود و همچنین مردم ماهواره چندانی نداشتند در اخبار ساعت 2 شبکه 1 جمهوری اسلامی ضمن تمسخر این طرح یک عده مردم را نشان داد که در میدان شهیاد و دم فرودگاه مهرآباد ایستاده بودند و اخبار جمهوری اسلامی   چنین گفت : عده ای فریب خورده نیز با بیرون آمدن نیز منتظر بازگشت هخا بودند.

ولی چرا جمهوری اسلامی آمد و با طرح هخا این حرکت را لوث کرد. اول میخواست محکی بزند که چه میزان مردم حاضر هستند از این طرح استقبال کنند و دوم اینکه راه را برای افراد دیگر که میخواهند از این روش استفاده کنند مسدود کند.

حال در نظر بگیرید شخصی به مانند شاهزاده رضا پهلوی که بسیاری از مردم هنوز به اسم ولیعهد از او یاد میکنند در یک روز معین بخواهد به ایران بازگرد آنهم فقط با هدف نجات مردم ایران و آزاد کردن ایران ، مردم از چندین روز قبل می آیند و در خیابان منتظر بازگشت شما خواهند ماند. این حق شما هست که به کشور بازگردید.

شما میتوانید رسما شاهزاده نور پهلوی را نیز به عنوان جانشین خود در خارج کشور معرفی کنید و در این راه قدم بگذارید و یک نام بزرگ از خود در تاریخ کشور به جا بگذارید.

با سپاس
به امید آزادی 

۶ نظر:

  1. سرباز وطن می آید.

    پاسخحذف
  2. شورش که اون کس ننته
    خارکسه این انقلابه صدسال انقلاب از مشروطه شروع شده و همچنان ادامه داره
    هم شاه به گا میدیم هم شیخ
    کس مادر تو هم اگر بیاد روی کار و گنده گوزی کنه اون رو هم به گا میدیم
    ملت ایران یعنی آنتی مسترز آنتی سرور یعنی آنتی دولت
    تا روی کار آمدن دولتی آبادگر از جنس مردم انقلاب همچنان ادامه دارد
    میگی نه نیگا کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گوه بخور بی‌ پدر و مادر بی‌ ناموس

      تو اگر کیر داشتی که گلدسته کونت رو آخوند پرچم نمیکرد تو اگر عرضه داشتی که تا حالا یه قطعاتی کرده بودی قرمساق دیوث

      توی بی‌ پدر و مادر خط امامی اگر انسان بودی واسه یکی‌ مثل فریبا خاتمی خایه مال یا رفسنجانی‌ دزد دوم تکون نمدادی بی‌ همه چیز بی‌ کس و کار

      ریدم به دهان تو و اون کربوقی جانی و موسگی نخود وزیر امام شیطان شاشیدم به جدّ و آباد هر چی‌ سایبری و اسهال طلب و سبزاللهی کس کش تقیه کار دروغ‌ گوو

      کس و کونت و جم کن ببر مسجد محلتون پیش همون برادران انقلابی شاید اونجا یه حالی‌ بهت دادن اینجا کسی‌ کون سگ نمیذاره

      درود بر خاندان ایران پرست پهلوی که حتا اسمشون هم خواب و خوراک رو از ایران ستیزان بی‌ وطن و خائن میگیره و از سوراخ میکشه بیرون

      حذف
  3. (anonym)man zan to yeki ro migam koskesh zan jendeh kos o kon abjito yeki mikonammmmm

    پاسخحذف
  4. بالاخره مغز متفکر یکی از سلطنت طلبان پهلوی چی به کار افتاد و نبوغش بیرون زد و پس از سی سال که از انقلاب گذشت و آنهمه تئوری های عجیب و غریبی که سلطنت چیان در باب چرایی انقلاب به هم بافتند، دوباره تئوری دیگری بیرون زد.
    پدر بیامرز اگر قرار بود که "امام میاید" خمینی را مسلط نماید که با این همه وعده و وعیدهایی که همه ساله از ابتدای تیپای انقلاب به نظام آریامهری، نسبت به بازگشت رضا کوچولو موسوم به رضا پهلوی داده شده که الان رضا کوچولو باید سر کار میبود. خمینی محصول زد و بند قدرتهای جهانی با همراهی نوکر دست نشانده در ایران بود که به امر ارباب آمریکایی ارتش را دودستی به خمینی تقدیم کرد، انهم ارتشی که در مقابل مردم و نیروهای انقلابی با نهایت شدت و حدت برخورد مینمود. پای آخوند در سیاست ایران برای اولین بار پس از مشروطه از فردای کودتای خائنانه ٢٨ مرداد با همراهی شیخ و شاه بر علیه دکتر مصدق باز شد و اولین تجربه مردم سالاری پس از مشروطه را قرین شکست نمود.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...