۱۳۹۲/۰۸/۰۲

ننگ بر دولت تدبیر و امیدی که بر روی دختر بی گناه میرحسین موسوی دست بلند می کند

خبر واضح بود ، در روزهایی که توقع میرفت رهبران جنبش سبز از حصر آزاد شوند نه تنها آنها از حصر آزاد نشده و وعده های پوشالی حسن روحانی (قفل ساز) محقق نشد بلکه بر روی دختران بیگناه موسوی که به دیدار پدر مادر خود رفته بودند دست بلند کرده و از آنها خواستند لباس های زیر خود را در آورند.

وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید وقاحت و بی شرمی را به جایی رسانده است که اگر بیگانه این کشور را اشغال کرده بود این چنین با یک بانوی ایرانی نمی کرد. البته کشور ما 35 سال اشغال تازیان هست ولی  این اقدام ناشایسته از هر جهت محکوم است.

باید تاسف خورد برای سبزها و بنفش هایی که فریب رژیم جمهوری اسلامی را خورده و در این انتصابات شرکت کردند و باز برای رژیم مشروعیت خریدند.

آیا زمان آن نرسیده است برای شرافت انسانی برخیزیم و ندای آزادی خواهی سر دهیم ؟ 

۱ نظر:

  1. این سبزلک‌های بنفش اگر خیلی‌ غیرت و شرف دارند برای آزادی ایران کاری انجام بعدند نه این که هر جا میرسند کامنت میذارند که آی‌ مردم باید به خاطر این حرکت شرم آور اعتراض کنیم و بریزیم بیرون!!!این همه به دختران و پسران گمنام ایرانی‌ تجاوز می‌شه شد ۱بار اینها حمایتی از این اشخاص بکنند؟!به جز سؤ استفاده از خون جان باختگان سال۸۸ و شهید دزدی و اسکی رفتن روی خون آنها کار دیگری هم کردند؟!تا اونجا که تونستند از خون آنها سؤ استفاده ابزاری کردند و بعد که کارشون تمام شد همه چی‌ رو فراموش کردند و با لگد مال کردن خون قربانیان پشت سر قاتل راه افتند و بنفش شدند!!۱لحظه خودتون رو بذارید جای اون پدر و مادرانی که حتا جرات گریه کردن با صدای بلند و نداشتند و جوونشون رو شبانه با حضور قاتل در سکوت و ماتم نه دفن بلکه چال کردند و هیچ کس نفهمید و هیچ کج امی از اونها برده نشد :((( اگر ۱ذره شرافت و انسانیّت در وجود این موجودات سبز و بنفش بود بجای پست کردن عکس دست دختر موسوی خفه خون می‌گرفتند.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...