۱۳۹۰/۱۰/۰۵

طرح غرامت از انقلابیون 57 , عصبانیت غرامت دهندگان و استفاده از عکس موسوی و کروبی

در نوشته قبلی دیدید که طرح غرامت از انقلابیون 57 را بررسی و درباره اش نوشتم.ولی سری به فضای مجازی به ویژه بالاترین که  من رو به علت معرفی یکی از مزدوران جمهوری اسلامی که فیلمش رو میتوانید از این لینک ببینید , یک ماه مسدود کرده زدم.
عجب غوغایی به پا بود .یک عده سفت و سخت دنبال گرفتن غرامت و عده ای هم نفی و انکار که نه ما غرامت نمیدیم.به ما چه که انقلاب شده.یک عده هم که آره ما انقلاب کردیم خوب کردیم .حق شما همینه دیگه .خودتون برید رژیم رو عوض کنید.نسل آینده از شما هم میپرسه چرا رژیم عوض نکردید.
خواستم بهتون بگم بابا جون شما که یک معذرت خواهیهم حاضر نیستید از این همه جوان که به واسطه انقلاب  بدبخت کردید,کنید فردا که قدرت به دستتون افتاد میخوایید چیکار کنید.همون سید علی گدا شماره 2 و مموت شماره 3  میشید شماها.تیم ترور و منفی هم که تشکیل دادید.

اما استفاده از عکس موسوی و کروبی برای موضوع داغ رو من به شدت محکوم میکنم.مطمئن باشید اگر موسوی نکته سیاهی در پرونده اش داشت همون شب احمدی نژاد همه اش رو روی دایره میرخت و اینقدر نتونسته بود پرونده ای از میرحسین گیر بیاره که رفت و گیر داد به رفسنجانی و ناطق نوری و ...  پس اینکار از نظر من بسیار اشتباه بود و شاید بتوان گفت تا بسیاری مغرضانه بود.من کاری به هاشمی رفسنجانی و حتی خاتمی ندارم ولی از نظر من موسوی و کروبی دو بزرگواری هستند که هنوز پشت مردم رو خالی نکردند.کافی بود یک دست بوسی از سید علی خامنه ای  کنند و به منسبها برسند.این کار را نکردند پشت مردم ایستادند و من سخن شاهزاده رضا پهلوی را اینجا تکرار میکنم نه تنها برای آزادی موسوی و کروبی بلکه برای آزادی همه  زندانیان سیاسی و عقیدتی تلاش و کوشش میکنیم و در این راه یک دشمن برای خودم میبینم که اونهم فقط و فقط جمهوری نکبتار اسلامی هست.

۷ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. نظر شما به واسطه توهین حذف شد.من انتقاد رو با آغوش باز پذیرا هستم ولی توهین هرگز

    پاسخحذف
  3. پيش نمايش
    ویرایش
    ناشناس گفت...

    نظرات حضرات آیات
    حکیم، نجفی خوانساری، شفیعی، قزلجه ای ،جناتی، راستی کاشانی، فقیه ایمانی ، روحانی ،هاشمی شاهرودی ، تسخیری ، بنی فضل ، موسوی همدانی ،موسوی جزایری، کریمی، قریشی، معصومی، موسوی زنجانی و اشراقی ،محفوظی، خاتم یزدی، ملک حسینی، فاضل هرندی و جعفری ،مشکینی،فاضل لنکرانی،جوادی آملی، یزدی و مؤمن + طاهری اصفهانی + یوسف صانعی

    در خصوص آیت الله العظمی خامنه ای

    http://salehat.ir/index.php?option=com_alphacontent&view=alphacontent&Itemid=71

    پاسخحذف
  4. اولا که آقایان کروبی و موسوی و حتی خمینی هم انقلابی نبودند. اینها فرصت طلبانی بودند که فریب و تظاهر خود را به صف جلوی مردم انقلابی رساندند تا بعدها سرکوبگران انقلابیون و آزادیخواهان شوند. انقلاب مشخصه بوسیله ملیون، مجاهدین و فداییان خلق و کمونیستهای انقلابی (و نه از قماش حزب توده). اسلامیستها از جمله کودتاچیان ۲۸ مردادی بودند که با فریبکاری و با سوء استفاده از جو خفقان و نا آگاهی مردم و در عین حال با استفاده از بلندگوهایی که رژیم شاه در اختیارشان قرار داده بود، پس از اطمینان از بی ایندگی رژیم شاه و سرنگونی قریب الوقوع ان خود را انقلابی و مخالف رژیم شاه جا زدند.

