۱۳۹۱/۱۱/۲۴

درود به شرافت محمد نوری زاد ،اعتراف به اشتباه از بزرگترین شهامت هاست

همیشه اعتراف به اشتباه در زندگی و خواست آغاز یک راه جدید از بزگترین شهامتها در زندگی هر شخص میتواند باشد. بعضی از نادانان و بی خردان ادعا میکنند ما برای مثال 60 سال هست روی این عقیده مانده ایم و کوتاه نیامده ایم و این را شجاعت میدانند. ولی اگر عقیده آنها را بررسی کنید جز مهملات و خطاهای سیاسی و اجتماعی و حتی عقیدتی چیزی نبوده که باعث بدبختی خود و یک ملت شده است .


محمد نوری زاد مردی با شهامت که از درون ایران تبر برداشت و ابراهیم وار این تابو را شکست و از کارهای گذشته خود انتقاد کرد . بزرگترین و با شهامت ترین حرکت او این بود که گفت ما در مورد شاه  اشتباه کردیم و انقلاب اشتباه بود. تعریف محمد نوری زاد را از زبان دوست عزیزم امید دانا که در زندان اوین با هم بودند را شنیدم و میدانم بر خلاف اصلاح طلبان حامی رژیم که میخواهند به قیمت از دست رفتن زندگی میلیون ها نفر از مردم ایران این رژیم بماند نوری زاد اینچنین نیست و اصولگرایی بود  که یک سری اصول برای خود در نظر داشت و وقتی دید آن اصول به زندگی مردم صدمه زده آنها را کنار گذاشت.باید درود فرستاد به شرافت و آزادگی و شجاعت محمد نوری زاد و امثال او که جان انسان برای او ارزش دارد.

در واقع اقرار به اشتباه بسیار کار پسندیده ای هست. حتی اگر امثال خامنه ای و یا دیگران اقرار به اشتباه و کناره گیری میکردند و ضمینه یک انتخابات آزاد را فراهم میکرد دیدگاه مردم ایران هم نسبت به آنها تغییر میکرد ولی متاسفانه آنها توهم زده اند و دستی که به خون آلوده شد سخت هست که بتوان آن را شستشو داد. 

من به عنوان یک هوادار پادشاهی ، ایرانی را میخواهم که محمد نوری زاد بتواند به راحتی حرفش را بزند حزبش را تشکیل بدهد و عقیده و اعتقاد خود را هم داشته باشد. ایرانی که من نوعی میخواهم یک نظام پادشاهی پارلمانی نه به سبک گذشته بلکه به سبک نروژ و سوئد و دانمارک هست. دانمارکی که تعداد زندانی هایش 8 نفر هست . نروژی که اولین کشور از نظر سطح رفاه مردمش هست  و امثالهم.   حتی شاهزاده رضا پهلوی اگر پادشاهی هم بخواهد به سبک گذشته به هیچ وجه نیست. 

امیدوارم که همه به ایران بیاندیشیم و این سخن شاهنشاه آریامهر را آویزه گوش کنیم.

۲ نظر:

  1. دوست گرامی برای شما و راهی که در پیش گرفته‌اید آرزوی موفقیت می‌کنم، اما از این نوشته شما بشدت رنجیدم:

    یک: آقای نوری‌زاد این نوشته‌اش را به جهت ترساندن مردم از «انقلاب در آینده نزدیک» برشته تحریر درآورده و نه عرض ارادت خدمت شاه مرحوم.

    دو: آقای نوری‌زاد بیشتر از آنکه از انقلاب ۵۷ پشیمان باشد، که برای ایشان و خانواده‌ و دوستان و نزدیکانشان آب و نان داشته و دارد، از سرنگونی رژیم اسلامی یا یک انقلاب دیگر هراس دارد.

    سه: بر عکس شما روز بروز بیشتر به این دیدگاه می‌رسم که ایشان مزدور وزارت امنیت و شخص رهبری است با ماموریت نفوذ به مخالفان رژیم. هر چند این گمانی بیش نیست و ایشان را متهم نمی‌کنم، اما هشدار می‌دهم تا مزدوران پیشین قهرمانان امروز ما نشوند.

    چهار: ایشان سی سال در خدمت و متمتع و مدافع رژیم جنایتکار اسلامی بود، از نوع دو آتشه‌اش، و یکهو، شاید در اثر اصابت شهاب سنگ به سرشان، از این رو به آن شدند!
    شما از کدام اصول ایشان دفاع می‌کنید که طی این سال‌ها ندیدند به زندگی مردم صدمه زده شده است؟
    این رژیم از روز تولدش عجین است با اعدام و سرکوب و جنایت و اصول ایشان کجا بود؟
    سی و چند سال است که از مدیریت بی‌خردانه این حکومت در عذاب الیم بسر می‌بریم و شما بگویید که چرا وقتی ایشان فهمیدند پایه های رژیم لرزان است و روز محاکمات نزدیک، منتقد شدند؟

    پنج: «تعریف محمد نوری زاد را از زبان دوست عزیز شما امید دانا» سبب شد که نسبت به ایشان نیز مظنون شوم و... بماند!

    شش: شما اگر سری به افرادی جنایتکاری بزنید که در نزدیکی چوبه دار بسر می‌برند، خواهید دید بسیاری از آنها نیز «با شهامت از کارهای گذشته خود انتقاد می‌کنند»، اما لطفا به این یکی قناعت کنید و درود نفرستید به شرافت و آزادگی و شجاعت دیگر قاتلان پای چوبه دار!

    پاسخحذف
  2. با درود؛
    علاوه بر اعتراف به اشتباه، محمد نوریزاد درصدد جبران اشتباه برآید. ساخت فیلم و شکستن تابوی خامنه ای حرکتی زیباست. اما سرنگونی جمهوری اسلامی حرکتی اثر گذار را می طلبد. به امید رهایی ایران زمین.
    پاینده باد شاهزاده رضا پهلوی تنها رهبر آزاداندیش اپوزیسیون برانداز
    پاینده باشید
    جاوید ایران

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...