۱۳۹۳/۰۳/۲۸

جام جهانی ، پرچم جمهوری اسلامی و لابی های اسلامی

این جام جهانی برا هر کس آب نداشت برای جمهوری اسلامی و لابی ها و مزدورانش نان داشت که به وسیله آن بتواند اهداف و آرمان های خود را دیکته کند. در این پست از وبلاگ به زبان عکس میخواهم برای شما مشک هایی نمونه خروار را بیان کنم.

1-عکس سید حسن نصر الله در بازی ایران و نیجریه


سید حسن نصر الله رهبر گروه تروریستی حزب الله لبنان که تا کنون میلیاردها دلار از پول نفت ملت ایران خرج این گروه شده است. فردی را که این پوستر در دست گرفته نیز از چهره اش پیداست که یک مزدور حزب الهی است که دوان دوان به سمت برزیل رفته تا برای جمهوری اسلامی و رهبر ترویست حزب الله تبلیغ کند.

از کودک ایرانی گرفت نان شبش را
تا شیخک لبنانی کشد عربده اش را

2- مزدور محمد رضا شریفی نیا و تیمش

مزدور محمد رضا شریفی نیا و تیم مزدورش در کنار هم با پرچم های جمهوری اسلامی به سمت برزیل روان شده اند .همه ما شریفی نیا را بخوبی میشناختیم ولی پس از جنبش سبز ملت ایران بهتر شناختیم که از کسانی بود که در صف اول حمایت از خامنه ای جنایتکار قرار گرفت.
عکس زیر تصویر نماز خواندن شریفی نیا در پشت سر خامنه ای می بینید درست در زمان اوج جنبش سبز ملت ایران

3-دلسا قربانی کیست؟ دلسا قربانی فرزند بیوک قربانی از ایرانیان لابی جمهوری اسلامی در انگلستان هست که هر ساله همایش پیروزی جمهوری اسلامی در انگلستان بر گزار می کند. این فرد که با رفتن به اکادمی گوگوش من و تو معروف شده اکنون پرچم جمهوری اسلامی بر قلبش نگاشته و از آرمان های قاتلین ندا و سهراب در قلب لندن دفاع می کند.


فیلم برگزاری همایش توسط پدر این مزدور را می توانید در لینک زیر ببینید.
http://www.youtube.com/watch?v=TGQ4TXsWybs

جمهوری اسلامی پول خود را سالهاست که صرف لابی سازی در خارج کشور کرده است.

4- چند صد ایرانی صادراتی به برزیل : در عکس دیگری می بینید که ایرانیانی که از ایران به سمت برزیل با پرچم جمهوری اسلامی صادر شده اند در عکس مشهود هستند. در این گزارش تلوزیون من و تو فردی که پشت سر بچه های وطن پرست این تلوزیون از جمله رها اعتمادی عزیز و امید عزیز قرار گرفته اند مدام تیکه پارچه با نشان خونبار جمهوری اسلامی را بالا میبرد. گویا ماموریت این فرد این بوده که پشت سر بچه های من و تو قرار بگیرد و این کار را در مسیر گزارش این دوستان قرار دهد.
به خوبی یادم هست  که در شیراز نیز همایش های متعددی علیه برنامه سازان و تلوزیون من و تو انجام میشد. شاید اینجا وقت انتقام جمهوری اسلامی از آنان است.

5- پناهندگان تازه وارد و به ارمغان آوردن پرچم الله برای خارج کشور : اختر قاسمی عکاس و خبرنگار به درستی به یک معضل اشاره ای داشته است .اختر قاسمی میگوید وقتی به جمع ایرانیان کلن که به تماشای فوتبال رفته بود به پرچم های خونبار جمهوری اسلامی رو به رو شد که توسط جوانانی که 5-6 سال به ایران کشور آمده اند به این تجمع آورده شده بود . این ایرانیان که در این مقطع 5 ساله به خارج کشور آمدند چه کسانی بودند ؟ به جرات می توانم بگویم پناهندگانی هستند که حیف است که نام پناهندگی بر آنها نهاده شود . چونکه آنها از همین فرصت جنبش سبز استفاده کرده و پا در خون نداها و سهراب ها گذاشتند و در کشورهای اروپایی پناهندگی گرفتند و اکنون خود کار آمد ترین لابی های جمهوری اسلامی هستند . همان هایی که به محض گرفتن پاس به سمت نوشتن توبه نامه در سفارت جمهوری اسلامی و برگشت به ایران روان هستند. به خوبی میدانیم که این افراد نه برای اینکه جانشان در ایران در خطر بوده بلکه با سو استفاده از موقعیت بدست آمده به اروپا آمده و پناهنده شده اند و به کلی تعاریف پناهندگی را نیز بر هم زده اند.

