۱۳۹۴/۱۱/۰۱

رعنا رحیم پور از قر دادن با پرچم جمهوری اسلامی تا ممنوع الورود شدن به آمریکا

از عوامل  جمهوری اسلامی  در خارج از کشور هر چه گفته ایم کم گفته ایم ، آخرین مورد آن "رعنا رحیم پور " است . دیروز با یک کار برنامه ریزی شده از قبل و با استفاده از ابزاری از بچه خود و با وجود اینکه می دانست که طرح سفر بدون ویزا برای ایرانیان دو تابعیتی گذاشته شده است ، بچه خود را زیر بغل زد و به سمت فرودگاه رفت تا در آنجا فیلم تازه ای به نفع جمهوری اسلامی بازی کند و اسم آن فیلم "مظلوم نمایی "  هست .
رعنا رحیم پور و مظلوم نمایی
بعد از این موضوع  و به سبک بسیاری از این کسانی که برای عملیات تروریستی به غرب می آیند و در قالب پناهنده خود را جا می زنند و از کودک استفاده ابزاری می کنند ، کودک را کنار خود نشاند  و  سریعا یک عکس گریان در تویتر خود گذاشت که بله ایهاالاناس ببینید که من و کودکم را راه ندادند به آمریکا ؟

خب سوال اول این هست که اگر ایشان مدعی خبرنگاری هست آیا از قوانین جدید که نیاز به گرفتن ویزا برای سفر به آمریکا برای ایرانیان دو تابیعتی هست خبر نداشته ؟ دوم این هوچی بازی ها برای چیست ؟ غیر از اینکه راه را برای سفر آقازاده ها باز گردانید.

قانون دقیقا در این باب چه می گوید ؟
بر اساس قانونی که کنگره آمریکا بتازگی گذرانده است، شهروندان ۳۸ کشور هم‌پیمان آمریکا که امضا کننده "طرح چشم‌پوشی از ویزا" (Visa Waiver Program) می باشند، اگر یکی از شهروندانشان دو ملیتی بوده و در پنج سال گذشته به کشورهای ایران، عراق، سوریه و سودان سفر کرده باشند، دیگر حق سفر به آمریکا را بدون ویزا نخواهند داشت

 رعنا رحیم طبق این قانون که در بالا ذکر شد باید در طی 5 سال گذشته به ایران سفر کرده باشد و گرنه منعی برای ورود بدون ویزا به خاک آمریکا را ندارد .  نباید از خود پرسید چگونه است که جمهوری اسلامی در داخل بی بی سی را صدای روباه پیر میخواند ولی مجریان آن به راحتی به داخل کشور رفت و آمد می کنند ؟

حال از سابقه این خبرنگار ببینید زمانی که بچه های ایران دسته دسته اعدام می شدند و هنوز خون ندا و سهراب که توسط جمهوری اسلامی ریخته شده بود  در خیابان خشک نشده بود این فرد و هم دسته ای هایش با پرچم جمهوری ننگین اسلامی در خیابان های لندن قر میدادند . به عکس زیر توجه کنید
عکس رعنا رحیم پور با پرچم جمهوری اسلامی
و چند روز پیش به سلامتی آزاد شدن پول های جمهوری اسلامی که لابد سهمی هم از این پول ها نصیب نوکران بیرونی از جمله همین "رعنا رحیم پور" می گردد جام شرابی نوشیدند و تصویر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند :
جام شراب به سلامتی برجام


سناریوی این افراد که با انعکاس در رسانه های خودی مانند بی بی سی انگلیسی آغاز شد یک هدف داشت و آنهم زیر فشار قرار دادن کنگره آمریکا که اکثر آنها جمهوری خواه هستند و همچنین افکار عمومی در دنیا برای برداشته این طرح است که آقازاده ها  و عوامل جمهوری اسلامی به راحتی به آمریکا رفت و آمد کنند ، چونکه آزادی خواهان واقعی اگر به ایران رفته باشند مسلما جای آنها در زندان یا چوبه دار است و هیچ گاه این کار را نکرده و به ایران تا زمانی که جمهوری جنایت کار اسلامی حاکم است باز نخواهند گشت .

سرویس جهانی بی بی سی رعنا رحیم پور
عکس بالا نیز مربوط به مانور خبری سرویس جهانی بی بی سی برای تحت شعاع قرار دادن افکار عمومی و همچنین فشار بر کنگره آمریکا هست .


حال جالب این هست که خبرهایی از واشنگتن نیز به گوش می رسد که آمریکا گفته است هنوز قانون ویزا را برای ایرانیان اجرایی نکرده است ! همه این سه مورد را در کنار هم بگذارید پی به نقشه آیت الله بی بی سی و دولت فخمیه برای زیر فشار گذاشتن کنگره آمریکا خواهید برد.


این پوستر زیبا هم که در این باب ساخته شده از صفحه خلیج فارس برای همیشه را برای حسن الختام در اینجا قرار می دهم

-------------------------------------
آپدیت خبر : گروهی از دوستان پس از تحقیق هایی متوجه شدند که ایشان یعنی خانم رعنا رحیم پور 7ماهه حامله هستند و برای اینکه بچه خود شناسنامه آمریکایی بگیرد قصد ورود به آمریکا را داشته اند که با این طرح ویزا نقشه آنها دود شد و به هوا رفت 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...