۱۳۹۳/۰۴/۲۹

جوابیه ای به محسن نامجو در برابر تهمت به اینجانب (مبارز نستوه)

آقای محسن نامجو در سایت آیت الله بی بی سی اقدام به نوشتن مطلبی کردند و زمین و زمان را بهم دوخته تا اقدام خود در توهین به رضا شاه بزرگ را توجیه کنند.

در بخشی از این نوشته با نام بردن از بنده نوشته است که :

- تجربه قرار گرفتن در برابر سیل تهمت ها و حرف هاى رکیک و تهدید هاى ایمیلى و تلفنى -از کاربران معمولى اینترنت و عشاق سینه چاک ایران و ایرانیت با شناسه هاى کاربرى اى چون "مبارز نستوه" یا "فرهنگ آریامنش" گرفته تا تیمسارهاى ٧٠-٨٠ ساله اعلیحضرت همایونی که تمایلات شهوانى شان را در پیغام گیر تلفن، نسبت به نزدیکان اناث بنده ابراز مى کردند، بسیار بیش تر از آن که درد آور و شکننده باشد، آموزنده بود.


باید در پاسخ به این فرد گفت کجای صحبت ویدویی من که در پاسخ به تهمت شما زده شده است توهین آمیز بوده است ؟ شما که از ذره المثقالی ادب  در برخورد با پدر ایران نوین رضا شاه بزرگ فروگذار نکرده ای و در آهنگ مبتذل خود به ایشان بارها و بارها توهین کردی چرا از پاسخ منطقی و معقول اینجانب ناراحت گشته ای .

برای اینکه این موضوع شفاف شود توجه بینندگان را مجددا جلب می کنم به پاسخ خود به محسن نامجو در این کلیپ ویدویی :




باز هم متذکر می شوم که این اقدام محسن نامجو فقط و فقط باعث بر انگیختگی جوانان و وطن پرستان شد به صورتی که رضا شاه را نه اکنون طیف هوادار پادشاهی بلکه از جمهوری خواه تا پادشاهی از چپ تا راست و حتی برخی اصلاح طلبان به عنوان پدر ملت ایران می شناسند و احترام او نزد ملت ایران بلاخص جوانان دو چندان گشته است .


اقای نامجو برای ما زیاد فرقی ندارد که به ما فحاش ، شعبان بی مخ و ... بگویی . ما کار خودمان را انجام می دهیم و راه خودمان را خواهیم رفت .

با سپاس
مبارز نستوه (مهدی میرقادری)
29 تیر ماه 2573 شاهنشاهی



۱۸ نظر:

  1. وجود رضا پالانی فاشیست و نوچه هیتلر خودش سرتا پا توهینه به شعور ایرانی ها. لازم به گفتن نیست!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به خودتون فشار نیارید دوست عزیز

      حذف
    2. مگه شما که جواب نامجو رو دادید به خودتون فشار آوردید؟

      حذف
    3. نه ما راحت جواب دادیم

      حذف
  2. پدر ملت ایران اگر این بی پدر (رضا قلدر )است - برچنین ملت و روح پدرش باید رید !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سطح ادبیات هواداران محسن نامجو در این حد است

      حذف
  3. به نظر می رسد شما ... خلی بیش نیستید. به هرحال شاکر باشید که "محسن نامجو" ، اسم شما را مطرح کرده است. آخه گاگول جان قرن بیست و یکم و پادشاهی؟

    پاسخحذف
  4. مثل خره کیف کردی که بهت توجه شده ها!! ای شیطون

    پاسخحذف
  5. بسیار عالی بود محسن نامجو چون دید داره از یادها میره خواست یه صدایی در بکونه ولی اندازه یک کارتون خواب شعور نداشت.به هر حال خودش رو از بین بورد و این مردمن که تسمیم میگیرن (بابا فکر میکنین هایده مهستی ویگن و ......بیخودی اسمشون تا حال مونده و منتخب مردمن.یا خود رضا شاه کبیر) سپاس و درود فراوان به شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اول این که : تصمیم نه تسمیم
      دوم این که : هیتلر و آتیلا و نرون و خمینی هم اسمشون مونده

      حذف
  6. بله بنده نامهای خوب منظورم بود والا ما هرچی از این انسان شنیدیم خوبی بوده تو نشنیدی عزیزم !

