۱۳۹۰/۰۹/۱۲

آقای نوری زاد شما اول جوابگوی من جوان باش که برایش انقلاب اسلامی آوردی

آقای نوری زاد که هر هفته نامه ای به رهبر گرامیتان مینویسید و امیدوار هستید که رهبر جواب نامه شما را بدهد و در نامه خود زمین و زمان را مثال میزنید که رهبر به راه اصلی خود که من نمیدانم کدام راه هست بازگردد .دیدم در نامه اخیر از رژیم سابق گله کردید که ما را استقلال تهی کرد و هزار فامیل راه انداخت ولی آیا واقعا از سر صداقت این حرف را میزنید.

اگر کسی باید طلبکار باشد من جوان ایرانی هستم که نه خمینی را دیدم نه رژیم سابق را ولی دستاوردها را دیده ام. اگر کسی طلبکار هست من هستم که میگویم شما چرا انقلاب کردید که ننگ را برای من و نسل من پدید آورده اید . شما در نامه خود گفتید که :
چرا که یک باور تاریخی به آنان می گفت: در هرکجا اگر احساس نا امنی با شماست، در رژیم اسلامی – بخاطر امتزاجِ غلیظ وعمیقش با خیرها و خوبی ها – جزامنیتِ محض با شما نخواهد بود. مردم بی پناه ما با گزینش ما، از نا امنی به امنیت، از سرسپردگی به استقلال، از نبود آزادی به آزادی، از حقارت به تکریم، از دزدی به پاکدستی، از بی هویتی به هویت، از بداخلاقی به اخلاق، وخلاصه از شیطان به خدا پناه آوردند.
ولی در واقع من آن شیطانی که نام میبرید به هزار خدای شما که خمینی باشد ترجیح میدهم.من در عجبم از نسلی که برای ما یک انقلاب شوم به بار آورد یا فرار کرد و بدبختی را برای ملت داخل به ارمغان گذاشت و یک نسل مانند شما که بجای عذر خواهی از ملت ایران و کشته شدگان سال 60 -67-78-88 و بقیه اعدام شدگان و کشته شدگان راه آزادی و همچنین یک ملت بزرگ که 33 سال زیر زجر این حکومت هست باز هم به رژیم سابق میپردازید و بر بدبخت کردن نسل جوان پا میفشارید.
در جایی از متن گفته بودید که صادقانه رشته های اختیار را به تمامی، آری به تمامی، به ما و شما سپردند.
آن آری که شما هم نام میبرید به گفته خود دکتر ملکی تقلبی بود !
و در پایان در عجبم که امیدرضا میرصیافی وبلاگ نویس در یک نامه که به رهبر نوشت در زندان کشته میشود و شما همچنان نامه مینویسید و نامه مینویسید.

۵ نظر:

  1. نتیجه اینکه زمان شاه مردم دل درد داشتند که انقلاب کردند. به یقین بهت میگم که کورکورانه به دنبال رضا پهلوی میری. طرفداری از پهلوی ایراد نیست دوست من اما کورکورانه رفتن همین راهی است که بسیجیان میروند. در هر حال شجاعت امثال نوریزاد به هیچ وجه زیر سوال رفتنی نیست.

    پاسخحذف
  2. من با رضاپهلوی مشکلی ندارم ولی اگر به ایشان پایبندبد ایشان هم همه گروهها را به اتحاد دعوت کرده. و این آب به آسیاب دشمن ریختن شما یعنی کوبیدن نوریزاد همین عدم اتحاد است. تا اختلافات رو کنار نگذاریم و متحد جلوی این نظام نایستیم هیجی درست نمیشه.

    پاسخحذف
  3. آقای نا شناس ،مشکل ازتو نیست بلکه در کارکردمسؤلین بی لیاقتی است که سوار بر کشتی انقلاب شدندوبا بی عرضگی خود روی این خاندان عیاش را سفید کردند

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز آقای اندر باب این گونه تنگ نظری و تفرقه افکنی ، با شخصیت و منش رضا پهلوی و نتیجتا هواداران ایشان منافات داشته و به تلاش و کوشش ایشان در جهت اتحاد و همبستگی ملی لطمات جدی وارد می کند ،بیایید بدون حب و بغض و با واقع نگری با مسائل کشور عزیز مان ایران روبرو شویم ! افرادی مانند آقای نوری زاد در این برهه زمانی در جهت منافع مردمان با رژیم دست و پنجه نرم می کنند و باید مورد حمایت ما قرار گیرند !

    پاسخحذف
  5. بسیار درست و زیبا بود. کسانی همچون نوری زاد هرچند دلیر هستند ولی گرفتاری دارند. اینکه نوری زاد میگه «مردمان ما از رژیم پهلوی به رژیم اسلامی پناه آوردند» درست نیست. مردم به چیزی «پناه» نیاوردن. به انقلاب شد توی اون بلبشو یه آخوند روانی با اندیشه های نامدمانی همچون بنی صدر و یزدی و قطب زاده و به کمک کسانی همچون بازرگان اومد و با نیرنگ و دروغ قدرت رو بدست گرفت. نوری زاد مشکلش تنها خامنه ای هست و براش دوران خمینی طلایه. اینها چاره درد ایران ما نیست ...

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...