۱۳۹۳/۰۷/۰۹

اسناد و مدارکی در رابطه با ترور دانشمند فیزیک اتمی دکتر اردشیر حسین پور توسط جمهوری اسلامی

در گفتگویی که با خانم محبوبه حسین پور داشتم  به بررسی اسناد و مدارکی که اثبات می کند جمهوری اسلامی برادر ایشان را به قتل رسانده است پرداختیم.

در این نوشتار سعی می شود به صورت منظم این اسناد و مدارک را واشکافی کنیم
با خانم محبوبه حسین پور
دکتر اردشیر حسین پور  اولین دانشمند اتمی بود که به طرز مشکوکی در سال 2007 جان باخت . رژیم ابتدا علت مرگ را گاز گرفتگی و سپس ترور توسط موساد اعلام کرد.

در صحبتی که با خواهر ایشان داشتم  به بررسی علت های ترور دکتر حسین پور توسط جمهوری اسلامی پرداختم . در زیر شواهد و مدارک و نقل قول ها را بیان می کنیم :

ابتدا به دلایل رد گاز گرفتگی میپردازیم :

 1- بخاری گاز سوز وقتی خانم سارا عراقی (همسر زنده یاد اردشیر حسین پور) که صبح همان روز وارد اتاق شده روشن بوده و حتی روی درجه آخر بوده است .این خود به خود فرضیه گاز گرفتگی که در اثر خاموش شدن بخاری بوده است را رد می کند .

2- بخاری گاز سوز توسط مادر زنده یاد اردشیر حسین پور به مهندسین شرکت مهیا گاز داده شده و کارشناس گفته است که بخاری هیچ مشکلی نداشته است .

با این دو دلیل فرضیه گاز گرفتگی به طور کامل رد می شود و یکی از سناریو های رژیم برای به ترور دکتر اردشیر حسین پور خنثی می شود.

صحنه سازی اول :

پتویی که روی دکتر حسین پور در روز واقع کشیده شده بود پتویی بوده است که روی آن شیر موز ریخته شده و به کناری گذاشته شده تا به اتوشویی داده شود در صورتی که دکتر حسین پور اصولا نه به حرارت بالا عادت داشته نه حتی پتو به روی خود می کشیده است . ولی در صحنه سازی روز واقع اینقدر عوامل جمهوری اسلامی دستپاچه عمل کرده اند که بخاری را تا آخر زیاد کرده و سپس پتویی که شیر موز روی آن ریخته را روی دکتر حسین پور کشیده اند .

---------
ماجرای اتاق 403

اتاق دکتر اردشیر حسین پور در دانشگاه شیراز


اتاق 403 اتاق دکتر اردشیر حسین پور بوده است . به گقته خانم سارا عراقی (همسردکتر اردشیر حسین پور) یک dvd که فرمول ساخت بمب اتمی که 12 بار قوی تر از بمب اتم هیروشیما و همچنین نحوه خنثی کردن این بمب در لابه لای یکی از میزهای این اتاق مخفی شده بود و فقط دکتر حسین پور و همسرش از وجود این دی وی دی مطلع بودند . همسر اردشیر حسین پور صبح روز واقع از این موضوع مطلع می شود به سرعت به سمت اتاق 403 می رود تا ببیند که دی وی دی به سرقت رفته است یا نه  با عوض شدن آرایش اتاق رو به رو میشود که دکوراسیون اتاق عوض شده و حتی عکسی که دکتر حسین پور با خاتمی بر روی دیوار داشته است از روی دیوار برداشته شده است .



در این مورد می توان حدس زد که این کار توسط باند ولایت فقیه انجام شده و این باند چون دشمنی سختی با باند مقابل دارد خواسته است که دکتر حسین پور را کشته و به سبک همیشه شهید دزدی کرده و شهید را به اسم خودش کند.
----------------------
ماجرای استاد بسیجی بودن

خواهر دکتر حسین پور ماجرای بسیجی بودن دکتر حسین پور را صرفا یک اتهام می داند و عنوان می کند ایشان حتی یک روز سابقه بودن در بسیج را نداشته بود . در تبلیغات جمهوری اسلامی آمده است که دکتر حسین پور دارای تشویق نامه جنگی از مقام معظم رهبری است . در صورتی که طبق اسنادی که در اینجا منتشر می کنیم دکتر حسین پور دارای تشویق نامه جنگی از رئیس ستاد ارتش وقت در سال 1363 بوده است که در آن مقطع در خدمت سربازی بوده است .

