۱۳۹۳/۰۸/۰۸

نقش اساسی هواداران پادشاهی در از بین بردن ویروسهای بدنی و مدنی ، اینبار پردیس ثابتی

هواداران پادشاهی چه در گذشته و چه در حال جز خدمت به بشریت برای رهایی از ویروسها و برطرف کردن رنج ها و درد ها کاری نکرده اند.
دکتر پردیس ثابتی دختر رئیس ساواک پرویز ثابتی یکی از فعالان اصلی در از بین بردن ویروس ابولا. زمانی نیر پدر ایشان جناب پرویز ثابتی ما را از شر ویروسهای کمونیست و اسلام محفوظ میداشت.
درود بر این محافظان بشریت از ویروسهای بدنی و مدنی

عکسهای ایشان در لینک زیر :




نقش مهم پردیس ثابتی در تحقیقات برای مبارزه با ویروس ابولا
نشريه "نيويورکر" در تازه‌ترین شماره‌ی خود در گزارشی از تحقيقات علمی دانشمندان برای مبارزه با ويروس ابولا، به فعاليت‌های يک دانشمند امريکايی ايرانی‌تبار به نام پرديس ثابتی پرداخته و نوشته که این استاديار زيست‌شناسی در دانشگاه هاروارد امریکا، تلاش‌ها برای خواندن ژنوم انسان و تمام کروموزوم‌های موجود در ويروس بیماری کشنده‌ی ابولا را در انستيتوی "براد" وابسته به دانشگاه‌های ام.آی.تی و هاروارد، سرپرستی می‌کند.
به نوشته‌ی این نشریه و به نقل از رادیوفردا (Radio Farda) خانم ثابتی و گروهش در طول تابستان به خواندن ژنوم‌های ابولا ادامه دادند، و نتيجه مطالعات آنها در وب‌سايت "مرکز ملی برای اطلاعات فناوری زيستی" منتشر شد، تا دانشمندان در هر کجای دنيا بتوانند آنها را بی‌درنگ مشاهده و بررسی کنند.
آن‌ها در اواخر ماه اگِست (اوايل شهريور ماه) مقاله‌ای در مجله معتبر علمی "ساينس" منتشر می‌کنند و در آن نتايج تحقيقات خود را به تفصيل شرح می‌دهند.
پردیس ثابتی، دختر پرویز ثابتی، عضو ارشد و پرنفوذ "ساواک" است که در سال ۱۹۷۵ در تهران به دنیا آمد و پیش از انقلاب اسلامی، به همراه خانواده‌اش به آمريكا مهاجرت کرد و در آنجا ساکن شد.
وی دوره ليسانس را در «مؤسسه تكنولوژی ماساچوست»، ام.آی.تی، سپری كرد و پس از آن تحصیلات عالی خود را در دانشگاه آكسفورد ادامه داد. او سپس تحصیلات خود را در دانشگاه هاروارد آمریکا با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز به پایان رساند: او سومین زن در طول تاریخ این دانشگاه بود که با معدل ۱۰۰ و مدارج کامل فارغ‌التحصیل شد.
شبکه خبری سی.ان.ان، در سال ۲۰۰۸ از پردیس ثابتی به عنوان "یکی از هشت نابغه عصر نوین" یاد کرد.

این موزیک ویدیو را پردیس ثابتی در یادبو ندا  آقا سلطان خوانده است :


‎‎نگاشت‎ by Sepidedam.‎

۳ نظر:

  1. "زمانی نیر پدر ایشان جناب پرویز ثابتی ما را از شر ویروسهای کمونیست و اسلام محفوظ میداشت."

    اگر چهار ابله مثل تو زیر علم این ها سینه نزنند کی قراره سینه بزنه. مگه حکومت پهلوی اسلام ستیز بود؟ چطور میشه که حکومتی که میلیونها تومان خرج ترویج خرافات میکنه و دست آخوندها را باز میگذاره برای تبلیغات اسلامی, اسلام ستیز باشه؟ چطور میشه حکومتی که آخوندها را برای کمونیست ستیزی آزاد گذاشته بود, "ضد اسلام" باشه؟
    پدر ایشان خیلی گه زیادی خوردند کمونیست ستیزی کردند با کاسه لیسانی امثال جنابعالی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گٔه رو تو می‌خوری و بقیه تجزیه طلبان غارهای قندیل

      این مردک سپید تمبون فکر کرده اگر پشت اکانت یدکی پنهان بشه مزخرفاتی رو که تفت میده خریدار پیدا می‌کنه! کسی‌ که چیزی بارش باشه و حرفت حساب و خریدار داشته باشه نیازی به سخت اکانت یدکی نداره پس برو با همون اکانت اصلیت(کاک هیوا) بیا ذرت و زورت کن ضمنا اول عکس اون خًز علی‌ شارلاتان توله آخوند و گنجی شکنجه‌گر رو از وبلاگت(کاک هیو)پاک کن بعد بیا اینجا بقیه متهم به حمایت از آخوند کن عوضی‌!

      همچنین میگه کمونیست انگار کمونیستی چه ککه ای‌ هست!کمونیست هم یه گهی هست مثل همین اسهال رحمانی که از خون انسانها ارتزاق میکنه و کمتر از اسلام جنایت نکرده چند روز پیش بی‌بی‌سی داشت جنایت‌های حکومت کمونیستی چین رو تو یه برنامه مستند نشون میداد از آدم خوری و فقر و بدبختی و گرسنگی بگیر تا حذف و تحریف و سانسور بخشی از تاریخ و کارنامه سراسر کثافت و جنایت کمونیست در چند دهه گذشته به منظور نگاه داشتن مردم در جهل و بیخبری و وارونه نمایی و ساختن ناجی و قدیس از کسانی‌ که دستشون به خون میلیونها نفر آلوده بوده و هست! اعمال و جنایتهای کثیفی که به عنوان الگو و راهنما مورد استفاده کشورهای دوست و برادر مثل جمهوری نکبت اسهالی هم هست! حالا کمکهای آموزشی سرکوب و اختنق و جنایت و شکنجه برادر پوتین هم هست که در موقع حساس مثل قتل عام مردم سوریه و عرق مورد استفاده قرار گرفته و میگیره و مو لای درزش نمیره!

      حذف
  2. "هواداران پادشاهی چه در گذشته و چه در حال جز خدمت به بشریت برای رهایی از ویروسها و برطرف کردن رنج ها و درد ها کاری نکرده اند."

    حالا باید آخرین لطف رو هم بمردم بکنن و تو همون فاضلاب تاریخ مدفون بشن و خیال همه رو از بابت ویروس پادشاهی راحت کنند.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...