۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اعتراف فرمانده بسیج به قدرت سلطنت طلبان در نفوذ به لایه های رژیم

سردار نقدی و سلطنت طلبان
فرمانده بسیج سردار نقدی در سخنانی گفت که : "عناصری که سلطنت‌طلب هستند وارد دستگاهای نظام می‌شوند و قتل‌های زنجیره‌ای را راه می‌اندازند بدون دادگاه و قاضی برخی را می‌کشند و روز دیگری به صورت برخی خانمها اسید می‌پاشند که چهره حزب اللهی ها را بد جلوه دهند.
وی ادامه داد: روز دیگر با دست های پشت پرده برنامه ریزی می‌کنند و به سفارت عربستان می‌ریزند تا چهره بچه های ما را خراب کنند وگرنه 100 نفر نصف شب از کجا آمدند و حمله کردند؟ "
گرچه این سخنانی سخیف و دور از واقعیت است ولی حاوی نکته ای است . هر زمان رژیم جمهوری اسلامی دچار اشتباهات تاکتیکی در اداره کشور می شود معمولا مشکلات را به گردن قوی ترین دشمن خود می اندازد .یک زمانی این دشمن امریکا و اسرائیل بودند ولی اکنون به زعم فرمانده بسیج این دشمن سلطنت طلبان هستند .

حال باید این سوال را پرسید چرا بعد از 37 سال که از جریان شورش 57 می گذرد ، جریان هوادار پادشاهی از هر زمانی قوی تر و مردمی تر است ؟ چرا هر روز میزان هواداران پادشاهی و خاندان پهلوی در میان مردم بیشتر می شود و از حکومت ریزش به وجود می آید. 

علت های مهم را در زیر برای شما می نویسم : 
1-آشتی ناپذیری و ماندن بر روی عقیده : در واقع تنها گروه که اپوزسیون واقعی جمهوری اسلامی بوده است ، هواداران پادشاهی بوده اند . آنها از همان روز نخست شورش 57 و با اعدام سرداران ارتش شاهنشاهی تبدیل به اپوزسیون جمهوری اسلامی شدند ، از روی آرمان خود کوتاه نیامند و هیچ گاه حتی ذره ای در  جمهوری اسلامی و به ثمر رسیدن آن مشارکت نکرده اند  . 

2-مبارزه صادقانه و تمام معنا : از زمان شروع شورش 57 تا همین امروز بسیاری از هواداران پادشاهی بودند که تا آخر عمر بر سر عقیده ماندند ، از جان و مال خود در این راه هزینه کردند و حتی ذره ای از آرمان خود کوتاه نیامند ، از فریدون فرخ زادها تا شجاع الدین شفاها و بسیار بزرگانی که در حال حاضر در جبهه آگاه رسانی و مبارزه و روشنگری فعالیت کرده اند.
3-جذب نیروهای جدید و مردمی بودن : شاید یکی از معدود اپوزسیون های جمهوری اسلامی که توانست در طول تاریخ 37 ساله نیروهای جدید را جایگزین کند و مورد اقبال جوانان واقع شود اپوزسیون پادشاهی خواه بوده است . بسیاری از اپوزسیون های دیگر در همان نیروهای قدیمی باقی ماندند و بدنه آنها همه فرسوده شد و با مرگ اعضا و یا پیر شدن اعضا موفق نشدند که نیروی جدید جذب کنند اما هم اینک که نگاهی بیاندازیم به هواداران پادشاهی و حتی فعالین این عرصه می توانید از هر رده سنی درون آن ببینید . من خودم را مثال میزنم که حدود 7-8 سال پیش با 20 سال سن یکی از فعالین فعالین پادشاهی بودم و هستم و اکنون نیز هزاران نفر فعال پادشاهی از میان جوانان هستند که هر کدام در این عرصه فعالیت می کنند. 
4-سمپات های گسترده در بین جامعه : این سمپات و هوادار بودن بسیاری تنها یک دلیل می تواند داشته باشد و آنهم خاندان ایران ساز پهلوی هستند . از آن شخصی که در ایران خدابیامرز به شاهنشاه آریامهر می دهد تا آن کسی که تفاوت  زندگی در دوران شاهنشاهی  مانند : پاسپورت شاهنشاهی ؛ آزادی های اجتماعی در زمان شاهنشاه ؛ اعتبار پول ایران در زمان شاه  ، قدرت نظامی واقتصادی ایران ، را با جمهوری اسلامی مقایسه می کند  و حتی بسیاری از مسائل هم آشکار در جلوی چشمشان هست مانند خدمات رضا شاه و محمد رضا شاه بزرگ برای ایران باعث این می شود که به صورت خودآگاه یا حتی ناخواسته خود را در قالب یک هوادار شاهنشاهی ببینید. 
شاید بسیاری از همین سرداران و حتی آخوندها با این موضوع که فرزندان و اقوام و حتی بسیاری از دوستان خود آنها با هواداران پادشاهی سمپات باشند تعجب می کنند و از این روست که هر از گاهی این حرفها را می توان از دهان آنها شنید.

5-اصول ساده و ملی بودن : یکی از معدود گروههای اپوزسیون که تمامیت ارضی  و یکپارچگی ملی ایران ، ملیت  و تاریخ ایران و سکولاریسم و جدایی دین از سیاست  ، وضعیت معیشتی و نان شب  مردم و اقتصاد ایران از اصول اصلی و زیر بنایی آنهاست هواداران پادشاهی بوده اند . هواداران پادشاهی چه در زمان جنگ ایران و عراق در قالب ارتش شاهنشاهی ونیروهای مردمی در مقابل دشمن ایستادند چه در مقوله آزادی های اجتماعی بر آن تاکید داشتند و در مورد وضعیت معیشتی و اقتصاد مردم ایران از رسانه ها و تلوزیون های خود آن را پوشش گسترده دادند . 

تمام این دلایل بالا منجر بدین شده است که هوادران پادشاهی امروز به عنوان قدرتمند ترین اپوزسیون حال حاضر جمهوری اسلامی بدل شوند ، اپوزسیونی که تا رسیدن به آرمان خود که همانا بر پایی یک حکومت ملی و مردمی است از پا نخواهد نشست . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...