۱۳۹۰/۰۹/۰۹

بیانیه شاهزاده رضا پهلوی در محکومیت حمله به سفارت انگلیس و انتظار از اپوزسیون برای تظاهرات 16 آذر

شاهزاده رضا پهلوی در متنی سریع و قاطع حمله به سفارت انگلیس در تهران را محکوم کرد.شاهزاده در این بیانیه گفته است که : علیرغم تعهد جمهوری اسلامی به اجرای کنوانسیون وین و مقررات بین المللی در ارتباط با مصونیت اماکن دیپلماتیک، روز سه شنبه هشتم آذرماه، تعدادی از عوامل دست نشانده حکومتی، با حمله به سفارتخانه بریتانیا و اقامتگاه دیپلمات های آن کشور در تهران، بار دیگر ضربه ای سنگین بر اعتبار ایران و ایرانی در صحنه جهانی وارد نمودند.

با توجه به این پیام روشن از همه اپوزسیون انتظار میرود در تظاهرات 16 اذر مقابل سفارتخانه های اشغالی ایران در کشورهای اروپایی و سایر کشورهای جهان حضور پیدا کرده و به محکومیت کامل جمهوری اسلامی و همچنین خواهان قطع روابط دیپلماتیک سایر کشورها با جمهوری اسلامی و تحریم کامل خرید نفت و بانک مرکزی از جمهوری اسلامی کنند. در یک پیام دیگر که اپوزسیون میتواند بفرستد خواستار محکومیت حقوق بشری جمهوری اسلامی و حمایت از مردم ایران در مقابل دولت جمهوری اسلامی باشند.

میتوانید متن کامل پیام را از لینک زیر مطالعه کنید .

۱ نظر:

  1. با سلام،
    من اکانت بالاترین ندارم لطف کنید این لینک رو به اشراک بگذارید. ممنون

    http://tinyurl.com/c87lksg

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...