۱۳۹۰/۰۹/۲۷

جریان عکسی از شاهزاده رضا پهلوی که رسانه ها و عوامل رژیم استفاده میکنند



در کنفرانسی که توسط cnn news به نمایش گذاشته میشود شاهزاده رضا پهلوی بخاطر ندا آقا سلطان و  بخاطر احساساتی شدن و احساس لطیف ایرانیان وطن پرست که نمیتوانند جلوی گریه خود را بگیرند اشک میریزد .همین تصویر, تصویری میشود که رسانه های حکومتی رژیم و حتی عوامل آن بارها و بارها برای وقتی که بخواهند از شاهزاده رضا پهلوی سخنی بیاورند استفاده میکنند.

من به عنوان یک ایرانی به همه آنها میگویم که گریستن برای ملتی که در بدبختی به سر میبرد,مورد تجاوز قرار میگیرد ,کشته میشود, نشان دهنده احساسات پاک یک انسان است اما توی مزدور باید بدانی وقتی که نداها و مردم خود را در خیابان میکشی و بعد خنده مستانه سر میدهی نه ایرانی هستی نه بویی از انسانیت برده ای. این افتخار نیست که به گریه شخصی بخندید و از این کار احساس قدرت کنی. ما برای کشته شدگانمان خواهیم گریست ولی در وقت عمل و مبارزه  همه شما را دستگیر و تحویل دادگاههای ملی ایران  خواهیم داد اینرا مطمئن باشید.

این فیلم همان کنفرانسی که برایتان گفتم


و این هم نمونه از عکسهایی که رژیم استفاده میکند






۸ نظر:

  1. درود بر شاهزاده رضا پهلوی یگانه فرد نجات دهنده ایران مطمئن باش روز موعود نزدیک است.

    پاسخحذف
  2. inha hame az hesadateshone ,laanat bar harchi akhond va tarfdaraye binamoseshon

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. درود به شرفت مرد که یک تار موی گندیده تو شرف داره به تمام ملاها و آخوندهای کثیفی که مثل زالو به این مملکت چسبیدند من بعنوان عضو کوچک از جنبش سبز خوشحال هستم که دوستان ما در نهایت فراست و آگاهی و دشمنان ما همواره از حمقاءهستند.

    پاسخحذف
  5. salam man ye davat name balatarin mikham age dari mamnon misham be in email am befest .............. mani.email@yahoo.com

    پاسخحذف
  6. درود بر شاهزاده ایران...

    پاسخحذف
  7. yek taare mooye siroos pahlavi be tamaam aakhoondaa kassifm o mahammad o ali hasan o hosein bahgie haroomzaadehaa

    پاسخحذف
  8. پرنس رضا پهلوی یه روشنفکر واقعی و تمام عیار هست.اگر هم مشکلی در سیستم حکومتی پدر فقیدش یعنی اعلی حضرت محمدرضا پهلوی وجود داشت نمیشود به اکنون به پای پرنس رضا پهلوی گذاشت.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...