۱۳۹۰/۰۹/۰۵

نتایج اولیه طرح آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی و بایکوت کامل این موضوع توسط تلوزیون bbc و VOA

امروز در سایت REZAPAHLAVI.ORG شاهد نوشته ای بودیم که نتایج اولیه فراخوان برای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی را گزارش میداد. نتایج جالب این نامه پیشنهادات بسیاری بود که از طرف هموطنان برای این فراخوان فرستاده شده بود.و همچنین بسیار امیدوار کننده تر این بود که حقوقدانان زیادی برای انجام این کار اعلام آمادگی کرده اند.


ولی جای تاسف دارد که بگوییم متاسفانه استعمار نوین جهانی میخواهد ما هم چنان کشوری عقب مانده باقی بمانیم. انها میگویند یا جنگ میکنیم و کشور شما را ویران میکنیم یا جمهوری اسلامی بماند و کشور شما را ویران کند.وقتی که اکثر گروهها و همچنین کثیری از ملت ایران در طرحی برای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی جمع میشوند با بایکوت محض آیت الله بی بی سی و آیت الله VOA رو برو میشوند. هموطنان گله نکنید که چرا به اینها آیت الله گفته میشود. زمانی که خمینی در پاریس بود و هنوز کسی او را به اسم آیت الله نمیشناخت این BBC بود که چپ و راست با خمینی مصاحبه میکرد و آیت الله آیت الله به ایشان میگفت که بهتر است بگوییم آفت الله.
اکنون بعد از گذشت 33 سال دولت فخیمه انگلیس خوشحال از فرستادن آیت الله برای ایران و بدبختی ملت ایران دست بردار نیست و حاضر نیست با کسانی که صدای واقعی ملت ایران مانند شاهزاده رضا پهلوی هستند مصاحبه کند.
صدای آمریکا یا همان VOA هم که جیمی کارتر در 33 سال پیش نقش اساسی در شورش 57 داشت اکنون محل جفت و وارو زدن سازمان نایاک شده است و چیزی جز تاسف برای این شبکه که چند سال پیش محبوبیتی بین مردم ایران داشت نمیتوان خورد.

به هر حال امید هست که این دو شبکه که ادعای آزادی بیان هم دارند اشتباهات گذشته خود را تکرار نکنند.جمهوری اسلامی به زودی میرود و رو سیاهی به ذوغالها باقی میماند.

۲ نظر:

  1. من منم نه شاه می خوام بجای من تصمیم بگیره نه آخوند، این پیشرفته نه اینکه دوباره یک دیکتاتور دیگه رو سرکار بگذاریم تا اینکه بعد از چند سال شدیداً ازخدا بی خبر بشه.

    پاسخحذف
  2. بی خیال شاه و شاهراده

    پاسخحذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...