۱۳۸۸/۱۱/۲۴

توصیه به همه کانالهای ماهواره ای فارسی زبان و مردم برای تحریم جهت هاتبرد

در این چند سالی که از آمدن شبکه های فارسی زبان به ماهواره هاتبرد میگذرد و تا جایی که من یاد میدهم و مخصوصا بعد از برگزاری انتخابات و روی کارامدن دولت کودتا ما خیری از ماهوراه هاتبرد ندیدیم...ماهواره ای که فقط یک چیز را میشناسد ان هم پول هست و دیگر هیچ تعهدی نسبت به کانالهای سرویس گیرنده اش ندارد.
بعد از قطع شبکه معتبر بی بی سی فارسی و رفتن بقیه کانال ها سیاسی از هاتبرد این ماهواره صرفا هیچ ارزش خبری و سیاسی برای من نوعی و همچنین دوستان سبزمان ندارد.پس بر ما واجب هست که خودمان دیگر این جهت را تحریم کنیم چون کمپانی با استفاده از میزان سیگنالهای گیرنده میزان محبوبیت ماهواره را میسنجد و وقتی ببینید که بازدید کننده ای در ایران ندارد پی به خطای خود خواهد برد .
اما ماهواره جایگزین چیست.ماهواره دبیلو 3 که پوشش دهی ان مانند هاتبرد هست چه بسا سیگنال دهی ان هم خیلی بهتر از هاتبرد میباشد و از حدود 2 ماه پیش تا کنون چهار شبکه بی بی سی صدای امریکا پارس و سیمای ازادی بدون مشکل و حتی کوچکترین پارازیت در انجا برنامه پخش میکنن میتواند گزینه مناسبی برای کانالهای دیگر فارسی زبان باشند.
من در اینجا و از هرکسی که این متن را میخواند خواهش دارم به شبکه های دیگر و غیر سیاسی که شاید ذره ای وطن دوستی و شرافت برای انها باقی مانده است اطلاع دهید که به ماهواره دبیلو 3 بیایین و حتی با هزینه یک سوم هاتبرد مردم را تشویق به تحریم هاتبرد و روی اوردن به جهت دبیلو 3 نمایند.
ما حتی میتوانیم با انجام ندیدن یک کمپانی ماهواره شعار ما بی شماریم خود را در جهان طنین انداز کنیم
به امید پیروزی

۱ نظر:

  1. مرسی از مطلب خوبتون

    به بلاگ من سری بزنید مهمه

    وی پی ان امنترین و بهترین روش برای رفع کامل فیلترینگ
    کاملا رایگان
    لطفا از دوستان هر کس تونست توی بالاترین لینک بده
    http://freevpn1.mihanblog.com/

    زنده باد آزادی

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...