۱۳۹۱/۰۷/۱۶

تمام مشکلات کشور زیر سر ولایت فقیه هست,بیخود به گردن احمدی نژاد و دیگر عروسکها نیاندازید

حمله ها آغاز شده است برای اینکه در  این وضعیت یک قربانی بدهند و تب مردم را که بر علیه بی عدالتی و گرانی و تورم و بیکاری دارد بالا میزند پایین بیاورند.

این وسط عروسکی به اسم احمدی نژاد قرار است که قربانی شود .حمله چپ راست برادران دالتون لاریجانی از یکسو و نهادهای امنیتی سپاه پاسداران به وی از سوی دیگر همه این شرایط را نشان میدهد که قرار است احمدی نژاد قربانی این وضعیت باشد.

در این میان اصلاح طلبان از قدرت مانده هم برای تکان دادن دمی برای ولایت فقیه برای کسب جایگاه وارد صحنه شده اند. رفسنجانی هم که گویا تخم کفتر خورده است زبانش باز شده و انتقاد علیه احمدی نژاد را آغاز کرده است.


ولی یک موضوع واضح و مبرهن است که تمام این وضعیت ناشی از یک عامل به اسم ولایت فقیه و یک شخص به اسم سید علی خامنه ای است. حکومتی که بر پایه دیکتاتوری و شخص گرایی تشکیل شده است و یک نفر به عنوان نایب امام زمان کشور را اداره میکند باید در این مواقع هم این نایب امام زمان پاسخگویی این وضعیت و فقر و بدبختی ملت ایران باشد.کسی که حتی جایگاهی که باسنش را گذاشته است برایش تبرکگاه میسازند اکنون چگونه هست که این فرد متبرک کشوری را که در زمان گذشته رشد اقتصادیش به 14 % رسیده بود را تبدیل به رشد اقتصادی منفی کرده و ریال را که در زمان شاه جزو معتبر ترین ارزهای جهان بود را به بی ارزش ترین پولهای جهان تبدیل کرده است ؟

پس کجاست این نایب امام زمان که پاسخگویی ملت ایران باشد ؟

در پایان توجه شما را به این عکس جلب میکنم که فریاد اختلاف طبقاتی در ایران هست :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...