تشویق نامه دکتر اردشیر حسین پور از رئیس ستاد ارتش سرهنگ  مکی


------------

نکته مهم در رابطه با ایمیل اساتید دانشگاه : 


این یکی از نکاتی بود که بعد از مطالعه اسناد و مدارک به آن دست یافتم .همانطور که ملاحظه می کنید ایمیل دکتر اردشیر حسین پور ایمیل یاهو است ولی ایمیل سایر اساتید از خود سرور دانشگاه شیراز گرفته شده است. این موضوع به ما نشان می دهد دکتر حسین پور هیچگاه نخواست که مکاتباتش زیر نظر دانشگاه شیراز باشد  و یکی از انگیزه های جمهوری اسلامی میتواند همین مکاتباتی باشد که با جهان آزاد داشته است

-----------------------
قضیه فرمول نسبیت هایزنبرگ : از دانشجویان دکتر حسین پور نقل است که یکسال پس از آنکه دکتر حسین پور از پروژه های هسته ای رژیم کنار رفت در سر یکی از کلاس های درس که فرمول نسبیت هایزنبرگ را تدریس می کرد با این فرمول بر روی وایتبرد اثبات کرد که به جز خداوند هیچ چیز مطلقی در دنیا وجود ندارد و حتی ولایت مطلقه فقیه هم بر اساس فرمول نسبیت هایزنبرگ رد شده است و این موضوع از طریق SMS بین دانشجویان رشته علوم در دانشگاههای کشور پخش شد.


مهم ترین دلایل برای ترور دکتر حسین پور توسط جمهوری اسلامی :

1- رد  غنی سازی اورانیوم برای استفاده  بمب اتمی
2-درجریان گذاشتن رسانه های خارج کشور از جریان پروژه ساخت بمب اتمی توسط جمهوری اسلامی
3-قضیه فرمول نسبیت هایزنبرگ و به تمسخر کشیدن ولایت مطلقه فقیه
4-یافتن فرمول  ساخت بمب اتمی بسیار قوی (12 برابر قوی تر از بمب اتمی هیروشیما)  و روش خنثی آن
5-سازش ناپذیری با ارکان جمهوری اسلامی
6-مخالفت با نیروگاه اتمی بوشهر و اینکه این نیروگاه خرج خودش را در نمی آورد .

-----------------------------

گفتگوی من با خانم حسین  پور را می توانید در اینجا ببینید :


۷ نظر:

  1. همسرش اون روز صبح اصلا خونه نبوده، شیر موز دروغه ، دی وی دی که اینقدر خنده داره... عکس رو بردند دی وی دی رو نبردند! چرا اعتبار خودتون رو زیر سدال میبرید؟

    پاسخحذف
  2. دلیلی که ایشون ار ایمیل دانشگاه استفاده نمیکرد این بود که ایشون حتی وقت نداشت که از مرکز کامپیوتر ایمیل و پسوردش رو بگیره، به طور کلی هیچ وقت برای اینطور کارها وقت نداشت، ایمیل یاهو رو یکی از دانشجوهاش براش ساخته بود

    پاسخحذف
  3. چقدر بده که دکتر حسین پور زنده نیستند تا از خودشون دفاع کنند ولی اگر کسی عقل داشته باشه میفمه نفر اول محققین دفاعی کشور ه در سال 82 شد خیلی خیلی از تقدیر نامه جنگی بالاتره، شناور استیلت که دقیقا سال اخر ،کدوم عاقلی میتونه باور کنه چنین شخصی با ارکان نظام مشکل داشته ولی 12 سال زندگیش رو گذاشته فقط رو پروژه های نظامی کشور ، حق دارید که نفهمید ساخت شناور ضد رادار یعنی چی ، اگر فقط همین پروژه رو میفهمیدید به حرفای این خانم میخندیدید، اگر میفهمیدید وقتی میخواستند جایزه نفر اول محققین دفاعی رو بدند امتیاز نفر بعد از دکتر از نصف امتیاز دکتر کم تر بوده اگر میدونستید داشته دانشگاه فیزیک اتمی راه انداری میکنه ...... اگه فقط میدونستید

