۱۳۹۲/۰۶/۱۱

مدعیان دروغین حقوق بشر ، سوریه را رها کنید هموطنان ما را در عراق به خون کشیده اند

با وجود اینکه دو روز از جنایات علیه عده ای هموطنانمان در عراق  و اردوگاه اشرف میگذرد ، مدعیان دروغین حقوق بشر که فقط از این ابزار جهت حفظ حکومت های دیکتاتوری استفاده میکنند و برای جمهوری اسلامی لابی می کنند کمترین توجه نسبت به این مساله نشان داده یا حتی عده ای ابراز خوشحالی می کنند .

واقعا این رفتار ننگین و شرم آور این سری افراد که البته بیشتر رگ و ریشه اصلاح طلبانه و حفظ نظام را دارند مایه ننگ بشریت و یک لکه ننگ بر پیشانی تاریخ خواهد بود. این افراد که اکنون برای حمله به سوریه عاشورا به راه انداخته و قمه زنی میکنند کوچکترین واکنش در کشتار 52 تن از هموطنان بی دفاع ما در اردوگاه اشرف نشان نمی دهند .

 همه به خوبی می دانیم که مجاهدین نقش اساسی در سرنگونی نظام شاهنشاهی ایران داشتند ولی من به عنوان یک هوادار پادشاهی چگونه می توانم وجدانم راضی شود که عده ای هموطن با هر عقیده سیاسی و هر باور مذهبی در یک کشور غریب فقط به علت برانداز بودن و سازش نکردن با رژیم جهل و خرافه به خاک و خون کشیده شوند ؟

از همه دوستان ، هم فکران و هم باورانم میخواهم که ضمن محکوم کردن این حرکت ضد بشری هر گونه کمکی که از دستشان بر می آید در این ضمینه انجام دهند و در قسمت دوم ضمینه را برای به زیر سوال بردن این مدعیان دروغین حقوق بشر فراهم کنند. اینها باید جواب کارهای خود را در همین مقطع پس دهند و به مردم پاسخ دهند که آیا حقوق بشر ابزاری هست که فقط برای حفظ رژیم از آن استفاده می شود ؟ 

۱ نظر:

  1. dar in jahan ya bayad azade va ensani zendegi koni va bahaye an ra hamchon mojahedin bepardazi
    ya be zendagie haghir va heyvani tan dar dahi hamchon iraniane bozdel ke hala halaha bayad az akhoondha too sari bekhorand
    marg bar Khamenei
    lanat bar Khomeini
    dorood bar shahidane rahe azadi

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...