۱۳۹۱/۱۰/۳۰

رضا پهلوی شخصی که اگر حرکت کند ملتی را با خود همراه میکند

شاهزاده رضا پهلوی شروع به انجام دیدارهای مهم و حساس با مقامات اتحادیه اروپا کرده است.گویا غربی ها از به نتیجه رسیدن اصلاحات و مذاکره با رژیم نا امید شده و اکنون نوبت محک زدن گزینه های دموکرات هست و چه کسی بهتر از شاهزاده رضا پهلوی که هم از محبوبیت ویژه در بین ایرانیان به خاطر  رفتار خود و هم محبوبیت خاندان پهلوی در ایران برخوردار است و خود نیز گزینه سکولار و دموکرات است.
دیدار شاهزاده باز امید از دست رفته اپوزسیون و مردم به ویژه مردم مبارز درون مرز را برای رسیدن به آزادی باز زنده کرد.
شاهزاده برای پاسخ دادن به این سوال مردم داخل کشور که اینها بروند چه کسی بیاید را با گزینه شورای ملی پاسخ داد.واقعا خوشحال هستم که ما شخصی مثل رضا پهلوی را داریم که اگر حرکت کند ملتی به دنبال او حرکت میکنند.این را از واکنش سریع رژیم میتوانستید ببینید که در بخشهای مختلف خبری صدا وسیما به خبر دیدار شاهزاده با مقامات اروپایی اشاره کرد و همه ما داخل کشوری ها به خوبی میدانیم وقتی رژیم خطر را در بیخ گوش خود حس میکند سریعا به سراغ سم پاشی از طریق سم پاش صدا و سیما می رود.
در اینجا هم شفاف بگویم شاهزاده شما یک قدم بردارید ما هزار قدم بر میداریم در راه خود استوار باشید چون برای ما جوانان داخل کشور مهم ترین مساله این هست چه گروه و اشخاصی به فکر مردم داخل به معنی واقعی کلمه هستند و در عمل این را نشان میدهند

۱۷ نظر:

  1. @ ANONUMOUS
    MALOMEH TO HAM AZ MOZDORANEH REJIM HASTI MOZAKHRAF KHODETIYO ON NOTFEH NAJESET AVAZI

    پاسخحذف
  2. Khanvade Pahlavi age be democracy eateghad dasht sale 1978 be fekre democracy mioftad, Ghataan Alan ma dar vaziate dige I boodim

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در سال ١٩٧٨؟ واسه چي ٧٨ ؟ منظورت ١٩٧٩ هستش؟

      حذف
  3. Shaboon bi mokha jam shodan dobareh

    پاسخحذف
  4. poolayi ke babash dozdid va avord digeh tah keshid in a ke orzeh kar nadaran baz donbale noone moftan

    پاسخحذف
  5. Dadsh to ageh befekre polhaee hasti ke mohammad reza pahlavi bordeh behtareh ye fekri ham baraie poolhaie doostat bokoni (khamaneh haroomzadeh va Daro dastasho migam ) basseh digeh on age fagat 1 milion dollaresho on zaman sarmaie kardeh bashe to ie bank alaan niaz be hichi nadareh baba joon iran dareh misiizeh harchi rafteh digeh rafteh hala baiad ie fekre dige bokonim

    پاسخحذف
  6. man ham fekr mikonam ke Reza Pahlavi gozineh monasebist agar che man khod az kasani bodam ke bar zed pedarash shoar dadam va fek mikonam ke dinasorhaye kononi natijeh seyasathaya palavi hastand.vali man dar hale hazer be hich kas dar opezisiuon be andazeh reza palavi etminan nadaram.