    پاسخحذف
  7. مثلا میگن نانوا کرده تو تنور (پس این همه اعدام که هرروز تو خیابانها میکنن چی)من میخوام بدونم مشکل شما با ایشون چییه ما هنوز از اون بیمارستانهایی از اون دانشگاهایی و....... داریم استفاده میکنیم

    پاسخحذف
  8. "به صورتی که رضا شاه را نه اکنون طیف هوادار پادشاهی بلکه از جمهوری خواه تا پادشاهی از چپ تا راست و حتی برخی اصلاح طلبان به عنوان پدر ملت ایران می شناسند و.............."

    احترام طرفداران استبداد و ارتجاع سابق به قلدر کاملا قابل درک است. هر چه باشد, این جماعت از قبل چماقداری بر ضد مردم و کاسه لیسی برای رضا قلدر پالانی و پسرش به الاف و علوف رسیدند. اما خاک بر سر جمهوریخواهان و چپ های قلابی که پایه گذار استبداد وابسته پهلوی را "پدر ملت ایران" بشناسند.
    این گونه چپ های قلابی و عقب مانده که نه چپ را میشناسند, نه جمهوری را, از علل واماندگی کشور ما در مدت بیش از یک قرن گذشته, در دستیابی به دموکراسی هستند.
    : بقول مرحوم عشقی شاعر مبارزی که بدستور رضا خان بقتل رسید,

    پدر ملت ايران، اگر اين بي پدر است / به چنين ملت و گور پدرش بايد ريد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما همچین ایراد دیکته ای از بنده گرفتید من گفتم بسیار نکته سنج هستید ولی در کل این پاسخی که دادید نه ادبی که از ان دم میزنید چیزی دیدیم نه جوابی درخور و این شعر را اجازه بدید اینتور تغییر بدهیم جمهوریخواه ايران، اگر اين بي پدر است / به چنين جمهوریخواه و گور پدرش بايد ريد

      حذف
  9. "به صورتی که رضا شاه را نه اکنون طیف هوادار پادشاهی بلکه از جمهوری خواه تا پادشاهی از چپ تا راست و حتی برخی اصلاح طلبان به عنوان پدر ملت ایران می شناسند و.............."

    احترام طرفداران استبداد و ارتجاع سابق به رضا قلدر پالانی و زاد و رودش کاملا قابل درک است. هر چه باشد, این جماعت از قبل چماقداری بر ضد مردم و کاسه لیسی برای رضا قلدر پالانی و پسرش به الاف و علوف رسیدند. اما خاک بر سر جمهوریخواهان و چپ های قلابی که پایه گذار استبداد وابسته پهلوی را "پدر ملت ایران" بشناسند.
    این گونه چپ های قلابی و عقب مانده که نه چپ را میشناسند, نه جمهوری را, از علل واماندگی کشور ما در مدت بیش از یک قرن گذشته, در دستیابی به دموکراسی هستند.
    : بقول مرحوم عشقی شاعر مبارزی که بدستور رضا خان بقتل رسید,

    پدر ملت ايران، اگر اين بي پدر است / به چنين ملت و گور پدرش بايد ريد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وقتی صادق زیبا کلام اصلاح و حشمت رئیسی از رضا شاه به نیکی یاد میکنند جای هیچ سخن برای امثال شما نمی گذارد

