۱۳۹۲/۰۵/۰۲

پناهنده کیست ؟ و جمهوری اسلامی چه بر سر کشور ما آورده است

 ‫#‏پناهنده‬ کسی است که حاضر است در آبهای استرالیا غرق شود و خوراک کوسه ها شود ، در یونان و آلمان در کمپ ها قرار بگیرد و خفت و خاری بکشد ، در ترکیه و قبرس مورد تجاوز و تعدی قرار گیرد ، دچار راهزن و قاچاقچی انسان شود ، پولش خورده شود و نهایتا در کشورهایی هم که میروند به عنوان جهان سومی نگریسته شود ولی در کل حاضر نباشد در ایران بماند. پس ببینید جمهوری اسلامی چه بر سر کشور ما آورده و به  چه جایی تبدیل شده که این افراد حاضر هستند این همه سختی را به جان بخرند و بروند و در این کشور نمانند



ولی ای کاش میشد ماند و به مانند همین استشهادیون عرب یک فیلم از خود در یوتوب گذاشت و هدف خود و انتخاب خود را گفت  البته نه برای بمب گذاری ، نه برای عملیات تروریستی ، از انتخابات آزاد گفت ، از عقیده و آرمان انسانی گفت ، از نوع حکومت سیاسی و اقتصادی مورد علاقه گفت که هر زمان آن فرد دستگیر شد  سریعا فیلم در دنیا پخش شود، مطمئنا این حرکت تاثیر زیادی در رسانه های دنیا داشت

چرا افراد بجای خورده شدن توسط کوسه ها ، یا مردن در کمپها و کشته شدن توسط قاچاقچی ها این حرکت را انجام نمی دهند و مبارزه را در کشور خود دنبال نمی کنند ؟ 

۵ نظر:

  1. من هم بزرگترین آرزوم که توی یک کشور دیگه مثل استرالیا زندگی کنم .البته ناگفته نماند که اول آرزو دارم بمیرم واز شراین دنیا راحت شوم اما از انجا که فوبی مرگ دارم به زندگی مزخرفی که دارم فکر می کنم .زندگی در ایران برام یک کابوس وحشتناک ولی متاسفانه مهاجرت هم یک رویای شیرین بیشتر نیست .زندگی توی این دنیای لعنتی بیش از هر چیز نیازمند تفکر وقانون شالوده تفکر است ،چیزی که در کشور ما معنی نداره .عده ای خوابند وعده ای هم خودشون را زدند بخواب ودردناک تر این که این دوگروه اکثریت جامعه هستند واز انجا که همیشه رای با اکثریت است ،پس کاری از دست اقلیت بر نمی اید .بهترین کار فرار کردن است حتی به قیمت غرق شدن .این یعنی از شرزندگی تحمیلی ،عقیده تحمیلی ،جنگ تحمیلی راحت شدن واز ته دل آخیش گفتن .

    پاسخحذف
  2. جان کلام را گفتی. من که فکر میکنم مردم تو ایران برای سیاسیمدارهاواقعا دو پو سیاه هم ارزش ندارند. فقط بدرد پای صندوقهای رای یخورند.

    پاسخحذف
  3. جان کلام را گفتی. من که واقعا فکر میکنم مردم تو ایران برای سیاسیمدارها دو پول سیاه هم ارزش ندارند. فقط بدرد پای صندوقهای رای می خورند.

    پاسخحذف
  4. پیروی از ایده‌آلیست گرایی محض و نوشته‌های در آن حوزه، سر انجامش سطحی شدن هست.
    میدونید چرا دوست گرامی‌؟ مقایسه شما مقایسه ایدئالیستی هست، که خوب بسیار زیبا به نظر میاد اما تا هنگامی که خیلی‌ از فاکتور‌های بزرگ و تاثیر گذار رو ندیده گرفت. دنیا خیلی‌ کثیف تر و پیچیده تر از اون شده که بشه به راحتی‌ نسخه و نظر فلسفی‌ درباره روش زندگی‌ انسان‌ها ارائه داد، اگر اصلا فلسفه دیگر جوابگو باشه..
    به جای انتقاد و گاها حمله‌های بی‌ سر و ته و گستاخانه (البته نه شما، منظورم به بعضی‌ از کاربرای عضوی کیلویی هست) به هم نوعی که گناهی نداره و مثل شما و همه ما قربانی هست به فکر پیدا کردن راه‌های بیشتر برای یکپارچگی و همدلی باشیم.
    با احترام..

    پاسخحذف
  5. dar aiandeh nazdik digar iran wojood nakhahad dasht.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...