۱۳۸۸/۱۲/۲۹

دهن کجی آشکار جمهوری اسلامی به بیانیه امروز اتحادیه اروپا در مورد پارازیت

امروز داشتم کانالهای ماهواره رو مرور میکردم چون جهت دبیلو 3 رو دارم مشکلی از جانب پارازیت ندارم...دیدم اتحادیه اروپا امروز محکوم کرده بود پارازیت پراکنی جمهوری اسلامی و دیدم بی بی سی به هاتبرد برگشته ولی چند ساعت پبش که نگاه کردم دیدم نیم ساعت قبل سال تحویل هم بی بی سی و هم صدای امریکا در روی ماهواره هاتبرد قطع شده.

حال من منتظر هستم ببینم ایا اتحادیه اروپا به قول خود عمل میکنشد و ماهواره جمهوری اسلامی را قطع میکند یا نه؟؟؟؟

از نظر من این یک آزمون بزرگ هست و از اینجا میشه فهمید که جمهوری اسلامی قدرتی بیشتری دارد یا جامعه جهانی...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...