۱۳۹۵/۱۰/۱۹

طرح لغو تابعیت و تسلیت به همه پناهندگان قلابی و آقازاده های رژیم

با بررسی طرح لغو  تابعیت کسانی که تابعیت مضاعف دارند در مجلس  گامی مهم برداشته شد در جهت جلوگیری از ورود کسانی که به ناگاه ویار خارج  کرده و میخواهند هم از  توبره خورند و هم از آخور.

شاید بدانید که در سالهای اخیر بسیارانی با سو استفاده از نام زندانیان سیاسی  ، جانباختگان راه آزادی و کسانی که در ایران مبارزه کردند و هزینه دادند به خارج کشور آمده کیس پناهندگی ارائه داده و پس از آنکه خر آنها از پل مراد گذشت مجددا ویار یار کرده و به ایران بازگشتند آنهم با مراجعه به سفارت جمهوری اسلامی و امضای غلط کردم . 

از سویی دیگر آقازاده های رژیم و معمولا آقازاده های جناح اصلاح طلب که با پول نفت ملت ایران به خارج کشور آمده با قیافه عوام فریب خود را مدرن جلوه داده مثلا حجاب را کنار گذاشته یا شبانه روز در دیسکو و کاباره های خارج قر می دهند ولی در بزنگاههای حساس به مانند انتخابات سریعا به عنوان ستون پنجم برای پدران خود وارد میدان شده و مردم را تشویق به رای دادن به خانواده های خود می کنند زیرا میدانند نان خوردن آنها به همین رای ها بستگی دارد . 

اکنون با اجرای این طرح در درجه اول ضمن مجرم شناختن کسی که دارای تابعیت کشور دیگری است زمینه برای ضبط اموال نامنقول فرد نیز باز میشود. 

از این رو راه برای پناهندگان تقلبی ، آقازاده ها و .... در خارج کشور بسته می شود و واقعا صف خودی از ناخودی جدا می شود. 

سخن من همیشه این بوده است که اگر ما دشمنی یا جنگی با جمهوری اسلامی داریم بیاییم جنگی مردانه داشته باشیم و صف هایمان جدا باشد نه اینکه افرادی از این قبیل منفعت طلبان یا آفتاب پرستانی که هر روز به یک رنگ در می آیند در بین ما باشند که فقط بر اساس منافع کار کنند . 

در ضمن خوب است که بدانید شما وقتی می خواهید تابعیت (نه اقامت) یک کشور را بگیرید باید به قانون اساسی آن کشور قسم یاد کنید و بگویید که حافظ منافع آن کشور هستید . حال چگونه است که عده ای از همین افراد قسم یاد میکنند که حافظ منافع مثلا کشور آمریکا باشند ولی از یک سو در مناسب خود رژیم به سر می برند. 

یاد آور می شوم که شاهزاده رضا پهلوی طی این همه سال هیچگاه تابعیت دولت آمریکا و سایر دول دیگر را نپذیرفت. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...