۱۳۹۱/۱۱/۰۷

پس از 34 سال رقم خورد ،برنامه زنده همیاری با شورای ملی با پخش زنده از 9 تلوزیون سیاسی و غیر سیاسی

امید ها در دلهایمان تازه شد حرکت بی نظیر و زیبایی بود .مدیران و دست اندر کاران تلوزیون های سیاسی و غیر سیاسی برای آزادی ایران و ایرانی و برای یک زندگی بهتر و برای  مردم ستمدیده درون مرز دور هم جمع شدند و برنامه همیاری با شورای ملی را اجرا کردند.

من یک وبلاگنویس یک روزنامه نگار هستم. شاید اگر این جمهوری اسلامی نبود هیچکدام از این دو نبودم. گاهی مقاله تند مینویسم و گاهی حمایت میکنم. همه اینها به ایرانیان بستگی دارد. بارها گفته ام عملگرایی ایرانیان بیرون مرز میتواند ایرانیان درون مرز مانند من را امیدوار کند .حرکت دیشب باز امیدی تازه را در دلهای نه تنها من بلکه بسیاری از دوستانم که میدیدم در این چند ماه نا امید شده بودند زنده کرد  و با دور هم جمع شدن تلوزیون ها سیاسی و غیر سیاسی و خیل عظیم همیاری مالی ایرانیان وطن پرست برون مرز اتحاد برای یک زندگی بهتر را امکان پذیر کرد. البته در این میان نمیتوان به هیچ وجه  منکر نقش کلیدی شاهزاده رضا پهلوی شد.شخصی که بسیاری در داخل به او امید بسته اند و او را برای نجات ایران از چنگال ظلم و ستم و فقر و تبعیض  صدا میزنند. شخصی که به عنوان امین ماست و بر اساس اعتماد بسیاری قدم در راه حمایت از شورا گذاشته اند

من و دوستان مبارزم در درون و بیرون مرز اگر حرکتها این چنین عملگرایانه باشد و از تئوری خارج شود محکم و استوار همراه با شورای ملی خواهیم بود  و همیشه گفته ایم شاهزاده را در این راه تنها نخواهیم گذاشت. 


تلوزیون هایی که در برنامه دیشب شرکت کرده بودند :
 NITV/طپش-TI/امید ایران/پارس/اندیشه/ایران آریایی/عصر امروز

و تلوزیون های حمید شب خیز و کانال 1 نیز برنامه را به طور غیر مستقیم رله میکردند 
امید است این گردهمایی نه تنها 9 تلوزیون بلکه تمام تلوزیون های برون مرزی که وابسته به جمهوری اسلامی نیستند انجام شود.

لینک همیاری در سایت شورای ملی :

https://www.farakhanmeli.org/donation

۲ نظر:

  1. ضمن عرض تشکر، می‌خواستم به مسئولین این سایت یادآوری کنم که باز کردن این سایت وقت گیر و مشکل است.

    پاسخحذف
  2. Ba Salam.
    Hadafi ro ke dar hale haser ferestandehaie kharej as watan shoro kardan besiar harekate khubie. faghat omidwaram ke edame dashte wa mesle kheyli as harekatha beynesh ba ekhtelafate kuchek dar as paoftadanesh kusha nabashim..
    agar ekhtelafat ro aghalan baraie be hadaf residanemun kuchek karde wa be kenar bogzarim ta be kadafe wagei ke az beyn raftane in diktatorie motlagh bashe wa be khatere mardome sajr keshideye mamlekatemun ham agar shode ekhtelafat ro kenar begzarim.
    ta key bayad shahede koshte shodano nabudie hamwatanamun che dar sendanha wa che dar dakhele keshwaremun bashim ????????
    chi be ruze ma umade ????
    kojan un satar khano bagherkano mirza kuchekha ??????


    KOJAN UN ......................

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...