۱۳۹۲/۰۲/۰۹

اعلام تحریم انتصابات رژیم از سوی شاهزاده رضا پهلوی +پوستر

 شاهزاده رضا پهلوی در مصاحبه با شهرام همایون بر روی تحریم انتصابات رژیم تاکید و شورای ملی را مکانی دانستند که مردم میتوانند بجای تلف کردن وقت برای خیمه شب بازی رژیم با قوی تر کردن و پیوستن به  شورای ملی  به یک انتخابات آزاد و سالم طبق کنوانسیون های بین المللی برسند.
ایشان فرمودند درب شورا بر روی همه افراد و متخصصین و وطن پرستان باز هست و ایرانیان میتوانند با توجه به قابلیت های خود در یکی از کارگروههای شورا فعالیت کنند.
 به باور من (مبارز نستوه)دیگر احتیاجی به ماندن در گروههای کوچک و پراکنده نیست و همه ما باید با تعطیل کردن این گروهها فعالیت خود را در کارگروههای شورای ملی ایران آغاز کنیم

در ضمن این پوستر را میتوانید برای تبلیغ شورای ملی در تایم لاین فیس بوک استفاده کنید


۱۸ نظر:

  1. میتونه حرکت مثبتی باشه ولی من با اون آشتی ملی مشکل دارم مگر مردم قهر بودند که بیایند آشتی کنند با چه کسی آشتی کنند اصولا شما به ذات موضع پیشین مردم رو بد و خبیث فرض کردید!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آشتی ملی برای کسانی هستند که از سرنوشت فردای خود میترسند. شامل بسیاری از سپاهیان کارمندان نیروی انتظامی و دیگر ارگان ها میشوند و این درب به روی آنها باز میشود که به شورا بپیوندند و آینده خود و فرزندانشان را تضمین کنند

      حذف
  2. لطفا کلمه شاهزاده را از اسم اقای پهلوی حذف کنید . مردم ایران به این کلمه مثل کلمه ملا حساس شده اند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موافقم. چون دادن لقب و عنوان ، باعث قضاوت بسیاری از افراد ، بدون آگاهی از طرز فکر و اندیشه های شخص مورد نظر می شود.

      حذف
  3. zer nazan mardom ashegh in azizan hastand

    پاسخحذف
  4. Ta zamani ke jeloye esmesh shahzadeh hast nakhahid did hemayate mardom ra. Na mullah na Shah.

    پاسخحذف
  5. بنده سراپا هیکل اون مردم عاشقی که یکیشون توی دهن پاره باشه رو گٔل گرفتم...
    نه شاه میخوایم نه ملا! حالیتونه؟ نباشه هم اون وقت مردم واقعی حالیتون می‌کنن!

    همچین واسه خودش نوشابه باز کرده... از کی‌ تا حالا تو وکیل وسیع مردم شدی و موسسه آماری باز کردی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببین٬ تو یکی برو گه تو بخور!

      حذف
    2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    3. دوست عزیز شما میتوانید در این فضای دموکراتیک به سادگی و به دور از هر توهین نظر و سلیقه خودتون رو ابراز کنید.زیبنده شما نیست که از کلماتی به دور از ادب استفاده کنید ،با تشکر.
      (یک هم میهن )

      حذف
  6. omid be piroozy shoray meli va reza pahlavi

    پاسخحذف
  7. droode faravan bar reza pahlavi damesh garm

    پاسخحذف
  8. وجود هر لقبی مانند "شاهزاده" مهر تایید شکست زود هنگام چنین حرکت هایی است!

    پاسخحذف
  9. دوستان حزب الهی ،مجاهد خلق ،تودهی ،کمونیست ،و بقیه هموطنان این که ما از لحاظ ژنتیک با کسی مشکل داشته باشیم هیچ سنخیتی با اصوله دموکراتیک نداره ،اگر واقعا به فکر مردم و آینده مملکت هستید !!!!!!!!کمی به ایران و ایرانی فکر کنید .

    پاسخحذف
  10. نه اینکه الان شاهزاده هیچکاره است حمایت مردمی از امثال شما فراوان است؟

    پاسخحذف
  11. وقتی گفته میشه کلمه شاهزاده نباشد تا حمایت کنیم خب حمایت کن.اصلا فرض کن شاهزاده کنار کشیده.کجاست این حمایت مردمی؟

    پاسخحذف
  12. درود بر آقای پهلوی و همهٔ عزیزانی که در این راه همراه هستند ،پدر بزرگ و پدر خدا بیامرز ایشون پایه‌های ایران نوین رو بنا گذاشتند و زحمات زیادی این خاندان برای ایران کشیدند و به واقع دلسوز ایران هستند که اگر غیر از این بود با وجود همهٔ این مخالفتها درد سرها و سنگ اندزیهایی که امروز بر سر راه آزادیخواهان و دلسوزان واقعی ایران وجود دارد به هیچ وجه آقای رضا پهلوی با تشکیل شورای ملی‌ پیش قدم نمیشدند و اگر این حرکت به نتیجه برسد و باعث آزادی ایران شود خدمات این خاندان به ایران تکمیل خواهد شد که البته این هم خود مشکلیست افزون بر مشکلات دیگر که ایشان با آن موجهاند چون عده‌ای صرفاً مخالفتشان محدود به اسم پهلویست بدون در نظر گرفتن فلاکت و بدبختی و موقعیت حساس و اسفباری که ۳۵سال گریبان گیر مردم و کشورمان شده و هنوز در حال مبارزه با پهلوی و سلطنت محمد رضا شاه هستند که امیدوارم این گونه افراد هم به خودشون بیان و بمانند انقلاب ۵۷ منافع ملی‌ و میهنی رو فدای لجاجت،حسادت،مخالفتهای احمقانه و منافع حزبی و گروهی خود نکنند...

    پاسخحذف
  13. mardom kam kam daran mifahmand ke khandan pahlavi che ensanhaye vatan parastiy bodan ma iraniha be khatere kam savadiy do riyalyeman dir miy oftad ba tashakor az ham vatanan mihan parast.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...