۱۳۹۶/۰۸/۰۱

حمله و سرقت از خانه و همیاری عزیزان

در جریان حمله  سرقتی که روز 17 اکتبر 2017 از خانه ام رخ داد لپ تاپ من که شامل اطلاعات ارزنده و ارتباطات با یاران درون ایران بود به سرقت رفت. من در همان دقایق ابتدایی راه دسترسی را برای سارقین مسدود کردم و ارتباطات آنها با اطلاعات و زیر مجموعه های ایران قطع کردم.

فیلم این موضوع را از این جا می توانید ببینید.

بعد از این موضوع یاران و میهن پرستان راستین به صورت داوطلبانه شروع به همیاری با من برای تهیه لپ تاپ، تغییر مکان خانه و مجهز کردن مکان زندگی به دوربین های امنیتی کردند که دگر بار راه عوامل جمهوری اسلامی را به خوبی مسدود کنیم که از همه آنها سپاس گزارم.

بسیاری از عزیزان نیز در باب چگونگی این همیاری از من سوالاتی می پرسند. به علت مسدود بودن پی پال در ترکیه تنها راه همیاری از طریق وسترن یونیون است و یا حساب بانکی.
وسترن یونیون راهی سریع برای رسیدن پول است و به راحتی از طریق اینترنت نیز امکان پذیر می باشد.

برای این منظور باید نام و نام خانوادگی من را به صورت دقیق در سایت وسترن یونیون یا یکی از شعبه های وسترن یونیون یادداشت کنید چون اگر نام دقیقا مطابق کارت شناسایی من نباشد در اینجا از دادن پول امتناع می کنند.

به عکس زیر نگاه کنید و این مراحل را طی کنید.

بعد از آن وارد سایت وسترن یونیون شده و از طریق زیر اقدام کنید : به عنوان مثال
مرحله اول 

مرحله دوم 

مرحله سوم
مرحله چهارم و پر کردن آدرس مشخصات فردی

توجه کنید مشخصات شخصی شما  برای اکانت وسترن یونیون شما می باشد و برای من فرستاده نخواهد شد.

بعد از این مرحله می توانید با نوشتن نام و نام خانوادگی من و همچنین کشور مورد نظر مبلغ مورد نظر خود را ارسال کنید.
پس از این مرحله وسترن به شما کد 10 رقمی به نام  MCTN خواهد داد که باید آن را برای من یا ایمیل کرده یا در فیس بوک در پیام خصوصی بنویسید.


شما همچنین میتوانید که شخصا به یکی از شعبه های وسترن یونیون در هر کشوری که تشریف دارد مراجعه کنید و از ان طریق بفرستید. شما میتوانید که نزدیک ترین شعبه وسترن یونیون به آدرس خود را از این صفحه پیدا کنید: https://locations.westernunion.com




ایمیل های من :
Mobarez2010@aol.com
1mmirghaderi@gmail.com

فیس بوک من :
این همیاری تا 2 روز قبل از 7 آبان یعنی تا 27 اکتبر 2017 میلادی به پایان خواهد رسید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...