۱۳۹۳/۱۰/۳۰

شاهزاده رضا پهلوی به 56 درصد آرا به عنوان چهره برتر صدای امریکا انتخاب شد


مردم ایران بار دیگر با انتخاب شاهزاده رضا پهلوی به خاندان پهلوی آری گفتند . این رای گیری نتایج زیادی در بر داشت که مهم ترین آنها را میشود در این موارد بر شمرد

1- انتخاب شاهزاده رضا پهلوی نشان داد که   هواداران پادشاهی اتحاد در عمل دارند و  بر سر خط قرمز خود یعنی خاندان پهلوی ایستاده اند .

2- انتخاب بهرام مشیری به عنوان نفر دوم نشان داد : مردم از این اسلام و این تشکیلاتی که 1400 سال ما را بدبخت و بیچاره و عقب مانده کرده است خسته اند.

3-انتخاب حسن داعی هم نشان داد مردم از این لابی های رژیم که تمام رسانه ها را قبضه کرده اند تنفر خاص دارند.

در مجموع نکته جالب تر اینکه هر سه این عزیزان شاید در مجموع 5 ساعت هم در یک سال گذشته به برنامه های صدای امریکا دعوت نشدند ولی بیشترین میزان آرا را کسب کردند. این در حالی است که رسانه صدای امریکا دیر زمانی است در چنبره اسهال طلبان صادراتی و عوامل رنگارنگ رژیم است.

۱۰ نظر:

  1. این آمار نشان میدهد که رضا پهلوی درذهن شما سلطتنت طلبها حا لت 100 درصد ندارد و56درصدی است چراکه خوب میدانید که ایشان هیچ فعالیت عملی ندارد اما شما سلطنت طلبها 25 درصد بی دین تشریف دارید اما مجاهد توانسته 5درصد فکر شما را اشغال کنه البته بهرام مشیری هرگزجرات رویاروئی با مجاهدراندارد خودش اینرا خوب میداند اگر هروقت توانست برسراسلام با هواداران مجاهد بحث کند بیاید جلو ورضا پهلوی هم خوب میداند که درمیدان مبارزه نمی تواند پیدایش شود اما شما لوکس گرها فکر میکنید که بهمین سادگی است ولی اینطور نیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گوه نخور تروریست خلق، مفعول جلقی رو چه به این حرف ها ؟ اون پیامبر پدوفیلی مفعولتون هم هیچ گهی نبود و نشد، فقط هر چی جنده تو مدینه بود رو به عقد خودش در آورده بود. فاطمه زهرا هم جنده دو عالم و اسوه کاباره ها بود. به مسعود رجوی گور به گور بگو از لونه اش بیاد بیرون، ببینیم تا الان چه گهی خورده، حداقل بهش بگو بیاد جلوی زن جنده اش (مریم قجر) رو بگیره که کاباره های پاریس رو آباد کرده

      حذف
    2. خمینی‌ای عمام پولم شده تمام .. ای خمینی‌ای مظهر شرف!! به نظرتون کسانی‌ که خمینی رو مظهر شرافت میدونستن چی‌ باید خطاب کرد؟! کسی‌ که تو رسالش نوشته سکس با دختران شیرخوار اشکالی‌ نداره!! کسی‌ که دستور و مجوز تجاوز به دختران باکره زندانی رو صادر کرده!! فکر کنین مردم معترض ایران از یک همچنین موجودات با شرافتی! حمایت کنن حتی ۰.۵%! حالا بمب گزاریهای اوایل انقلاب و کشتار زن و بچه مردم و حمایت از صدام در زمان جنگ ایران عراق به کنار!

      حذف
  2. فقط میتونم بگم: خیخخخخخخخخخخ!!!! خیلی بامزه بود مرسی بازم از این جوکا بزارید حتما!!!!!

    پاسخحذف
  3. مردم با دیدگاه فرهنگی وخردشان اظهار نظر میکنند .

