۱۳۹۲/۰۷/۰۱

حجاب اجباری حتی در این حکومت هم باید به رای گذاشته شود

هر روز در خیابان ، اتوبوس ، مترو  ، کوچه و بازار شاهد بانوانی هستیم که به اصلاح حکومت بدحجاب هستند ، گاهی روسری اشان به پیش میرود و گاهی به پس  و این موضوع برای  بسیاری از جمعیت کشور ایران مهم نیست. حال که این موضوع برای اکثریت ملت ایران اهمیت ندارد چرا باید یک اقلیت منحرف ، که با دیدن موی سر شهوتشان بیرون میزند زنان را وادار به پوشیدن حجاب اجباری کرد ؟

آیا وقت آن نشده با این اقلیت منحرف شهوتران را که با دیدن موی سر باید غسل جنابت کنند برخورد کنیم ؟ اگر این موضوع برای اکثریت جامعه اهمیت ندارد پس این متحجران از چه روی خود را سخنگوی همه عنوان می کنند ؟

پس در این رای گیری شرکت کنید :







۱ نظر:

  1. سلام. برای من مهم است که بانوان محترم ایران چه بپوشند و چه نپوشند!
    بانوان ایران بدون اجبار حکومت هر لباس بهتر و زیباتری را بر اساس سلیقه و فصل و مد بپوشند و هم زیبایی زنانگی و هم وقار خود را در آن ببینند. حجاب اجباری یکی از بیشرمانه ترین ستمها در طول تاریخ به زنان در حکومتهای مذهبی و غیر مذهبی بوده است.
    انسان آزاد امروز که آزادی های مصرح در منشور جهانی حقوق بشر را باور داشته و بدان پایبند است، عقاید و موهومات عده ای وهمزده را برنتافته و مسلما خود را از بند نگاه جنسیتی که مذهب پرچمدار و مروج آن بوده است، آزاد ساخته و خواهد نمود. البته اجبار به حجاب در حکومت ایران آن طور که خود حکومتیان و فقهای وابسته می گویند، فقط به دلایل شرعی و حفظ عفت و مصونیت و ... نیست. دلیل اصلی اینکه آقایان و متاسفانه بعضا خانمها حجاب را اجباری می دانند اینست که در حوزه هایی که آزادی حجاب وجود دارد، مذهبیون قدرت مانور نداشته و فعال مایشاء نمی توانند باشند. بدین خاطر است که این آزادی را برنتافته و به شدت سرکوبش می کنند. بهشت و آخرت و جهنم و رضایت اولیاءالله و عفت و پاکدامنی بهانه هایی کهنه است.

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...