۱۳۹۶/۰۲/۱۲

تحلیلی بر قتل سعید کریمیان ، قتلی مبنی بر تصفیه حساب جناحی رژِیم


در این چند روز شاهد تحلیل های گوناگونی پیرامون قتل مدیریت شبکه جم (سعیدکریمیان) بودیم. داستان های زیادی در بابهای مختلف می شندیم مثل مجاهد بودن کریمیان ، قتل ناموسی وی و ... که همه اینها به دور از واقعیت است.


چیزی را که من در این روزها با کمی تحقیق محلی به دست آوردم علت این قتل که قتل پر هزینه ای نیز بوده (به وسیله یک تیم، با اسلحه ؛ ماشین بی پلاک و...) نمیتواند صرفا قتل ناموسی و انتقام گیری شخصی باشد. (به اخلاق مدار بودن یا بی اخلاق بودن آقای کریمیان کاری ندارم چون آن را باید بعدها قضاوت کرد) .

سعید کریمیان که احتمالا توسط یکی از جناح های حکومتی تغذیه مالی میشد صرفا قربانی تصفیه حسابهای مالی بین باندهای حاکمیت شد. اگر دقت کرده باشید در تلوزیون جم یک سری برندهای داخلی تبلیغ میشد که هر کدام به یک سری کارخانه های بزرگ می رسید و هر کدام از این کارخانه ها هم به یک شخص دانه درشت ختم می شد. از سوی دیگر جناح های دیگر رژیم که در کار واردات بودند از این تبلیغات آشفته و ضرر سنگینی دیده اند. در قسمت دیگر مجموعه کانالهای جم صرفا مطیع بخش خاصی از حاکمیت بود و خطر آن وجود داشت که با در دست داشتن نزدیک 14 کانال مختلف بر روی چندین ماهواره حتی کودتای رسانه ای برای آنها بسیار ساده بود.


به هر روی وقتی سر چشمه خبرهایی چون مجاهد بودن کریمیان و ... را دنبال می کنیم به سایتهای جمهوری اسلامی می رسیم. پس به قول ظریفی اگر می خواهید بدانید چه کسی کریمیان را کشته پیگیری کنید و ببینید چه کسی او را به مجاهدین چسبانده است .

مافیای درونی رژیم با این ترور پیام سختی برای جناح مقابل خود فرستاد آنهم در آستانه انتخاباتی که جناح های مافیایی رژیم درصدد گرفتن منصب ریاست جمهوری برای چپاول بیشتر ملت ایران هستند.

امید است که این پرونده در آینده روشن شود هر چند معمولا این قتلهای برون مرزی همیشه در هاله ابهام باقی می ماند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...