    پاسخحذف
  4. احسنت و صد احسنت،بار دیگر نشان داده شد بخشی از ملت شریف ایران هنوز دارای روحیه ی دستبوسی و کرنش،سرور طلبی و مجیز گویی،ارباب دوستی و آقا خواهی و حقارت و زبونی و فلاکت است و هرگز قادر نیست همه را برابر و بدون پیشوند و پسوند و القاب و جایگاه برتر ببیند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با مراجعه به نظرات مردم کوچه و بازار و کاربران ایرانی‌ فضای مجازی می‌شه به ارزش و جایگاه منافقین تروریست در جامعه ایرانی‌ پی‌ برد و جالبم اینجاست که ۹۹% مردم از هر حزب و گروه سیاسی آرزوی به درک واصل شدن شماها رو دارن و این رو هم خودتون خوب میدونید برای همین هم وقتی‌ دیدید خمینی و باقی‌ برادران جنایت کار انقلابی سهم شما رو از مقام و منصب و پول و قدرت ندادند و شما رو شریک دزدی و جنایت و زندان و شکنجه و اعدام و سرکوب ملت بی‌پناه نمیدانند به صورت انفرادی دست بکار شدید و سعی‌ کردید با بمب گذاری و آتیش زدن اتوبوس‌های شهری و زن و بچه مردم و به دنبال اون حمایت از صدام وحشی از آخوندها باجگیری کنید که ریدید به الک! یعنی‌ اینقدر پفیوز و بی‌ رنگ و غیرت هستید که حاضر شدید برای مال و منال و مقام و منصب اتوبوس پر از مسافر و زن و بچه رو با بمبهای آتش‌زا بفرستید به هوی!!! بدبخت‌های آواره و فلک زده حالا که دارید منقرض میشین سعی‌ کنید این آخر عمری سعی‌ کنید وجدان به خواب رفته رو بیدار کنید و به اقرار به اشتباهت از مردم عذر خواهی کنید نه مثل وحشی‌ها تو فضای مجازی به ایرانیها حمله و فحاشی کنید و همه رو عامل حکومتی که خود به وجود آوردید بنامید!! بابا سنگ پای قزوین هم بود تاحالا از رو رفته بود خجالت بکشید!

      حذف
  5. dorood ber mojahedin reshidterin ferzandan iran dorood
    zemnen nashenas evezi goooooooooh zeyadi nekhor mather jendeh binamos
    lenet ber shah veshikh
    zendeh bad azadi..
    dorood ber rajavi

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیرم تو دهن مسعود رجوی و لاپای مریم جنده قجر
      کیرم دهن هر چی مفعول خلق تروریستی حرومزاده است که به فکر نابودی ایران و ترور و قتل و کشتار هست
      کیرم دهن خایه خورهای صدام حسین (مجاهد خلق) که ننه شون رو فرستادند زیر خواب صدام و سربازاش بشه
      مادر همه تون رو سگ گائید

      حذف
    2. فارسی حرف زدنت منو کشته :)))) خدا وکیلی کامنت این یارو منافق زپرتی رو ببینید فارسی رو به زور حرف می‌زنه اومده در مورد ایران و ایرانی‌ اظهار فاضل می‌کنه!! مردک تو اصلا میدونی ایران کجای نقشه هست؟! حاضرم به همون دین مبین اسهال که منافقین قبولش دارن قسم بخورم که یا ایرانی‌ نیست یا اصلا ایران زندگی‌ نکرده! نه فقط این خیلی‌ از مجاهدین و چپ‌های فسیل شده رو دیدم که همینجوری هستن فقط بلده پول مفت سوسیل رو بگیرن ولو شن تو فضای مجازی از روی جزوه ای‌ که بهشون دادن ذرت و ذرت یه مشت خضعولاتی که راست و دروغش هم براشون اهمیت نداره رو تایپ کنن که چی‌ که هر از گاهی یه بلیت مجانی‌ کنسرتی یه مسافرت ۲رضه مجانی‌ برای شرکت در راهپیمایی یه... بهشون بماسه! هرجا هم یکی‌ ماچشون رو گرفت و از کارنامه اربابان جنایت کارشون صحبتی کرد با وقاحت تمام بجای عذرخواهی عین یک ربات در گاله رو باز می‌کنن طبق دستورالعمل ارسالی‌ هرچی‌ لایق خود و بقیه تروریستهای کمپ زپرتی هست رو تحویل طرف میدن! همه (۷۰میلیون ایرانی‌) رو هم مزدور نظام میدونن جز خودشون که انقلاب کردن و تا کمر ‌خم می‌شدن دست خمینی رو میبوسیدن!!

      حذف

پدر، می دانم که به کجا رفته ای/نادر ایرانی

  نوشته ای از نادر ایرانی برای درگذشت پدر جناب مهدی میرقادری  پدر ! می دانم به کجا رفته ای .. می دانم چه کسی تو را با خود برده است .. اما چه...