    ثانیا رژیم شاه با کودتا و سرکوب متعاقب ان حاکمیت ملی را غصب کرده بود، پس از انهم خمینی و دستیارانش از قبیل موسوی و کروبی به سرکوب مردم و انقلابیون پرداخت و آنها را سرکوب کرد حالا انقلابیون باید بیایند عذر خواهی کنند؟ شما عرضه ندارید که حقتان را از رژیم بگیرید، میخواهید یقه نسل قبل را بگیرید؟ نسل قبل رژیم شاه را با آنهمه حمایتهای امپریالیستی سرنگون کردند، بجای آماده خوری و آماده خواهی، و بجای غرق شدن در بازیهای اصلاح طلبی رژیم، حکومت لرزان و سست آخوندی را به عنوان تنها پایگاه باقیمانده ارتجاع در داخل خاک ایران سرنگون کنید. نگاهی به مردم سوریه کنید و بجای تکرار مهملات و خزعبلات مشتی سلطنت طلب واخورده و وامانده به انقلابیون نسل قبل تا کنون هم با بهای سنگینی در مقابل رژیم ایستاده اند بپیوندید و کار این رژیم پا به گور را یکسره کنید.

    پاسخحذف
  5. اولا که آقایان کروبی و موسوی و حتی خمینی از اول هم انقلابی نبودند. اینها فرصت طلبانی بودند که با فریب و تظاهر خود را به صف جلوی مردم انقلابی رساندند تا بعدها سرکوبگران انقلابیون و آزادیخواهان شوند. انقلاب مشخصا بوسیله ملیون، مجاهدین و فداییان خلق و کمونیستهای انقلابی (و نه از قماش حزب توده) انجام شد. اسلامیستها از جمله کودتاچیان ۲۸ مردادی بودند که با فریبکاری و با سوء استفاده از جو خفقان و نا آگاهی مردم و در عین حال با استفاده از بلندگوهایی که رژیم شاه در اختیارشان قرار داده بود، پس از اطمینان از بی ایندگی رژیم شاه و سرنگونی قریب الوقوع ان خود را انقلابی و مخالف رژیم شاه جا زدند.

    ثانیا رژیم شاه با کودتا و سرکوب متعاقب ان حاکمیت ملی را غصب کرده بود، پس از انهم خمینی و دستیارانش از قبیل موسوی و کروبی به سرکوب مردم و انقلابیون پرداخت و آنها را سرکوب کردند حالا انقلابیون باید بیایند عذر خواهی کنند؟ شما عرضه ندارید که حقتان را از رژیم بگیرید، میخواهید یقه نسل قبل را بگیرید؟ نسل قبل رژیم شاه را با آنهمه حمایتهای امپریالیستی سرنگون کردند، بجای آماده خوری و آماده خواهی، و بجای غرق شدن در بازیهای اصلاح طلبی رژیم، حکومت لرزان و سست آخوندی را به عنوان تنها پایگاه باقیمانده ارتجاع در داخل خاک ایران سرنگون کنید. نگاهی به مردم سوریه کنید و بجای تکرار مهملات و خزعبلات مشتی سلطنت طلب واخورده و وامانده، به انقلابیون نسل قبل که تا کنون هم با بهای سنگینی در مقابل رژیم ایستاده اند، بپیوندید و کار این رژیم پا به گور را یکسره کنید. بیایید همگی با هم، با سپردن رژیم شیخ به زباله دان تاریخ کار نسل قبل را در سپردن رژیم شاه به زباله دان تاریخ تکمیل کرده و آخرین مانع را در راه استقرار حاکمیت ملی و برقراری آزادی از سر راه برداریم.

    پاسخحذف
  6. به قول اردلان سرفراز
    یه سوال ساده کردم
    نفرت من شد گلایه
    حالا قضيه گروه هاي سياسي
    ما ست در جريان 57 نقش داشتن
    به جاي جواب انگ ميزنن
    هوچي گري ميکنن

    پاسخحذف
  7. جواب شما در سطور بالا ده شده. از اینکه زبان دیگری جز فارسی بلد نیستم که جواب قابل فهمی به شما ارائه دهم جدا متاسفم!

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...