    پاسخحذف
  7. Harchi babash bord noooooshe joooneshoooon. Harfesh harf hesabe va man goosh mikonam

    پاسخحذف
  8. تا صحبتی‌ از رضا پهلوی به میان میاد یک عده‌ای با سابقه شناخته شده حمله را شروع میکنند. شما که رضا پهلوی را قبول ندارید خودتان چه قدمی‌ برای نجات ایران برداشته اید؟

    پاسخحذف
  9. jalebe kesani be Reza Pahlavi hamleh mikonand ke pedarash be mardome Iran zolm kardeh ke khodeshan tarafdare Moosavi wa Karoobi hastand. agar Raza Pahlavi bayad be khatereh jorme pedarash mohakemeh beshawad moosavi wa Karoobi bayad be khatere jorm khodeshan mohakemeh shawand.

    پاسخحذف
  10. گویا هنوز خاندان پهلوی نیامده، قربان صدقه های مشمائز کننده ای که در روزنامه های آنزمان نثار خاندان پهلوی میشد، راه افتاده است. به این بخش از متن لطفا دقت کنید:

    "....و چه کسی بهتر از شاهزاده رضا پهلوی که هم از محبوبیت ویژه در بین ایرانیان به خاطر رفتار خود و هم محبوبیت خاندان پهلوی در ایران برخوردار است و خود نیز گزینه سکولار و دموکرات است."

    کاملا درست است! خاندان پهلوی در ایران خیلی محبوبند! بهمین دلیل هم با کودتا آمدند و با انقلاب و در میان خشم مردم جارو شدند! خانواده پهلوی خیلی هم "سکولار" و "دموکرات" هستند، چرا؟ به این جهت که کودتای ٢٨ مرداد را با کمک آخوندها انجام دادند، و در تمام مدت پس از کودتای ٢٨ مرداد، هر چه گروه های مترقی و سکولار مثل جبهه ملی مغضوب بودند و سرکوب میشدند آخوندها با فراخ بال و گشاده دستی مورد حمایت حکومت شاه بودند و مساجد و بنیادهای مختلف با پولهای ساواک و شاه و فرح در اختیارشان قرار میگرفت. این علاوه بر رادیو و تلویزیون و روزنامه هایی بود که آخوندها در اختیار داشتند تا مشغول خرافه پراکنی و دادن مشروعیت الهی و آسمانی به حکومتی کودتایی شوند که از مشروعیت زمینی و مردمی محروم بود. علاقه مندان به دموکراسی خاندان پهلوی هم میتوانند سری به ساواک و بر و بچه های پرویز خان ثابتی بزنند تا شخصا از "دموکرات" بودن پهلویها اطلاع حاصل نمایند. صحبت با شکنجه شدگان آنزمان هم البته خالی از فایده نیست.

    دوست عزیز، آقا/خانم مبارز نستوه، لطف کنید این تعاریف مشمائز کننده از نوکران تاجدار بیگانگان را لطفا نه از قول ملت ایران، که از قول خود بفرمایید.

    ممنون

    پاسخحذف
  11. نه شاه، نه شیخ زنده باد ایرانی آزاد، دموکراتیک و سربلند.

    پاسخحذف
  12. فرار آقای رضا پهلوی از پاسخگویی به شبهات و تردیدهای افکار عمومی ایرانیان و خودداری ایشان از روشنگری راجع به کودتای ٢٨ مرداد، و مهمتر از ان برنامه های خود ایشان برای جلوگیری از تکرار تاریخ و فجایعی که بر ملت ایران از سوی شاهان پهلوی رفته، پایبندی ایشان به دو اصل "شفافیت" و "پاسخگویی" را بخوبی نشان میدهد !!!! اصولی که بی تردید جز لاینفک دموکراسی است.

    پاسخحذف
  13. در جواب Anonymous
    پدر ایشان کاری کرده چه ربطی به ایشان دارد؟؟ با این همه اوضاع قبل از انقلاب خیلی بهتر بود ، کلی گویی نکنید لطفا ، چه فجایعی رخ داده ؟ من صحبتهای ولیعهد رو دنبال می کنم خیلی روشن و صریح حرف می زنند

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...