۱۳۹۱/۰۸/۱۸

ستار بهشتی اگر مخالف ما بود ولی دفاع از حقوق از دست رفته اش را وظیفه خود میدانیم

ستار بهشتی جوان وبلاگ نویس در این هفته زیر شکنجه جمهوری اسلامی در زندان کشته شد.مرگ او باعث شد که فعالان و مبارزان بر ضد جمهوری اسلامی از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند با چه رژیم اهریمنی مواجه هستند که نه اصلاح پذیر هست نه سازش پذیر بلکه فقط خون ریز است و این باعث شد عزم همه مبارزان برای به زیر کشیدن این رژیم اهریمنی از پیش جزم تر شود.

من ستار را نمیشناختم ولی بعدا متوجه شدم که او در ادد لیست یاهوی من هست و با نظریاتش آشنایی داشتم. نظریات او در وبلاگ و سایتهای بالاترین و آزادگی هم مشخص بود .(در قسمت نظرها و نوشته ها)

ستار بهشتی یکی از مخالفان و منتقدین پادشاهی خواهان ؛ مجاهدین ,کمونیستها و توده ای ها و حتی سبزها و اصلاح طلبها هم بود. او یک منتفد اجتماعی بود و این دیدگاه و مواضع بر کسی پوشیده نیست.

اما من به عنوان یک وبلاگ نویس هوادار سامانه پادشاهی وظیفه خود میدانم  که از حق از دست رفته او دفاع کنم چون همانطور که شاهزاده رضا پهلوی بارها گفتند دفاع از حقوق بشر گزینشی نیست. شاید جمهوری اسلامی با انتخاب او به عنوان قربانی میخواست میزان حساسیت مبارزان و اپوزسیون که بر ضد جمهوری اسلامی مبارزه میکنند بسنجد که نسبت به شخصی که عقاید سیاسی اش با  بسیاری از گروهها متفاوت است چه واکنشی نشان میدهد.

ولی وزارت اطلاعات و جمهوری ننگین اسلامی باید بداند ما بر سر مساله حقوق بشر هیچ نوع خودی و غیر خودی نداریم و برای این حق از دست رفته این دوست عزیز و سایر جانباختگان راه آزادی تا پای جان مبارزه خواهیم کرد.

مبارز نستوه
پنجشنبه 18 آبان 1391

۲ نظر:

  1. یه نگاهی به شهید ستار بهشتی بکنید که بعد از 3 هفته زیر شکنجه شهید شد. این جلادها با مخالفای اصلیشون اینطوری رفتار میکنند. حرومزاده های رفسنجانی و نوری زاد و ... همه فیلمایی با سناریوی مشابهه . وقتشه بیداربشیم.
    اینها همه فیلمه، این حکومت فاسد شدیدا" دنبال یه نفراز خودشون میگرده که محبوبیت مردمی داشته باشه تا این مردم احمق مثل همیشه مثل گوسفند بریزند پا صندوقای رای. فعلا دارند رو دارودسته هاشمی رفسنجانی و مشاعی کار میکنند. روش خیلی قشنگ و ظریفیه. ما گوسفندا هنوز نفهمیدیم که کسی که شورای نگهبان تایید کنه یعنی یه کثافت فاسد دزد مثل خودشون. رفسنجانی نقش خیلی مهمی داره الان، دخترش درحال تخلیه کردن اطلاعات زندانیان زنه و پسرشم اصلا" تو زندان نبوده به بهانه اینکه تو انفرادیه! حالا هم راحت تو بهترین بیمارستان خصوصی استراحت میکنه. بیچاره جوونای ما و ما مردم که اینقدر خر و ساده ایم که بعد از اینهمه تجربه تلخ بازم گول این کثافتها را میخوریم! بامید سقوط و نابودی این حکومت فاسد. آمین

    پاسخحذف
  2. چه باید کرد؟.....خفقان بسیار شدید است...اینان رحم ندارند و همه را قتل عام می کنند...به نظرم باید گروهی باشد که تعداد از سران را به درک واصل کنند..

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...