معضل دومی که خانم قاسمی بدان اشاره می کند کمبود پرچم شیر و خورشید نشان و توزیع نکردن آن توسط ایرانیانی که دستشان به دهانشان می رسد در این جمع ها بود و البته توزیع رایگان  و یا فروش پرچم های جمهوری اسلامی توسط مغازه داران ایرانی . این معضل هم به درستی ذکر شده است. خود من شاهد زنده این قضیه هستم که چندین بار برای پخش پرچم شیر و خورشید در اینجا (ترکیه) پیام هایی فرستادم ولی متاسفانه کسی بدان توجه نکرد. تنها یک دسته کوچک پرچم توسط یکی از دوستان در اروپا برایم آورده شد که اینقدر متقاضی زیاد بود که در همان چند روز اول بین پناهندگان میهن پرست توزیع شد. هنوز نیز بسیارانی این درخواست را از من برای پرچم دارند ولی منتظر هستیم تا دوستان در اروپا یا امریکا این کار را انجام دهند.

مقاله خانم اختر قاسمی در این باب :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203961170490794&set=a.3810592744517.2167816.1268458640&type=1&theater

6- گویا فیفا نیز بدش نیامده که از میان این همه جوانان زیباروی ایرانی یک فرد طالبانی را به عنوان عکس نماد ایرانی در اینستگرام خود بفرستد.

7- اما دعوا بر سر  پرچم شیر و خورشید و پرچم جمهوری اسلامی بد نبود کافی است به این دو عکس که در فیس بوک بی بی سی فارسی و فیس بوک کامبیز حسینی مجری صدای امریکا بوده است مراجعه کنید تا ببینید چه نزاعی ما بین هواداران پرچم شیر و خورشید و مزدوران جمهوری اسلامی در حال رخ دادن است .

لینک بی بی سی :
https://www.facebook.com/bbcpersian/photos/pcb.10152298358782713/10152298352827713/?type=1&theater


لینک فیس بوک کامبیز حسینی :
https://www.facebook.com/kambizhosseini/photos/a.461943347831.245962.102075087831/10152239516182832/?type=1&theater
اما در این میان نیز کم نبودند ایران میهن پرستی که با پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان اقدام به تماشای تیم ملی فوتبال ایران کردند :

ابی عزیز به همراه پرچم سه رنگ شیر و خورشید


ایرانیان میهن پرست در سایر نقاط دنیا









و در پایان گرامی باد یاد شهید راه آزادی محمد مختاری که دوستدار تیم فوتبال آرژانتین بود و در 25 بهمن 1389 به ضرب گلوله ماموران جمهوری اسلامی کشته شد. کسانی که با پرچم جمهوری اسلامی به تماشای فوتبال میروند محمد را نیز به یاد آورند و از خود خجالت بکشند

۶ نظر:

  1. مشکل اینجاست که نمیدانیم مسلمان بودن آداب خود را دارد با اینحال باز میگوییم مسلمانیم بهمان نسبت مفهوم پرچم را نیز نمیدانیم, پرچمی را بدست میگیریم که مالکینش همه آزادیهای اجتماعی و سیاسی را از ما سلب کرده اند و موجب شدند ایران خانه اجدادی را ترک کنیم.
    ما از قوانین چه میدانیم؟

    پاسخحذف
  2. پرچم رژیم پرچم بیگانه است پرچم ملی ایران شیر و خورشید است.

    پاسخحذف
  3. kasani ke parchame kharchangi akhoondi ba khod darand
    past tarin jandaran hastand
    agar begooim sag be sag tohin kardeim.
    arman

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز بهتره شبکه منو تو رو بیشتر بشناسید این دوستان عزیز اگه می خواستن به راحتی میتونستن تصویر رو ادیت کنن ضمنا بد نیست که فکر کنید تصاویر آرشیوی این شبکه و بودجه هنگفتش از کجا تامین میشه یادمون باشه که این شبکه در سال گذشته موقع انتخابات هرشب برنامه اتاق خبر رو بطور کامل به تبلیغ در مورد روحانی اختصاص داده بود

    پاسخحذف
  5. پایدار باشی‌ هم میهن. سپاس از این که در باره پرچم شیر خورشید نشان ایران مطلب نوشتید.. و با درود به سرکار خانم قاسمی و تمام میهن پرستانی که پرچم شیر و خورشید را در اهتزاز نگاه میدارند.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...