۱۳۹۳/۰۸/۰۷

مزدوران پنهان و آشکار رژیم کشته شدن ریحانه را به گردن آزادی خواهان می اندازند

چند روزی است که از اعدام دلاورزن ایرانی ریحانه جباری نمی گذرد .ریحانه ای که در مقابل تجاوز  مرد 47 ساله اطلاعاتی ایستاد و سربدار ایران شد و آزادی خواهان با اندوه و دلی پردرد در پی انتقام از رژیمی زن ستیز و رژیم تجاوز و اعدام هستند که اصلاح طلبان و خط امامی های در صحنه با پوششی نرم و لطیف وارد صحنه شده اند تا این اعدام را به گردن آزادی خواهان بیاندازند .

وقاحت و پررویی این افراد به جایی رسیده است که به جای انتقاد از رژِیم زن ستیز و انتقاد از اعدام و جمهوری اسلامی و همچنین خانواده حرام زاده جلال سربندی مزدور اطلاعاتی که به ضربه دلاورانه ریحانه به درک واصل شد انگشت اشاره را به سمت آزادی خواهان گرفته اند.
این افراد تا قبل از اعدام شیرزن ایرانی ریحانه جباری همه اش مدام بر این طبل میکوفتند که هیس ، مبدا حرف و یا اعتراضی کنند که خانواده سربندی متجاوز ناراحت می شود از اینکه پدر متجاوز 47 ساله اشان خواسته است که به ریحانه تجاوز کند و ریحانه از خود دفاع کرده است حال با قیاقه حق به جانب تقصیر را گردن آزادی خواهان می اندازند که شما حرف زدید و ریحانه کشته شد.

 اکنون میخواهیم در این نوشته با اسناد و مدارک به بررسی چند نمونه از این افراد بپردازیم :

1-عباس عبدی :  عباس عبدی گروگان گیر که یکی از نقش های اصلی در تسخیر سفارت امریکا و وارد کردن ضربه های جبران ناپذیر این عمل زشت برای ملت ایران داشته است اکنون در یک مقاله آمده است و تقصیر را به گردن آزادی خواهان انداخته است . 

نوشته این گرگ به لباس میش رفته را که اکنون ژست اصلاح طلبی نیز میگیرد از اینجا می توانید ببینید : 



2-نفر بعدی هیلا  صدیقی است که مدتی است هر جا رژیم نیاز پیدا می کند از یک تریبون جداگانه حرفهایش را به گوش برساند از طریق او اعلام کند : 

در اینجا هیلا صدیقی بجای دفاع از حق زن ایرانی و محکومیت حجاب اجباری عکس با شلوار لی میگیرد و به نتانیهو میفرستد که گفته بود در ایران زنان آزادی انتخاب پوشش ندارند 


در اینجا هیلا صدیقی به دفاع از غزه میپردازد : 


اینجا هم تصویری با ارباب اصلی روباه بزرگ محمد خاتمی


و در اینجا بعد از دیدن خون نداها و سهراب ها در کف خیابان شرکت در انتخابات و رای دادن به روباه بنفش جنایت کار حسن روحانی


و در اینجا به همه می گوید که هیس برای نجات ریحانه کاری نکنید :


و در نهایت در اینجا به آزادی خواهان اعتراض می کنند که چرا دارند به جلال سربندی حرام زاده و به حکومت فحشا و اعدام اعتراض می کنند :


و حتی مزدوران سایبری برای من در فیس بوک همین متن هیلا صدیقی را فرستاده اند :


3-علی اسدالهی از ماله کشان  دیگر رژیم است که در اینجا به کسانی که به اعدام ریحانه انتقاد کرده بودند اعتراض میکند :


ولی بعد از چند ساعت به سراغ تماشای بازی بارسلونا می رود 




4-نفر بعدی امیر فرشاد ابراهیمی که از مزدوران سابق رژیم بوده و اکنون نقش ستون پنجم رژیم را ایفا می کند وی که به مناسب عاشورای حسین تایم لاین فیس بوک خود را تغییر داده این چنین می نویسد :


این چماقدار سابق رژیم که اکنون به گونه ای دیگر چماقداری میکند نسبت به خانواده مرتضی سربندی قاتل اعتراض خود را اعلام می دارد .

جالب هست در این پست عکسی که توسط ارباب همه اینها یعنی مسیح علینژاد به عنوان جلال سربندی و مادرش  منتشر  شده را روی وال گذاشته وآزادی خواهان را متهم میکند که دست چپ و راست خود را نمی شناسند ولی در جواب کامنت یکی از افراد که میپرسد عکس واقعی سربندی را بگذار با تمسخر برخورد میکند . چون فاش شدن سربندی جنایت کار برای اینها دردناک است


و تویترهای این مزدور :



نفر بعدی که مدتها در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده  و سازمانی به عنوان خیر تاسیس کرده به اسم جمعیت  امام علی و اکنون مشخص شده است که این فرد نیز اطلاعاتی بوده است فردی است به اسم شارمین که احتمالا میمندی نژاد این اسم نیز قلابی است ولی عکس وی به استناد به فیس بوک دکتر مهرداد بهار در زیر آمده است که می توانید ببینید :

اقای مهرداد بهار تاکید میکند این فرد نیز فشار زیادی بر روی ریحانه برای اعتراف به اینکه پدر سربندی قصد تجاوز نداشته است کرده است که نوشته ایشان را میتوانید از اینجا بخوانید


اینها فقط مشتهایی نمونه خروار هستند که شما بفهمید که چه نقشه عظیمی کشیده شده است که از این به بعد آزادی خواهان به جای اعتراض به رژیم تجاوز و اعدام سکوت پیشه کنند و حرفی در میان نیاورند . 

۳ نظر:

  1. بسیار جامع و مستند.سپاس

    پاسخحذف
  2. ba inke padeshahi ra ertejaeetar az
    velayate vaghih midanam
    amma daste shoma dard nakonad
    dorood bar rajavi
    zende bad azadi
    arman

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...