۱۴۰۰/۰۱/۰۹

سخنی در رابطه با فایل صوتی شاهزاده

بعضی تلویزیون‌ها و برخی برنامه سازان پادشاهی خواه به دلیل داشتن در آمد در حمایت از شاهزاده  مشغول لاپوشانی مسائل هستند  چون تصور می‌کنند اگر حقیقت را بگویند راه درآمدشان بسته می‌شود چون بیشتر منبع همیاری ها هم همین طیف منتظر می آید. عده ای نیز از ترس انگ زده شدن سکوت و بعضاً هیس هیس شرایط حساس کنونی است که ۴٢ سال در شرایط حساس کنونی هستیم لب به سخن باز  نمیکنند، عده ای هم که ٢ زار در این راه مبارزات فعالیت نکردند برای  اینکه خود را عددی جلوه بدهند وسط می‌پرند که دیدید گفتیم که از اول هم با شاهزاده نبود .

عمر فعالیت مستمر ١۵ ساله من در این راه و دیدن حقایق بسیار و سکوت کردن های اجباری و مصلحتی که اکنون حساس هست از بسیاری از شما که تا دیروز نمیدانستید مبارزه چیست در خانه های گرم و نرم خود نشسته اید و آبجو خود را میزنید و بعضاً برای خالی نبودن عریضه  هر از گاهی یک ناله ی فیسبوکی هم سر میدهید   بسیار بیشتر است و تفاوت کار اینجاست که من هنوز ٣۴ سال دارم.


انسان یکجا باید از خواب بیدار شود و به قول خود شاهزاده گوسفند نباشد.  آمدن و پس از مدت ١٨ روز یک فایل صوتی دیگر سرهم کردن و بجای آنکه در همان روز اول اگر شک و شبهه ای بود یا فایل صوتی سه ساعته را منتشر کردن یا بیانیه  دادن و تکذیب کردن بار دیگر توهین به عده ای است که در این راه فعالیت میکنند، جالب اینجاست در فایل صوتی جدید از کسانی که به قول خود ایشان میگویند : الا و لللاه پادشاهی به عنوان موانع وسط راه یاد میشود که باید کنار بروند. 


برای من دیگر نه شرایط حساس کنونی که ۴٢ سال درونش هستیم اهمیت دارد یا یک عده هیس هیس و هیش هیش که الان وقتش نیست. چیزی که  اهمیت دارد این است که بعد از این همه سال با عشق و با تمام جان و توان از کسی حمایت کردن و هزینه بسیار دادن و آخر سر گوسفند شدن به پایان رسیده است.

وقتی نایاک تا خود دفتر ایشان تا واشنگتن پیشروی میکند وقتی خانم یاسمین که مثلا به عنوان ملکه روی او حساب میشد می‌نشیند و به مردم توهین میکند وقتی شاهزاده مملکت اینقدر حقیر میشود که با کلماتی مثل پلی بوی و ... توسط همسر و معصومه قمی خطاب میشود .  وقتی جوانان ایرانی در پاسارگاد فاشیست خوانده میشود  و گفته میشود دیگر نباید به استبداد گذشته برگردیم و به رضا شاه بزرگ ما و  شاهنشاه آریامهر توهین میشود تمام دلایل لازم برای طرفداری کردن از یک شخص از انسان گرفته میشود. 

به قول دوستی هیچ هواداری یک شبه دشمن نمی‌شود و یک سلسله علتها باعث فاصله گیری میشود. 


من کاری به شما ندارم شما میتوانید آنقدر در این راه بمانید تا آخرین دانه موی شما هم بریزد و آخرین دندان شما هم بیافتد و یک دفعه بیایید و بعد از  ٩٠ سال سن که حتی توان این را نداشتید که بدون کمک دستشویی بروید  به حرفهای امروز من برسید. 


مبارزه با آخوند از الان برای من وارد فاز جدیدی شده چون به این پی بردم که گلوبالیست جهانی میتواند تا دفتر پادشاه مملکت برود و مهره خودش را هم بکارد و همه را در ماتریکس بی عملی و اختگی بیاندازند. پس باید از این بعد بسیار و با صد چشم مراقب باشیم که بازی های جهانی بسیار کثیف است.


مهدی میرقادری ( مبارز  نستوه)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...