۱۳۸۸/۱۲/۱۷

آیا مشکلات جهانی به این سختی هست که در خبرها هر روز میبینیم؟

تا حالا با خودتون فکر کردید وقتی تلوزیون رو باز میکنید و به شبکه های مختلف نگاه میکنید چقدر میزان خبرها تکرایه...برای من که از کودکی علاقه داشتم اخبار گوش بدم یه سری خبر هر روزه تکرار شده برام....اگر بخوام بررسی کلی کنم از زمانی که خیلی کوچیک بودم و تنها رسانه امون صدا و سیما بود و رادیو پدرم که یا رادیو اسراییل میگرفت یا بی بی سی یا امریکا این اخبار مرتب بوده :
به ترتیب بیشترین خبرهایی که به گوشم خورده بهتون میگم :
1-مساله فلسطین و اسراییل که تا یاد دارم همینطور هر روزه تو اخبارمون بوده
2-خبر دعواهای مختلف ایران و امریکا...همیشه سر یه موضوعی بحث داشتن این دو تا حالا هم رسیده سر اتم.
3-خبر موضوع هسته ای ایران که الان 8 -9 ساله که هر روزه تو اخبار جهان هستش
4-خبر افغانستان و طالبان و تروریستهای مسلمان که هروزه تو اخبار هستش

اگر هم یه دقت کنید این خاور میانه شده مکان خبری واسه دنیا...هر چهار موردی که گفتم از خاور میانه میاد
حالا آیا دنیا قادر نیست که این چهار مورد رو که هروروز داره تکرار میشه حل کنه ؟؟؟
شاید من هم مثل احمدی نژاد توهم برم داشته که مشکلات جهان رو حل کنم ولی فکر کنم اونقدرها هم سخت نباشه این چهار مورد رو زود حل کرد...

مثلا همین الان اخبار داشت میگفت جو بایدن رفته اسراییل صلح بده اسراییل و فلسطین رو باهم..بعد اسراییل همون موقع طرح ساختن چند شهرک رو افتتاح کرده!!آدم یه خورده شک میکنه آیا واقعا اینها میخوان با هم صلح کنن؟؟؟
یا مثلا امریکا در افغانستان هر روز این همه کشته میده با آخرین تکنولوژی نتونسته طالبان رو سرنگون کنه....این هم شبهه بر انگیزه که تمام دنیا بر علیه چهار تا طلبه بجنگن و هنوز کاری از دستشون بر نیاد.
ایران و امریکا هم که نگیم بهتره...از یه جا میشنویم خاتمی تو سازمان ملل میخواسته با کلینتون دیدار کنه نزاشتنش از یک جا میبینیم احمدی نزاد نامه میده اوباما که باهم صلح کنیم اوباما نمیاد...از یک جای دیگه اوباما دست دراز میکنه خامنه ای میگه دستت چدنیه...این دو تا هم فکر کنم مردم ما رو سرگرم کردن با این کاراشون
مساله اتم و آی امروز تحریم میکنیم آی فردا حمله میکنیم هم شده غوزه بالا غوز...ببینید چند مدته مردم ما با این اتم سرگرم شدن ...

حالا همه اینها رو دید؟؟ایا واقعا دولتهای دنیا دلشون میخواد این مسائل حل بشه یا راه بقای خودشون رو در بحران آفرینی میبینند.

اگر دنیا دست من بود باور کنید به 48 ساعت همه این مسائل رو درست میکردم.حیف که نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...