      حذف
    2. محسن نامجو مزقونچی به گٔه خوردن افتاده و میگه غلط کردم بعد یه مشت اراذل اوباش اسهال طلب بی‌ همه چیز دزد و تروریست و یه مشت چپ جهان وطنی و تجزیه طلب فسیل کپک زده که از اردوگاه‌های کار اجباری شوروی سابق جون سالم به در بردن شروع کردن به عقده گشایی!جالبی‌ قضیه هم اینجاست که همین حضرات چپل چلاق که از دیدن این پست در ستون اخبار بی‌بی‌سی قند تو دلشون آب می‌شه تا همین ۱هفته پیش داشتن به خاطر جا انداختن اسم شوروی از لیست کشورهای متمدن! خواهر مادر بی‌بی‌سی رو به هم پیوند میدادن! و جالب تر اینکه کلمه شیخ و شاه از دهان گشادشان پاک نمیشه ولی‌ هرجا اعتراضی یا تجمعی به منظور جلوگیری از نابودی یا حفظ آثار باستانی و مجسمه‌های تاریخی در سطح شهرها شکل میگیره یا کمپینی به این منظور در فضای مجازی به وجود میاد و کلا هرجا صحبت و بحثی‌ پیش بیاد که مربوط به گذشته و ۲۵۰۰سال تاریخ پر افتخار پادشاهی باشه همین چپول‌ها که سابقه همکاری و کمک در به قدرت رساندن همین شیخ‌ها و آخوند‌ها رو در کارنامه درخشان و سراسر خیانت خود رو دارند به مانند سال۵۷ با کمک برادران انقلابی و متعهد اسهال طلب و همکاری پا اندازن و جا اندازن و بسیجیان سایبری و تجزیه طلبان پهنیست به مانند همین لینک شروع می‌کنن به توهین و فحاشی و هجمه و حمله به بهانه سلطنت طلبی و بت پرستی‌ و نژاد پرستی و افکار فاشیستی!!!!!

      حذف
    3. شما اگر از وطن و وطن پرستی چیزی حالیتون بود از کشوری حمایت نمیکردید که از حمله نظامی و کشتار بگیر تا تیکه تیکه کردن و تجزیه ایران بارها و بارها در حق این آب و خاک جنایت کرده و می‌کند!! شما اگر انسان بودید به خاطر حمایت و همکاری با ملاها وجدان درد میگرفتین و از من و ما ایرانی‌ معذرت خواهی میکردید نه اینکه با کامل وقاحت و دریدگی طلب کار هم باشید!! انسان که نیستید وطن و وطن پرستی شما رو هم که هم ۳۵سال پیش دیدیم هم امروز داریم میبینیم.. مرد هم نیستید اگر مرد بودید و خایه داشتید میرفتین یقه‌ کسانی‌ رو می‌گرفتین که از شما سؤ استفاده و مثل دستمال اندختتون تو سطل‌ اشغال نه اینکه یقه‌ کسانی‌ رو بگیرید که سالهاست مردند و نیستند!شعور هم ندارید اگر داشتید و چیزی حالیتون بود که یک ملّای بی‌ سواد مثل الاغ از شما بار نمیکشید و چوب تو ماتحت شما نمیکرد.. شخصیت هم ندارید چون اگر داشتید که با همهٔ این خفت و خواری‌های که آخوند بهتون داد الان با محصولات آخوندی و اسهال طلبان همکاری نمیکردید.. به علاوه همهٔ خصوصیتهای شگفت انگیز بالا که هر کدام به تنهایی کافیه تا یک نفر خودش رو بکشه ذاتاً هم خیانت کار هستید چون اگر نبودید سر حرفتون میموندید و عقیده و باوری تخمی خود رو فدای سوسیال گرفتن و زندگی‌ راحت در کشورهای پادشاهی نمیکردید.. زنده یاد فریدون فرخزاد خوب گفت که بعضی‌‌ها ریش میذارند تا ۱۰تومن گیرشون بیاد.

      حذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...