۱۳۹۸/۰۲/۰۳

چرا جمهوری اسلامی تا این میزان بر ملخ خواری تبلیغ و تاکید می کند؟

با زیر آب رفتن دو استان عمده تولید کننده گندم (خوزستان و گلستان) احتمال قحطی بسیار بالا رفته است. عمده دلایلی که #ملخ_خواری از سوی آیت الله بی بی سی و اصلاح طلبان و دست نشاندگان داخل و خارج کشور ترویج می شود همین موضوع است که خدا نکرده مردم بر اثر گرسنگی شورش نکنند.


خوردن #ملخ خوب یا بد، زشت و زیبا یک مساله است و اینکه تا این میزان بر خوردن ملخ توسط این رسانه ها تاکید می شود مساله دیگری است. اکنون که همه در جمهوری اسلامی دکتر شده اند و از خواص درمانی ملخ گرفته تا لذت خوردن گوشت ملخ سخن میگویند باید قضیه را دیدگاه دیگری بررسی کرد

قضیه بسیار ساده است. ملخ هایی که تا 200 کیلومتر میتوانند در روز حرکت کنند و گله های 250 میلیونی دارند میتوانند هر چیز سبزی را بخورند. جمهوری اسلامی شروع به تبلیغ به خوردن ملخ کرده است چون قحطی بزرگ در راه است. این فیلم را ببینید.


در پایان میتوان از ناپلئون بناپارت نقل قول کرد که هیچ چیزی خطرناک تر از قیام گرسنگان برای یک کشور نیست و هیچ لشکری نمی تواند جلوی آن را بگیرد و جمهوری اسلامی این مساله را به خوبی می داند برای همین این تبلیغات وسیع برای #ملخ_خواری آغاز شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...