    پاسخحذف
  4. در ضمن اون عکس هم توسط دانشجویان دکتر به خاطر علاقه به دکتر و برای یادگاری برده شده بوده )شاید تنها قسمت واقعی داستانتون برده شدن عکس بوده(

    پاسخحذف
  5. فقط کسی میتونه این مسائل رو عنوان کنه که نه از فیزیک چیزی بدونه نه از محیط های فنی مهندسی نه چگونگی گرفتن پروژه از وزارت دفاع ، نه از دانشگاه مالک اشتر و ملزوماتش ، فرمول بمب که خنده داره خود عدد 14 که خنده داره خنثی سازیش خنده دارتر ، انگار کسی این مطلب رو گفته که دیدش از تکنولوژی مثل کارتون های تلویزیونه ، تکنولوژی به این سادگی سیم قرمز و آبی نیست ، کاش یک کم فکر کنید ،بعد کدوم رسانه؟ یک دانشجویی از طرف خودش به یه خبرنگاری ایمیل زده اسم دکتر رو توش آورده گفته استاد من خیلی نازنینه، قطعا بدون اجازه دکتر ایمیل زده و خواسته از اسم دکتر استفاده کنه شما که میدونید به خاطر از ایران رفتن ایرانی ها هر دست اویزی رو پیدا میکنن، دکتر حسین پور حتی جواب ایمیل هایی که براش میزدند میگفتند بیا کنفرانس رو نمیداد، هیچ وقت حاضر نبود خاک ایران رو ترک کنه یا به کسی ایمیل بزنه ، تنها ایمیل هایی که زده برای ثبت مقالاتش بوده ، هیچ وقت ایمیلی نزد و هر وقت دانشجویی ازش توصیه نامه برای پذیرش خارج از کشور میخواست ناراحت میشد اگر چه توصیه نامه براشون مینوشت ولی همیشه از اینکه دانشجویان از ایران میرفتند ناراحت میشد و میگفت ما تو ایران داریم علم تولید میکنیم. این گزارشی که اینجاست نه منطقیه نه عقلیه و پر از دروغ و غلطه،شنونده باید عاقل باشه ،

    پاسخحذف
  6. اینا هیچکدوم مدرک نبود. فقط یکسری نتیجه گیری از طریق فرضیاتی بود که هرکدوم به راحتی نقض میشه. این اتهامی نیست که اینطوری بشه اثباتش کرد. مثلا با گفتن اینکه شهید حسین پور به حرارت عادت نداشت یا پتو رو خودش نمینداخت نمیشه چنین اتهام سنگینی رو به یه نظام وارد کرد. عملا حتی نمیشه یه بچه رو به بستنی دزدی متهم کرد! و مهم تر از همه اینکه خواهر شهید حسین پور از سال 2007 تا الان کجا بودن؟ این اتهامات چرا سال 2014 داره وارد میشه؟ این خیلی مهمه ها اینهمه وقت یک چنین جنایتی گردن اسرائیل بوده چرا اعتراض نمیکرده که آی مردم کار ما نبوده؟ چرا یک چنین مساله مهمی توی سازمان ملل بررسی نمیشه و صرفا چند تا شبکه و سایت راجع بهش حرف میزنن؟ متوجه هستین که بمبی 12 برابر قویتر از بمب هیروشیما چه معنی ای میده؟ میدونین اگر هر کشوری در هر جای دنیا احتمال بده که ممکنه همچین چیزی واقعی باشه چه اقداماتی برای بدست آوردن اون دی وی دی یا حداقل خارج کردنش از دسترس ایران انجام میده؟

    پاسخحذف
  7. https://www.youtube.com/watch?v=cLbKM6TrtaA&feature=youtu.be\
    فکر کنم این فیلم گویای حقایق باشه

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...